Arsenio Iglesias
Re: Arsenio Iglesias
Hola a todos, mucho tiempo sin escribir y mucho tiempo sin ir a Riazor.
Mañana iré para despedir y agradecer a la mayor leyenda de nuestra historia, que duda cabe.
En fin, mucho que decir y poco que contar.
Gracias mister por todo.
Mañana iré para despedir y agradecer a la mayor leyenda de nuestra historia, que duda cabe.
En fin, mucho que decir y poco que contar.
Gracias mister por todo.
No ten porque borrar Riazor. Pero pode acompañalo. Unha cousa non quita a outra. Dudo que vexamos na nosa vida alguien como él. E a Homenaxe, por moito que sexa, non será suficiente.roped escribió: ↑Viernes 05 de Mayo de 2023, 13:22Eu estou en contra de mudar os nomes tradicionais dos estadios polo dun persoeiro, por importante que este fose. Ademais sendo como era Arsenio, estou convencido que non lle faría nin a menor graza que o seu nome borrase o de Riazor.
O que hai que facer é unha gran homenaxe o vindeiro partido, para empezar gañando o Alcorcón, e logo se o club tivese algo de vista xa debería ter algo preparado, un video para poñer no descanso, ou mellor aínda antes de empezar o encontro para que o vexan os nosos xogadores e adestrador, e a ver si se lle pega algo.
Cantos deportivistas hay por Arsenio? Cantos Fillos e Netos? Que maior Homenaxe que se é posible é temos consenso, aumentar o Arsenio Iglesias a Riazor?
Totalmente de acordo. Conocendo a súa personalidad sei que o que máis lle gustaría é que o seu legado perviva para sempre na nosa memoria e que todos os estamentos do deportivismo colaboren para facernos máis grandes día a día.roped escribió: ↑Viernes 05 de Mayo de 2023, 13:22Eu estou en contra de mudar os nomes tradicionais dos estadios polo dun persoeiro, por importante que este fose. Ademais sendo como era Arsenio, estou convencido que non lle faría nin a menor graza que o seu nome borrase o de Riazor.
O que hai que facer é unha gran homenaxe o vindeiro partido, para empezar gañando o Alcorcón, e logo se o club tivese algo de vista xa debería ter algo preparado, un video para poñer no descanso, ou mellor aínda antes de empezar o encontro para que o vexan os nosos xogadores e adestrador, e a ver si se lle pega algo.
Os recordos bos de verdade non necesitan foto.
- TESS
- · Recién Llegado ·
Boa viaxe meu.
-
- · Recién Llegado ·
Goian Bego D. Arsenio.
Un abrazo muy fuerte desde Bilbao.
Se va un Grande y un Caballero.
Hasta Siempre.
Un abrazo muy fuerte desde Bilbao.
Se va un Grande y un Caballero.
Hasta Siempre.
- QUIMERA
- · FOSSA DEI GRIFONI ·
Podemos empezar poniendole, Don Arsenio Iglesias a una grada de Balaidos
https://rccelta.typeform.com/proposnome ... rccelta.es
Hoxe mais que nunca
Descansa,
Un dos nosos
Descansa,
Un dos nosos
Ata sempre, que a terra che sexa leve
Grazas por todo
Grazas por todo
- Marty-Mcfly
- · Muhammad Ali ·
Un gran paisano de los que ya no quedan en el fútbol.
Historia del Depor y una persona amabilísima (recuerdo su autógrafo y lo majo que fue).
Un gran paisano, un gran entrenador que estará en la memoria de todos. Soy del Depor por él.
DEP
Historia del Depor y una persona amabilísima (recuerdo su autógrafo y lo majo que fue).
Un gran paisano, un gran entrenador que estará en la memoria de todos. Soy del Depor por él.
DEP

¿Alguien sabe hasta que hora está la capilla ardiente?
Contigo se va parte de nuestra gran historia...
Muchas gracias por todo
Muchas gracias por todo
- ResveraTroll
- · solicitando se minimice ·
Cuando mi hijo sea mayor y le quiera explicar que significa ser del Depor, le pondré el vídeo de la rueda de prensa después de perder la liga.
DEP.
DEP.
DEP Raposo.