Diego Villares, 8
- Sardinha
- · Forero Profesional ·
Re: Diego Villares, 22
Claro que sí! e por eso insistiu, a ver si había sorte e cambiaba de unha semana para outra...
- Sardinha
- · Forero Profesional ·
O que non podía é volver a baixar o Fabril
Lo que hay que preguntarse es por qué no llevó al mejor jugador del Fabril a la pretemporada y sí a Manu Mosquera o a Queijeiro. Si lo llevas, lo ves y te gusta, era tan inscribible como cualquier otro. Lo demás son excusas para justificarse ante lo obvio, que es que es un jugadorazo y no le diste bola.
Que manera de competir. Esta en su sitio y nos aporta de todo.
Porque nadie contaría con él, como no habían contado en las pretemporadas anteriores, además de tener a Gandoy "joya de la cantera", Borges y Uche para las posiciones en las que ha acabado funcionando. Para mí Villares responde al perfil, estar en el momento adecuado en el lugar adcuado.Jes1906 escribió: ↑Lunes 30 de Agosto de 2021, 14:10Lo que hay que preguntarse es por qué no llevó al mejor jugador del Fabril a la pretemporada y sí a Manu Mosquera o a Queijeiro. Si lo llevas, lo ves y te gusta, era tan inscribible como cualquier otro. Lo demás son excusas para justificarse ante lo obvio, que es que es un jugadorazo.
- Sardinha
- · Forero Profesional ·
Xa estamos inventando, a ver conta, onde viches ti a Vázquez excusándose de non subir a Villares? ou máis fácil, simplente falando de Villares?Jes1906 escribió: ↑Lunes 30 de Agosto de 2021, 14:10Lo que hay que preguntarse es por qué no llevó al mejor jugador del Fabril a la pretemporada y sí a Manu Mosquera o a Queijeiro. Si lo llevas, lo ves y te gusta, era tan inscribible como cualquier otro. Lo demás son excusas para justificarse ante lo obvio, que es que es un jugadorazo y no le diste bola.
A única referencia de Vázquez-Villares que existe é a que da Martin Castiñeira no remate do mercado de Inverno decindo que Vázquez quixo subir a Villares en varias ocasions durante a primeira volta e que finalmente subirá sin estar él no banquillo. PUNTO
- DiegoTristan
- · Forero Profesional ·
Iba a comentar lo que se dice arriba, que Vázquez precisamente pidió subir a Villares, lo comentó creo que Barral en declaraciones públicas. Lo que me parece absurdo es seguir repartiendo facturas por ello. Ya está, nos entrena Borja Jiménez y Villares está arrasando.
A mi o pasado xa me da igual tamen, moitas veces no e culpa de un nin de outro , a veces tes que ter a sorte de subir a un xogador que estaba en un mal fabril e que a sorte diga que tiña que estar arriba porque ten traballo e talento pa estar donde está e nos temos a sorte de disfrutalo.
Enviado desde mi M2007J20CG mediante Tapatalk
Enviado desde mi M2007J20CG mediante Tapatalk
- Fisterrán
- [Mod] · Deportivista ·
Vázquez pediu a Villares e Villares subiu ó primeiro equipo. Houbo que esperar ó mercado invernal porque non era sub-23. Onde está o problema?
Intentaron fichar un dianteiro pero Abanca non quixo poñer máis cartos, así que subiron tamén a Rayco porque tampouco era sub-23.
A dirección deportiva non contou con Villares antes de empezar a liga porque ficharon a Borges e subiron a Gandoy, ademais de Bergantiños e Uche (xogadores fixos para Vázquez). Tampouco Fernando Vázquez contou para nada con Villares, levou a facer a pretemporada a Queijeiro e algún máis que pouco pintaba.
Intentaron fichar un dianteiro pero Abanca non quixo poñer máis cartos, así que subiron tamén a Rayco porque tampouco era sub-23.
A dirección deportiva non contou con Villares antes de empezar a liga porque ficharon a Borges e subiron a Gandoy, ademais de Bergantiños e Uche (xogadores fixos para Vázquez). Tampouco Fernando Vázquez contou para nada con Villares, levou a facer a pretemporada a Queijeiro e algún máis que pouco pintaba.
- valeron4ever
- · Maestro Forero ·
Chupando cámara nas celebracions. Esperando a que veñan todos para unirse ás celebracións, jojojo.
A parte deso, sempre ben colocado. Partido para sufrir, teño ganas de que se anime mais cara arriba...
A parte deso, sempre ben colocado. Partido para sufrir, teño ganas de que se anime mais cara arriba...
Se le perdona porque estaba fuera de su posición, pero menuda mierda de partido se ha marcado hoy.
Lo mismo digo. Además, creo que perdemos conducción sin el en el centro. Ya va mal de interior, ni te cuento de lateral