Estou de acordo en que non é o mesmo, pero segue sendo asqueroso. Non tanto coma o dos colchoneros, xusto polo que dis, pero si asqueroso. Non pretendía comparar unha cousa ca outra, so por en coñecemento que ese cántico non me gusta un carallo.roped escribió: ↑Jueves 29 de Abril de 2021, 12:09Sen xustificar o cántico sobre Quinocho, que me parece unha idiotez, como gran parte dos cánticos dos Blues, e do fútbol en xeral, debo dicir que non son comparables.Reogalego13 escribió: ↑Jueves 29 de Abril de 2021, 11:58@Marcos yo estuve en el campo del Atleti viendo un Atleti-Depor (el de la temporada siguiente a lo de Jimmy) y escuché como el estadio coreaba "¿Quien vive en una piña debajo del mar? Jimmy, Jimmy" a ritmo de la canción de introducción de Bob Esponja. Eso es lo que me hace tenerles tanto asco como afición y como equipo, no que unos descerebrados matasen a esa persona o, anteriormente, a otra. Soy plenamente consciente de que esos descerebrados no representan la totalidad de su afición, pero no puedo evitar tener asco a quienes hacen burla de un asesinato. Tampoco me gusta un carajo cuando los Blues cantan aquel cántico para alabar el pincho con el cual un yonki se cargó a Quinocho y no soy precisamente afín al Celtismo, pero vaya, la diferencia es que eso lo cantan los Blues en Riazor, mientras yo escuché a todo el calderón cantar y burlarse del asesinato de Jimmy. Cánticos que ni salieron en la prensa, ni significaron una sanción al club como las que se comía después de lo de Jimmy día si, día también el Depor por los cánticos de los Blues. Obviamente la diferencia de criterio para juzgar a unos y otros también ayuda a la animadversión.
A Quinocho matárono uns atracadores, que ata o que eu sei non eran do Depor, os Blues búrlanse do asasinato de un celtista, mentres que o Frente Atlético , co apoio de gran parte do Estadio, búrlanse de un asasinato de un deportivista perpetrado por eles mesmos.
En canto a eses que van por ahi facendo de policias da moral, cargando as tintas contra xente que vai living la vida ultra e lle gusta zouparse entre eles, dirialles que son eles os que buscan eso de xeito organizado e que non termino de ver cal é o problema en que 100 fulanos se peguen con outros 100, que queren todos eles, en parques con reglas pactadas. Dille a xente de Florencia que lles quitas o Calcio Histórico por ser ultraviolento coma, sen dubida é, a ver que opinan.