Cádiz C.F.
- Ou2
- · Que duda cabe ·
Re: Cádiz C.F.
Van a pagar 3 kilos por Bongonda. Estos bajan ya en noviembre
- ResveraTroll
- · solicitando se minimice ·
ResveraTroll escribió: ↑Martes 23 de Agosto de 2022, 22:36Yo creo que ese tenía fama de reventar vestuarios, así que ya tienen sustituto para Lucas![]()

Menuda verbena.
- Fisterrán
- [Mod] · Deportivista ·
Non se salva nin un. O máximo que teñen son xogadores de nivel normal como Zaldua, Iván Alejo, Ledesma, Luis Hernández, Choco Lozano, etc.
Vaia desproposito de equipo montaron. Normal que lle piten a Vizcaino
A mamar co fair play
Seguro q si le dan la Carta de libertad a Lucas rebajan el límite y pueden mover ficha..... 

- Fisterrán
- [Mod] · Deportivista ·
Estes ó final non ficharon nada por non soltar a Lucas.
Descenso en Febrero.
- Louie Louie
- · Maestro Forero ·
No sé en qué sale perdiendo el Cádiz. Si fuera al revés seguro que nosotros íbamos a estar contentos de cambiar a Lucas por Vallejo...
Non creo que fose só cambiar Lucas por Vallejo senón fichar noutras partes nas que lles fai máis falta.
- Reogalego13
- · Soccum semper inaequale ·
Dianteiro suplente de segunda RFEF? Carallo, xa lle molaría a calquera futbolista ser suplente se xoga 2200 minutos coma o Sueco...Louie Louie escribió: ↑Viernes 02 de Septiembre de 2022, 0:43E nós quedámonos sen Lucas e con un díanteiro suplente de segunda RFEF e un extremo que non precisábamos. Saimos perdendo todos.
- Fisterrán
- [Mod] · Deportivista ·
Nin de coña, ese xogador é sub-23. Non o podes cambiar por Lucas.Louie Louie escribió: ↑Viernes 02 de Septiembre de 2022, 0:43E nós quedámonos sen Lucas e con un díanteiro suplente de segunda RFEF e un extremo que non precisábamos. Saimos perdendo todos.
O extremo ía vir si ou si, xa intentaron a Raúl Sánchez, Juan Hernández, David Concha, etc.