Periodismo
Re: Periodismo
Si, los queremos despojar de funciones al estado queremos cloacas del estado 

O liberalismo defende a existencia do Estado, pequeno e o seu servizo, que garanta os privilexios da burguesía, por iso as dereitas rácanas co gasto público non choran os cartos invertidos en policia e militares, os liberais queredes seguridade para que non vos rouben e queredes que a paguemos entre todos, queredes un Estado pequeno e barato, para o voso beneficio, pero queredes Estado.
Seguramente es día faltaches a clase, pero dígocho eu, é o marxismo o que inclúe a supresión do Estado no seu corpus teórico, non o liberalismo.
Seguramente es día faltaches a clase, pero dígocho eu, é o marxismo o que inclúe a supresión do Estado no seu corpus teórico, non o liberalismo.
Esa bobada de la teoría del valor-trabajo debería ser suficiente para que en 2020 no hablemos de marxismo. Pero vamos @roped, ya está, buenos giros para que nadie se de cuenta de que consumes y difundes lo mismo que criticas.
Recomendote que abras un libro en vez de ver tantos videos de propaganda neoliberal.
A teoría do valor traballo é unha bobada creada, en parte, por un señor bastante liberal chamado Adam Smith.
O marxismo é bastante máis extenso que os 4 tópicos que ti manifestas coñecer.
Ti non tes nin puta idea do que eu penso sobre as clocas do estado, tómaste a liberdade de poñer na miña boca opinións que eu non emitín, ca única finalidade de situarte nunha falsa equidistancia, neutralidade que en realidade é un apoio implícito o Estado dentro do Estado Español, e non so iso, tratas de equiparar a existencia de todo ese entramado corrupto con que OXFAM faga un informe pouco riguroso, iso si é un xiro.
A teoría do valor traballo é unha bobada creada, en parte, por un señor bastante liberal chamado Adam Smith.
O marxismo é bastante máis extenso que os 4 tópicos que ti manifestas coñecer.
Ti non tes nin puta idea do que eu penso sobre as clocas do estado, tómaste a liberdade de poñer na miña boca opinións que eu non emitín, ca única finalidade de situarte nunha falsa equidistancia, neutralidade que en realidade é un apoio implícito o Estado dentro do Estado Español, e non so iso, tratas de equiparar a existencia de todo ese entramado corrupto con que OXFAM faga un informe pouco riguroso, iso si é un xiro.
Para, para, para.roped escribió: ↑Jueves 09 de Julio de 2020, 9:08comparar todo este entramado herdado do tardofranquismo cas miñas meteduras de pata en este foro facendo curta e pegas rápidos de redes sociais sen verificar a información é un inténto ridículo de canear o fondo da cuestión, seguramente convencerás a Traba, pero alguén con un mínimo de honestidade intelectual non.
A ver si lo entiendo. Un señor que ha llegado a pegar links de prensa de idiomas que no conoce, pero añadiendo una traducción creativa que altera el sentido del artículo para pretender que apoyan su tesis ... porque el lo vale; ...ese señor viene no solo a dar clases de honestidad intelectual sino a faltarse con un tercero con el que no discute.
De honestidad y de elegancia también podías dar, que andas parecido de nivel. Espero que se te den mejor los girasoles.

Emojis e conteo das miñas cagadas, si señor gran aporte o fío, que xa tes unha idade Traba...
A Fouto non lle chegou onte cas que lle deron na radio, que está hoxe no Twitter recibindo doutros xornalistas xD
- Fisterrán
- [Mod] · Deportivista ·
E dino tan tranquilos 
E o regalito que era? un anillo de diamantes?

E o regalito que era? un anillo de diamantes?
Periodismo de investigación.
- The Driver
- · Uno del Coruña ·
- Ubicación: En busca de la emoción y la felicidad con el buen fútbol
De tal periódico, tales lectores.
Aunque con Campechano I cualquiera se traga esas frases.
Aunque con Campechano I cualquiera se traga esas frases.
En todo caso a culpa é do coletas, non hai incoherencia por ningures.
A prensa libre