Yeremay Hernández, 10
Re: Yeremay Hernández, 23
Ten coña que se destaque o pouco físico cando o que se destacou este ano é o cambio físico que pegou e cando os 5 minutos que sae ó mes loita tanto ou máis ca calquera. Seguro que o resto dos tirillas están 5 horas no ximnasio. Así están, que chega o minuto 60 e piden papas.
Dos creadores de "Fuma chicha de cocho" chega: "Me dijeron que se fumó el gimnasio".
Dos creadores de "Fuma chicha de cocho" chega: "Me dijeron que se fumó el gimnasio".
Este foro alinearía siempre a los 11 que más tiempo pasen en el gimnasio cada semana. Bueno, a los 11 que se diga que pasan más tiempo. Mañana volverá a ser la cachimba, las fotos del Instagram o alguna supuesta indisciplina.
Non sei en que se beneficia aos xogadores defendendo ata as cousas que fan mal.
Non é intentar darlle paos, é comentar algo que sinala falta de seriedade/profesionalidade, que é inxustificable, pero se xustifica porque o chaval é da casa.
Pois vale.
E isto non é defender a outros, isto só ten que ver con Yeremay.
Pois vale.
E isto non é defender a outros, isto só ten que ver con Yeremay.
A mi me parece que este año el cambio físico y de actitud es notable, más que la efectividad mostrada incluso.
La única realidad tangible es esa, más allá de dimes y diretes. Y con toda esa mejora física y de actitud, sigue sin jugar nada.
- Mr Mojo Risin
- · Forero Experto ·
Pero exactamente donde notasteis esa mejora física y de actitud? pregunta totalmente seria.
@Mr Mojo Risin, dixoo o propio Cano fai uns meses: https://www.riazor.org/oscar-cano-proce ... io-asusta/
Cando Cano non o pon ou di que adestra mal, a sua palabra vai a misa. Cando Cano e tódalas declaracións que saen do staff destacan o cambio de mentalidade e físico, entón creemos o que nos di o noso colega ou un foreiro de forodepor
Cando Cano non o pon ou di que adestra mal, a sua palabra vai a misa. Cando Cano e tódalas declaracións que saen do staff destacan o cambio de mentalidade e físico, entón creemos o que nos di o noso colega ou un foreiro de forodepor
- Fisterrán
- [Mod] · Deportivista ·
E quen lle fai caso a ese charlatán. Ten un físico de sub-18.
A unica realidade tangible e unha cousa que dixo cano un dia… tamos ben…
- Mr Mojo Risin
- · Forero Experto ·
Y a parte de eso lo decís por algo más? Yo de la palabra de Cano no me fío nada, no sería la primera vez que mienta hablando de un jugador.nespe escribió: ↑Miércoles 10 de Mayo de 2023, 13:20@Mr Mojo Risin, dixoo o propio Cano fai uns meses: https://www.riazor.org/oscar-cano-proce ... io-asusta/
- The Driver
- · Uno del Coruña ·
- Ubicación: En busca de la emoción y la felicidad con el buen fútbol
No entiendo cómo la gente se traga estos chismes del club sin dudar.
Si Cano pusiese a Mella u otros canteranos entonces me creería que el Yeremay está siendo poco profesional, hasta entonces seguiré pensando que el tóxico entorno de Cano y Rosende está difamando para justificar su mediocridad.
Si Cano pusiese a Mella u otros canteranos entonces me creería que el Yeremay está siendo poco profesional, hasta entonces seguiré pensando que el tóxico entorno de Cano y Rosende está difamando para justificar su mediocridad.
Non, mellor os chismes de dous foreiros, non cabe dubida
Cada quen escollle a quen crer, eu igual que non me creo o charlatan de Cano, tampouco lle dou veracidade absoluta os rumores dos coñecidos de dous foreirosMr Mojo Risin escribió: ↑Miércoles 10 de Mayo de 2023, 14:36Y a parte de eso lo decís por algo más? Yo de la palabra de Cano no me fío nada, no sería la primera vez que mienta hablando de un jugador.nespe escribió: ↑Miércoles 10 de Mayo de 2023, 13:20@Mr Mojo Risin, dixoo o propio Cano fai uns meses: https://www.riazor.org/oscar-cano-proce ... io-asusta/