Se marchan o “malo” que pode pasar é que baixe o nivel da Liga, e a nos que nos importa se o 90% dos clubs xa fai anos que non temos nin a mais remota opcion de fichar un xogador medianamente destacado? Ogalla marchasen e estivese o nivel igualado como na 1RFEF, sería unha Liga moitisimo mais atractiva cara as afeccioados fora do MadrilonaBlankito escribió: ↑Miércoles 24 de Mayo de 2023, 20:55Los otros clubes, nosotros incluidos, vamos a tragar lo que quieran estos. Si se van estos se jode el chiringuito.
Nadie va a pagar por ver un Osasuna vs Getafe. Y si se paga no llegará a los millones de euros.
Por desgracia, nos interesa tener a estos payasos en el circo. Si no se cierra.
Egoísta mente, a mi me la pela, no veo fútbol profesional desde que descendimos. Yo solo depor y mis hijos
Valencia C.F.
Re: Valencia C.F.
Por eso digo que egoístamente, a mi no me importa. Se devaluaria la competición y vía.
Que llevamos unos años en esta mierda, y seguimos al pie del cañon
Que llevamos unos años en esta mierda, y seguimos al pie del cañon
- Reogalego13
- · Soccum semper inaequale ·
Para mi, que se fuesen sería una bendición. Todos los demás equipos ganarían en competitividad. A corto plazo no, pero a medio-largo sería infinitamente mejor para todos.
Desde a chegada de Tebas o cacicato da Liga a débeda dos clubs profesionais pasou dos 3200 millóns os case 7000, iso oficialmente, dos cales a medate corresponde a Barça, Madrid e Atlético.valeron4ever escribió: ↑Miércoles 24 de Mayo de 2023, 22:52Los que perderían sería los jugadores, menos salario. Acaso nosotros no seguimos al depor igual (o más) en primera rfef?
Para moitos clubs medianos e pequenos esa lousa de 3500 millóns de euros é impagable xa agora, uns contratos televisivos sen a madrilona farían quebrar a todo cristo, canto valería a liga sen eles?, un terzo do prezo actual?, eu penso que menos aínda.
Os clubs son reféns dunha débeda que non para de medrar pese o chiste dos límites salariais, e non poden facer absolutamente nada para evitalo, salvo sindicarse entre eles e poñer uns límites de verdade, sanear as contas e dentro dunha década, con sorte, ter algo máis de marxe de manobra para enfrontarse, unidos, os dous grandes, evidentemente non vai pasar.
O Depor é un caso especial, o seu dono debese pasta así mesmo, o cal dálle plena liberdade para cagarse en publico en Tebas, na Liga, na madrilona e en que sexa, magoa que tampouco vaia pasar.
¿El incremento qué es por toda la operación CVC? Porque es una salvajada estando en una liga vendedora.
Eu creo que foi o covid, que todos pagaron en base a débeda. Máis CVC, claro.
- Fisterrán
- [Mod] · Deportivista ·
Estes van chegar á ultima xornada sen salvarse. Case están, pero non.
Se Almería, Celta e Valladolid ganan e eles e Cádiz perden:
Almería 43
Celta 43
Valladolid 42
Cádiz 41
Getafe 41
Valencia 41
Espanyol
Elche
Se Almería, Celta e Valladolid ganan e eles e Cádiz perden:
Almería 43
Celta 43
Valladolid 42
Cádiz 41
Getafe 41
Valencia 41
Espanyol
Elche
Teñen Joaquín de intermediario e o betis non se xoga nada.
Menudo ascazo están dando.
- Ou2
- · Que duda cabe ·
Les acaba de tocar la lotería sin comprar ni un solo boleto.
¿Como se explica que el Milan vaya a pagar 20 kilazos por un trozo de escombro con pies de macetas como Musah?
¿Como se explica que el Milan vaya a pagar 20 kilazos por un trozo de escombro con pies de macetas como Musah?
"Un trozo de escombro con pies de macetas", joder, le tienes aprecio al pavo, vaya palo le acabas de soltar 

- Furu Tlores
- · Sr. Rubio ·
Flipante lo que he leído de Javi Guerra, lleva más goles en 16 partidos en el primer equipo que en los 70 y pico anteriores entre filial y juvenil. Sirve bastante para relativizar las sentencias que se reparten alegremente con los canteranos (éste vale, éste no vale), y para mostrar lo importante que es en el fútbol caer de pie y el factor psicológico.
Acuerdo total con Carlos Vicente.
Y es legal? No tenían que hacerlo en enero?
O por lo menos oficializarlo
O por lo menos oficializarlo
-
- · Premier League ·
Se marchará ya en enero pagando la cláusula de rescisión, que es de 600.000 euros.