Rayo Vallecano
- Ou2
- · Que duda cabe ·
Re: Rayo Vallecano
Llega Juan Villar cedido
- ibrahimovic
- · Ian Malcolm ·
Por lo de Embarba?
Debe ser por outra cousa, non? Se o Leganés non pode fichar polo do danés, supoño que estos tampouco.
- Ou2
- · Que duda cabe ·
Ulloa rompió el cruzado.
Si te fichan a un jugador por la cláusula te dan un mes para fichar, pero solo si el mercado está abierto. Ridículo
Si te fichan a un jugador por la cláusula te dan un mes para fichar, pero solo si el mercado está abierto. Ridículo
- ibrahimovic
- · Ian Malcolm ·
Ostia, no sabía lo de Ulloa.
- Mr Mojo Risin
- · Forero Experto ·
Se van a someter a PCR todo los del Rayo. No sé si están en cuarentena, deberían estarlo... desde el sábado.
Fichan a Luca Zidane.
-
- · Forero Experto ·
Ojalá los vapulee el Leganés en el play off
- Marcos
- · Maestro Forero ·
Este equipo si que me da noxo.Ni de pueblo ni obrero ni leches.Ala,espero que.no subáis equipo del diablo.
-
- · Recién Llegado ·
Vaia , polo que vexo que non lle gañaran o Lugo xa os mete directamente na lista de odiados do Deportivo . Si que odiamos a xente si , Celta , Sporting,Fuenlabrada , Racing de Ferrol , Lugo , Valencia , aghora tamén o Rayo ... igual era bo non odiar tanto que igual o Karma está facendo o seu choio con nós .
Si, o karma sí. Van ser unas risas cando o karma dea collido os trols.
-
- · Recién Llegado ·
¿Estasme chamando troll ? si e así fai favor de ter un pouco de respeto , eu deixei unha reflexión sobre a pérdida de tempo que me parece andar odiando a todo dios sin faltar a ninguén , punto .
Aprende a respetar a xente e sinón ten un pouco de educación que eu non teño que estar aturando a os amargados de turno coma ti .
Si entendín mal e non vai por min as miñas disculpas , pero me parece que non e o caso .
Gracias .
Claro que estou a falar de ti (e outros, claro).
Tras o que levamos vivido estar a falar de karma so pode ser para molestar e calentar a xente. Non ten nada que ver co que cada un opine do rayo.
O mensaxe condescendente e con tonito falton pedindo respecto después de un para caldear o hilo que non falte.
Tras o que levamos vivido estar a falar de karma so pode ser para molestar e calentar a xente. Non ten nada que ver co que cada un opine do rayo.
O mensaxe condescendente e con tonito falton pedindo respecto después de un para caldear o hilo que non falte.
-
- · Forero Experto ·
Yo no paso a odiar al Rayo. Pero si a desearle que este año no asciendan bajo ningún concepto, como premio al dejarse ir de ayer desde que marca el Almería, salvo Trejo, Advíncula y Pozo
Lo de Bebé fue muy cantoso.