David Mella, 17
Re: David Mella
Bueno, a mí me dio esa sensación con todos los juveniles, pero renovar han renovado todos. Aún así, claro que desde el momento en que nos den dinero por cualquiera, va a volar, pero no creo que sea algo que vaya a pasar en el futuro inmediato, al menos no cantidades que nos cambien nada.
Lo que tenemos que hacer como club es ascender, esa es la diferencia entre poder soltar a un talento por 20 kilos en Primera y tener que hacerlo por 2 en Segunda o 1RFEF porque no te queda de otra.
Lo que tenemos que hacer como club es ascender, esa es la diferencia entre poder soltar a un talento por 20 kilos en Primera y tener que hacerlo por 2 en Segunda o 1RFEF porque no te queda de otra.
-
- · Premier League ·
Ha rechazado contratos aun más obscenos que los de Tasende en el City y Hugo en Leipzig. El mensaje lo ha dejado más que claro.
Da gusto leer algo asi dun canteiran a verdade. Vaia duas asistencias da.
Grazas Bisbi e Lasarte por este “cotilleos” que nos contandes, se non é asi para os que estamos lonxe é imposible enterarnos destas cousas
Grazas Bisbi e Lasarte por este “cotilleos” que nos contandes, se non é asi para os que estamos lonxe é imposible enterarnos destas cousas
Cando un rapaz con talento ten ganas e compromiso, hai que premialo sexa como sexa.
Non digo de facelo a costa de todo, pero este rapaz ten que ser si ou si o ejemplo de todos os rapaces que veñan de abaixo.
Temos que demostrar que somos un clube que apoia aos rapaces, que conta con eles, que os axudamos a medrar, e que os valoramos como se merecen. Temos que conseguir que todos os rapaces que pasen polas nosas filas, desexen triunfar en riazor.
Non digo de facelo a costa de todo, pero este rapaz ten que ser si ou si o ejemplo de todos os rapaces que veñan de abaixo.
Temos que demostrar que somos un clube que apoia aos rapaces, que conta con eles, que os axudamos a medrar, e que os valoramos como se merecen. Temos que conseguir que todos os rapaces que pasen polas nosas filas, desexen triunfar en riazor.
Han debutado jugadores en primera con 16 años. No digo que haya que ponerle en el primer equipo por decreto porque no le he visto jugar nunca pero el staff debería analizar bien si merece la pena hacerle subir algún escalón.
Yo creo que en el Fabril debe estar fijo, y quizá durante el año se abra una puerta visto el problema de extremos que tenemos
Polo que lle vin, e vendo o xusto que vamos de xogadores de banda creo que vai debutar este ano co primeiro equipo.
- Galahad
- · habeas corpus ·
Ogallá siga o seu progreso, o respeten as lesións e se consolide e faga carreira no Dépor. A un tío que, segundo dicides, tendo boas ofertas por fóra, se decantou polo Dépor sen dubidar, hai que tratalo ben. Esixirlle pero tratalo ben.
-
- · Forero Experto ·
Acabo de leer las cantidades que cobra un tal Llaix Moriva? del Barcelona y lo que supuestamente le ofrece otro club.... 18 años???. Esto es insostenible. Una locura. Cómo vas a poder competir así. Si es cierto lo que se dice de David Mella es para hacerle un monumento desde ya.
- Fisterrán
- [Mod] · Deportivista ·
Ilaix Moriba. Cobrará moitísimo, será un crack e xa xogou no Barsa en 1ª División o ano pasado, pero sendo xuvenil de primeiro ano como Mella apenas xogou 11 partidos en 2ªB no filial.1OJOSELUIS escribió: ↑Domingo 22 de Agosto de 2021, 22:21Acabo de leer las cantidades que cobra un tal Llaix Moriva? del Barcelona y lo que supuestamente le ofrece otro club.... 18 años???. Esto es insostenible. Una locura. Cómo vas a poder competir así. Si es cierto lo que se dice de David Mella es para hacerle un monumento desde ya.
Santi Mina a esa idade estaba no Celta Xuvenil. Empezou a xogar no filial (3ª División) a finais do segundo ano.
Pedri, o neno prodixio canario, creo que nin no filial. Sendo xuvenil de primeiro ano estaba en DH Juvenil.
Messi empezou no Xuvenil B, pasou ó Xuvenil A, despois ó Barça C (3ª División) e acabou a temporada no Barça B (2ª División B).
Bojan xa xogaba en 2ªB e marcaba goles a esa idade.
Nin sequera os xogadores máis precoces estaban asentados en 2ªB con 16 anos.
Bueno, está Odegaard, que sendo sub-17 estaba no Castilla... e aí quedou.
Yo creo que debutará este año, pero bueno la opción de verlos en el fabril tampoco la despreciaría.
Yo lo hablaría con él y le diría de jugar 10 partidos con el fabril y gente adulta antes de tener la posibilidad de jugar con el primer equipo. Si está cómodo y su rendimiento no baja, pues intentaría que al menos debutase y echase unos minutos. El año que viene pretemporada y no fichar tanto a lo loco, a ver si se hace un hueco, que entiendo que no sería tan loco después de un año así.
- NinFadaNinPrincesa
- · Forero Experto ·
Re: David Mella [Ficha Juvenil A]
Parece que está haciendo un partido de escándalo, apunta altísimo este chaval...