Albert Luque
Re: Albert Luque
Que funcións ten o director deportivo dunha federación de futbol?.
Poner al entrenador, y ni eso porque lo decidieron antes de nombrarle. Tiene pinta de ser un puesto para trincar pasta.
Me guardo lo que pienso de este personaje. Siempre tienen suerte este tipo de especímenes.
Vese que ser un lamecús do Rubiales foille máis rendible que cando facía o mesmo con Rivera e Arrimadas
- Adler84
- · Maximilien Robespierre ·
Madre mía… pero si apenas sabe hablar…
Con suerte caerá con Rubiales. Este hombre es uno de los señalados por las jugadoras por viajar a Ibiza para presionar a Jennifer Hermoso.
Sinceramente no me sorprende ni lo más mínimo.
Este cae seguro, cortito . Haber si no termina imputado , que se lo merece por servil .
Non creo, como moito terá que volver o "Chiringuito".
- valeron4ever
- · Maestro Forero ·
Exacto. Opina distinto que tú, por ello es un imbécil.
No, por esto (que ya es bastante) y por mil cosas más. Me parece un imbécil y seguramente lo sea.
- Reogalego13
- · Soccum semper inaequale ·
No sé si será un imbecil o no, pero tonto es y siempre fue un rato largo.
Que en Coruña haxa un só afeccionado que defenda a este impresentable ten tela, xogandonos a liga o señorito este metíase no hotel de concentración do Barça a chorimicar que quería que o fichasen para xogar co seu irmán negro. E logo a de bandazos que da tanto se abraza a Laporta como a Rivera, todo con tal de chupar do teto
- Reogalego13
- · Soccum semper inaequale ·
A min cando mais vergonza allea me daba foi na súa época de tertuliano do Chiringuito. Bueno, dabanme vergoña allea todos os de ese programa, pero especialmente Luque e Paco Buyo. Ambolos dous con pasado no Depor...