Agora ando a ver Mr. Robot e despois a cuarta tempada de The Expanse. Cando remate esas vereina, a ver que tal. A película gustárame

Agora ando a ver Mr. Robot e despois a cuarta tempada de The Expanse. Cando remate esas vereina, a ver que tal. A película gustárame
Vinme a primeira estos días despois de ler isto. A ver a segunda logo, xa o final da primeira me pareceu un pouco lolailo, pero en xeral gústame bastante.Fisterrán escribió: ↑Martes 24 de Diciembre de 2019, 21:09Ufff o final de Mr. Robot. 10/10
Se alguén abandonou na segunda tempada pensando que perdera o rumbo que lle dea unha segunda oportunidade. Na terceira van encaixando as pezas e a última para min é a mellor.
Vin que o creador dixo que tiña pensado o final antes de empezar e a verdade é que se nota que non é algo improvisado e embarullado estilo Game of Thrones.
Acabareina hoxe pero, vistos xa 2 capítulos, a min non me convence nada. A ver o terceiro capítulo, co xiro que da ó final do segundo. Pero non me parece gran cousa. Ata diría que un pouco "cutre". O da monxa "guay", por moito que sexa quen é...ibrahimovic escribió: ↑Miércoles 29 de Enero de 2020, 23:27Cuando acabéis, comentad por aquí qué os pareció; por curiosidad, a ver si coincidimos.
Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 7 invitados