Rubén López [FC Barcelona]
Re: Rubén López, 35
Faltan Jurado y Villares y los puestos los han ocupado dos futbolistas fuera de posición.
- Fisterrán
- [Mod] · Deportivista ·
Pero se xogou de mediocentro.
Non Fisterrán, estuvo xogando todo o rato detrás de Lucas, moito máis adiantado que Jaime e Salva.
De mediocampista jugó, de mediocentro no. Idiakez lo puso a hacer cosas que no son su fuerte. Debió jugar donde Jaime, creo que eso lo veía todo el mundo menos el inventor del fútbol.
-
- · Converso escarolista ·
Hoy muchos estaban fuera de sitio, y tampoco hacía falta tanto cambalache, fue decisión de escarolo.
O mellor que fai en defensa e coberturas e que nada pase pola súa zona. E en ataque o mellor que fai e moverse, recibir e dar o apoio rápido para superar presións.
Non ten ningún sentido que xogue tan arriba. Non e un Villares que destaca pola presión e o roubo. E un medio que combina perfecto con un medio máis estático e de bó pé en longo (Jurado e visto o de hoxe, pois Rama)
Non ten ningún sentido que xogue tan arriba. Non e un Villares que destaca pola presión e o roubo. E un medio que combina perfecto con un medio máis estático e de bó pé en longo (Jurado e visto o de hoxe, pois Rama)
Non estivo moi moi fino pero tampouco os que o rodeaban o axudaron en nada
Enviado dende o meu SM-S918B usando Tapatalk
Enviado dende o meu SM-S918B usando Tapatalk
- Mesura
- · Forero Experto ·
Creo que deberia haber jugado en el sitio de Jaime
Perdido en el descontrol que perpetró el entrenador en mediocampo.
Me dio la sensación de que, como tiene mucho pulmón y recorrido, como Villares, Idiákez trató de que hiciese un rol parecido llegando a la presión alta, pero terminó un poco suelto sin mucho sentido ni organización sin tener demasiada responsabilidad. Acabó siendo una especie de mezcla entre mediapunta y mediocentro por las zonas en las que se movió todo el partido. Su sitio era el de Jaime.
Jugó donde Villares viene jugando, super adelantado en la presión y no es su rol. Para mi le dio respiro al equipo, pero Jaime y Salva no le ayudaron. Lo pondría titular con Villares y Jurado.
- Antoninho
- [Mod] · La gacela guineana ·
Perdidísimo. Lo normal en estos casos, flaco favor hacemos a los canteranos con estos esperpentos.
Heroe made in Abegondo outra semana máis. Qué grande es, rapaz.