Dotar de dereitos as persoas custa pasta, é unha putada pero é así. Se de verdade queres aforrar o mellor é que defendas eliminar o congreso enteiro, sen medias tintas, aforras en eleccións, en nóminas de deputados e asesores, en mantemento e sobre todo subvencionando a cantina parlamentaria. Baixo a túa particular lóxica, onde prime o aforro, o máis honrado é que apostaras por unha ditadura, seguro que non che custa moito.Edinho escribió: ↑Jueves 14 de Septiembre de 2023, 15:21Si esa medida se tuviera que pagar con el dinero de los diputados que la quisieran usar, me apuesto lo que sea que pasarían de dicha medida y votarían en contra. En cambio que se pague con el dinero publico, ahi ya no les parece que no hay problema.roped escribió: ↑Jueves 14 de Septiembre de 2023, 13:16As linguas son ferramentas de comunicación, pero tamén cumpren unha función simbólica como máxima expresión dunha identidade, dunha cultura, que sempre é empregada con fins políticos, por uns e por outros.
Persoalmente eu prefiro un millón de veces máis que o castelán deixe de ser oficial en GZ, a que o galego sexa oficial no congreso dos deputados en Madrid, pero entendo que estamos perante un intento, aínda que sexa so no plano simbólico, de rematar cos privilexios que ten o castelán respecto as demais linguas do Estado. Un xesto cara a galería que presuntamente pretende mellorar a convivencia entre xente que comparte Estado, pero que teñen falas e xeitos de pensar diferentes, un intento destinado o fracaso debido fundamentalmente a xente coma ti, supremacistas culturais que creedes que a vosa lingua é superior a miña, e por iso non se deben equiparar legalmente.
Unha parte do unionismo está encantada con esta iniciativa, mellor unha España tendente a federación que unha España rota, e ademais é barata, pero logo hai outra parte do unionismo, sospeito que a máis numerosa, sobre todo na España monolingüe, que entende isto como unha concesión insultante os nacionalismos periféricos, custa cartos, e ademais é un pasiño máis cara a destrución do que eles entende como España.
Cuando dicha medida se podría hacer a coste 0, pero a los de ERC,Junts,Bildu y cia no les interesa.
Claro, tu quieres imponer que no se pueda usar el castellano en galicia. Asi de dictatorial eres. Impondrias una multa de 100 euros a cada palabra en castellano que alguien osara emplear.
Eu quero que o castelán deixe de ser oficial en GZ, o que nada ten que ver con multar a alguén por falalo. E doado de entender, onde ti es non é oficial o ruso, pero supoño que non multades os rusoparlantes.