Series
Re: Series
Era buenísima esa serie en la que protagonizaba a un ángel de la muerte que vivía rodeada de asesinatos truculentos allá por donde iba y que resolvía de forma magistral. Fuera coñas, muy buena serie, muy mítica. Me sorprendió que siguiese viva, ya se le veía algo mayor en la serie, pero murió a menos de una semana de cumplir 97, poca broma.
Moitas horas entretidas pasei vendo capítulos desa serie
Que descanse en paz
Que descanse en paz
Vista "La Maldición de Hill House", pensaba que ía ser unha merda pero lin por aí críticas de que estaba ben e, vaia, sorprendeume para ben. Non me parece unha serie de terror, iso si. E o final é moi bonito. O que non me gustou foi como os personaxes afrontan a morte. Non vou facer spoiler pero, vaia, as reaccións no capítulo 6 ou no último parécenme moi pouco naturais. Igual é que por aí toman esas cousas doutro xeito.
Agora comecei Kobra Kai, que non me apetecía nada sabendo que non son nada fan de Karate Kid, e, carallo, entre o entretida e o curta que é, pasan os capítulos coma pipas.
Por certo, lin onte que Netflix vai eliminar as contas compartidas fóra dun mesmo fogar a partir do ano que vén. Vaia, que só pode haber varios dispositivos vendo Netflix se o fan dende a mesma IP pública (supostamente, a casa do titular). Se se quere ver dende outro sitio, por exemplo, durante unha viaxe, o titular ten que "autorizalo". Non sei moi ben como van facer para controlar eses "autorizados". Supoño que porán un tempo máximo ou eu que sei. Pola contra, engaden unha opción máis barata e con anuncios (6€/mes, imaxino que calidade básica) e disque van ofrecer unha plataforma de xoguiños para que se poida xogar dende a tele e tal. Unha merda.
Agora comecei Kobra Kai, que non me apetecía nada sabendo que non son nada fan de Karate Kid, e, carallo, entre o entretida e o curta que é, pasan os capítulos coma pipas.
Por certo, lin onte que Netflix vai eliminar as contas compartidas fóra dun mesmo fogar a partir do ano que vén. Vaia, que só pode haber varios dispositivos vendo Netflix se o fan dende a mesma IP pública (supostamente, a casa do titular). Se se quere ver dende outro sitio, por exemplo, durante unha viaxe, o titular ten que "autorizalo". Non sei moi ben como van facer para controlar eses "autorizados". Supoño que porán un tempo máximo ou eu que sei. Pola contra, engaden unha opción máis barata e con anuncios (6€/mes, imaxino que calidade básica) e disque van ofrecer unha plataforma de xoguiños para que se poida xogar dende a tele e tal. Unha merda.
Ayer acabé Dark, menuda locura.
Que tomen nota los guionistas de Lost.
Que tomen nota los guionistas de Lost.
- Adler84
- · Maximilien Robespierre ·
Pues la de 1899 pinta a locura similar.
Digo pinta porque a ver por dónde tiran.
Digo pinta porque a ver por dónde tiran.
Yo la vi antes. Me gustó más dark
- Adler84
- · Maximilien Robespierre ·
Yo es que creo que Dark se les va de las manos en la tercera…
Yo lo pensé toda la tercera hasta los dos últimos en los que la cierran de manera perfecta.
Se estrenó esta pasada noche la serie de The last of us en HBO, con unas críticas tremendas tanto especializadas como del público, de momento tiene un 8,9 en filmaffinity.
Yo vi el capítulo de ayer y es una muy buena adaptación, a los que hayan jugado al juego les va a encantar y, a los que no, estoy seguro de que también, aunque yo creo que los jugaría antes porque son dos juegos buenísimos. Si por lo que sea no tenéis tiempo, forma o ganas, la serie pinta a ser la mejor de todo 2023 y la nueva serie franquicia de HBO por encima de House of Dragon.
Yo vi el capítulo de ayer y es una muy buena adaptación, a los que hayan jugado al juego les va a encantar y, a los que no, estoy seguro de que también, aunque yo creo que los jugaría antes porque son dos juegos buenísimos. Si por lo que sea no tenéis tiempo, forma o ganas, la serie pinta a ser la mejor de todo 2023 y la nueva serie franquicia de HBO por encima de House of Dragon.
La escena del coche, parece que estas reviviendo el juego. Pinta muy bien
- valeron4ever
- · Maestro Forero ·
Pues saltó la liebre con Netflix, y de lo que conozco la estampida es masiva (y con gente que puede perfectamente permitirse pagarlo)
A mi me lo regala casi Pepephone.
En Filmin está desde hace un par de dias Doctor en Alaska.
Una curiosidad que veíamos unos cuantos hará 30 años.
En Filmin está desde hace un par de dias Doctor en Alaska.
Una curiosidad que veíamos unos cuantos hará 30 años.
- Reogalego13
- · Soccum semper inaequale ·
Tengo hbo, filmin, prime video, disney+ y Netflix. Cero drama si tengo que dejar de pagar Netflix teniendo todo lo demás compartido como lo tengo.
Menuda manera de pegarse un tiro en los pies con esta medida, no te ayuda absolutamente en nada mientras las demás plataformas no tomen esas mismas medidas...
Menuda manera de pegarse un tiro en los pies con esta medida, no te ayuda absolutamente en nada mientras las demás plataformas no tomen esas mismas medidas...
Doctor... é unha das poucas series antigas que envelleceu ben, e que se pode ver sen pasar vergoña.