Soporte técnico
- Dukros
- · Pelirrojo Posteador ·
- Ubicación: Aunque no lo parezca, en el Foro desde tiempos de Irureta
Re: Soporte técnico
Ojo, que la web Riazor.org sale un Error de Seguridad importante cuando intento entrar:
"El sitio web al que vas a acceder contiene software malicioso
Es posible que los atacantes que se encuentren en riazor.org intenten instalar programas peligrosos en tu ordenador para robar o eliminar tu información (por ejemplo, fotos, contraseñas, mensajes y tarjetas de crédito). Más información"
"El sitio web al que vas a acceder contiene software malicioso
Es posible que los atacantes que se encuentren en riazor.org intenten instalar programas peligrosos en tu ordenador para robar o eliminar tu información (por ejemplo, fotos, contraseñas, mensajes y tarjetas de crédito). Más información"
Hola, nos han hackeado esta mañana, estamos trabajando en ello.
En cuanto tenga novedades, os informo.
Gracias.
En cuanto tenga novedades, os informo.
Gracias.
Supoño que xa o sabedes pero nas ligazóns ós comentarios das novas da web (a que pon o numeriño da cantidade de comentarios debaixo da imaxe principal da nova) a URL non é correcta e non fai nada. Ten definido un "id" de elemento "respond" que non se corresponde con ningún. Por exemplo, se entro na nova de hoxe da volta ós adestramentos, esa ligazón apunta cara "https://www.riazor.org/vuelta-entrenami ... s/#respond". Se na vez de "respond" se asigna o id "disqus_thread", funciona coma antes. Ademais, aínda que non sei se é o funcionamento esperado e tampouco é nada importante, na páxina principal, as fotos das novas non son clickables na súa totalidade (penso que antes deixaba). Na foto principal, no lado esquerdo non deixa pulsar ata un bo anaco cara ó medio e nas fotos das novas da dereita deixa pulsar nalgúns anacos pero non noutros. Debe haber algúns elementos que se superpoñen á zona clickable nesas imaxes (por exemplo, na nova principal, a parte esquerda non é clickable porque se superpón o "<span>" de "Fotos Deportivo" e colle todo o espazo en vertical). Probeino no PC con Firefox, Opera e Chromium.
Non sei se é cousa miña, pero hai un par de días que non vai o foro a través de Tapatalk
Idem.marble escribió:Non sei se é cousa miña, pero hai un par de días que non vai o foro a través de Tapatalk
Eu desinstalei a aplicación e volvina instalar. Non sei se chegaría con volver a iniciar sesión, pero facendo isto que digo xa me vai ben.
Enviado desde mi HD1913 mediante Tapatalk
Grazas, Nogard
Eu borrei datos e nada
Desinstalei e volvín instalar e vai, pero mooooi lento
Eu borrei datos e nada
Desinstalei e volvín instalar e vai, pero mooooi lento
Buenas, soy el único que se me desloguea mi usuario cada día?
- Reogalego13
- · Soccum semper inaequale ·
A mi me pasa cada vez que entro desde el móvil después de haber entrado desde el pc y viceversa. Se me desconecta en un dispositivo cada vez que me conecto en otro. Igual te pasa lo mismo.
- ibrahimovic
- · Ian Malcolm ·
A mí en el teléfono me pasa. En el ordenador va bien, pero en el movil, cada vez que entro pasadas unas horas, me tengo que indentificar otra vez
- Ou2
- · Que duda cabe ·
A mí no pasa
Eso es, solo en el móvil y sin conectarme en ningún otro equipo, es desesperante.
- Louie Louie
- · Maestro Forero ·
Cómo se puede cargar una imagen en un mensaje?
Tes que subila a algunha web primeiro, como por exemplo https://es.imgbb.com/
E despois pegar o link que che crea
- Louie Louie
- · Maestro Forero ·
Grazas! Era para que virades a foto do da camiseta, grazas a que xa a atopaches ti afórrasme o traballo!NoGarD escribió: ↑Miércoles 23 de Noviembre de 2022, 19:42Tes que subila a algunha web primeiro, como por exemplo https://es.imgbb.com/

Me pone hoy al entrar en el foro me pone conexión no privada y potencialmente peligrosa.
No habíua pasado nunca
No habíua pasado nunca