Max Svensson
Re: Max Svensson
Pues que tenga suerte
No es lo que hubiese traído pero esperemos a verlo. Al final si solo tienes a este o a Ochoa si uno no explota adiós, con más jugadores más opciones. Como siempre, bienvenido y suerte!
- Fisterrán
- [Mod] · Deportivista ·
Non sei, dimo ti. Eu non o vin nunca. Sei que é sub-23 e non hai fichas senior libres.soichiro escribió: ↑Jueves 01 de Septiembre de 2022, 18:16Este mellora aos da cantera? Pois iso. Os seus números son ridículos para ser o "segundo" punta da equipa. E os seus numeros non me parecen que sexan tan bos coma para no buscar alguen mellor o tirar da canteira. ASCAZO. Longa noite de pedra nos espera. Vamos superar ao Castellon.
- Travis McGee
- · ¿Cueces o enriqueces? ·
Oficial. Yo no lo habría traído, pero le deseo lo mejor.
- ResveraTroll
- · solicitando se minimice ·
Benvido Mr. Svensson.
- Reogalego13
- · Soccum semper inaequale ·
El espíritu de Willhelmsson le hará partirla.
Si fuera la décima parte de ese sueco ya sería un fichajónReogalego13 escribió: ↑Jueves 01 de Septiembre de 2022, 18:26El espíritu de Willhelmsson le hará partirla.
-
- · Forero Profesional ·
9 goles na carta división. Uns numeros moi bos para ser o segundo punta do "gallito" da categoría. Non sei coma o Barça fichou a Lewandowski e non a Svensson.Fisterrán escribió: ↑Jueves 01 de Septiembre de 2022, 18:19Non sei, dimo ti. Eu non o vin nunca. Sei que é sub-23 e non hai fichas senior libres.soichiro escribió: ↑Jueves 01 de Septiembre de 2022, 18:16Este mellora aos da cantera? Pois iso. Os seus números son ridículos para ser o "segundo" punta da equipa. E os seus numeros non me parecen que sexan tan bos coma para no buscar alguen mellor o tirar da canteira. ASCAZO. Longa noite de pedra nos espera. Vamos superar ao Castellon.
Pois para perder una ficha sub-23, deixas unha ficha libre. Ninguén che obliga fichar a un sub-23 que vai xogar por diante dos canteirans.
- Reogalego13
- · Soccum semper inaequale ·
Aos canteirans non lles vai roubar nin un segundo, que este ven para o primeiro equipo, non para o Fabril.
Has preguntado si mejora a los de la cantera, y la respuesta es que sí.
- Foggy
- · Recién Llegado ·
Me hablan muy bien de este chaval desde el Español. Ojo.
- Everdol
- · Yo no he sido ·
- Contactar:
Sí, por mis huevos morenos. Ya termino yo la frase.
Cesión a pelo, pan reseso para hoy, nada para mañana. Espero que juegue entre poco y nada.
Cesión a pelo, pan reseso para hoy, nada para mañana. Espero que juegue entre poco y nada.
- Fisterrán
- [Mod] · Deportivista ·
Si que estamos obrigados a ocupar as 24 fichas porque temos 18 xogadores senior. Ou rescindimos un contrato senior ou fichamos un xogador sub-23.soichiro escribió: ↑Jueves 01 de Septiembre de 2022, 18:289 goles na carta división. Uns numeros moi bos para ser o segundo punta do "gallito" da categoría. Non sei coma o Barça fichou a Lewandowski e non a Svensson.Fisterrán escribió: ↑Jueves 01 de Septiembre de 2022, 18:19Non sei, dimo ti. Eu non o vin nunca. Sei que é sub-23 e non hai fichas senior libres.soichiro escribió: ↑Jueves 01 de Septiembre de 2022, 18:16Este mellora aos da cantera? Pois iso. Os seus números son ridículos para ser o "segundo" punta da equipa. E os seus numeros non me parecen que sexan tan bos coma para no buscar alguen mellor o tirar da canteira. ASCAZO. Longa noite de pedra nos espera. Vamos superar ao Castellon.
Pois para perder una ficha sub-23, deixas unha ficha libre. Ninguén che obliga fichar a un sub-23 que vai xogar por diante dos canteirans.
Se poñemos aí a Ochoa seguro que é moi bo para el, xogaría menos que Noel.
A priori basura de fichaje
De soriano se dijeron atrocidades
Última edición por Gus el Jueves 01 de Septiembre de 2022, 19:09, editado 1 vez en total.