Medioambiente
-
- · Converso escarolista ·
Re: Medioambiente
gracias por la explicación.
Sexa cal sexa, a causa última é o descontrol sobre un sistema de produción agrícola industrial insostible en ese futuro deserto.
- Fisterrán
- [Mod] · Deportivista ·
En primeira clase contamina máis.
Por poñelo todo:
E o da situación dos trens en Alemania (cagando polos españois 10000 de veces) leva a moitas veces ter que viaxar como viaxou ela.
E é unha puta vergoña que un tren Berlin - München de 4 horas e pico custe sobre 100 e algo euros e un avion ida e volta 60.
E o da situación dos trens en Alemania (cagando polos españois 10000 de veces) leva a moitas veces ter que viaxar como viaxou ela.
E é unha puta vergoña que un tren Berlin - München de 4 horas e pico custe sobre 100 e algo euros e un avion ida e volta 60.
- DiegoTristan
- · Forero Profesional ·
Es curioso porque justo estoy en un tren A Coruña - Santiago en el que deben de ir 15 personas.
- Mr Mojo Risin
- · Forero Experto ·
Después del palito de la RENFE alemana... por ponerlo todo, si colaba colaba pero después tuvo que recoger cable. Menuda novedad.
Aquí falta moita cultura (e infraestrutura) para o tren.
Eu mesmo non entendo porque hostia collo un coche a Coruña dende Compostela cando en tren estás en 40 minutos.

De feito o propio tren no que viaxa suspendeu a viaxe (xa me pasou a min hai menos dun mes) e de aí que tivese que cambiar 3 veces. Podían estar calados ho.
Se nese momento ía nun dos trens petados tampouco vexo que ninguén mentise, pero vamos que me importa máis ben pouco.
Non é que me faga moita gracia o ambiente que rodea a Greta pero vamos, criticar a finalidade do que se queixa paréceme tamén a hostia.
Eu mesmo non entendo porque hostia collo un coche a Coruña dende Compostela cando en tren estás en 40 minutos.
Se tiveran que calar por cada tren que vai petado e se queixase a xente non poderían abrir a boca...Mr Mojo Risin escribió: ↑Lunes 16 de Diciembre de 2019, 17:35Después del palito de la RENFE alemana... por ponerlo todo, si colaba colaba pero después tuvo que recoger cable. Menuda novedad.

De feito o propio tren no que viaxa suspendeu a viaxe (xa me pasou a min hai menos dun mes) e de aí que tivese que cambiar 3 veces. Podían estar calados ho.
Se nese momento ía nun dos trens petados tampouco vexo que ninguén mentise, pero vamos que me importa máis ben pouco.
Non é que me faga moita gracia o ambiente que rodea a Greta pero vamos, criticar a finalidade do que se queixa paréceme tamén a hostia.
-
- · Dios de la lluvia ·
Eu e ver a esa rapaza falando e siento gañas de cargarme o planeta. Se o futuro da raza humana e nenas coma Greta eu pensó que e mellor exterminarnos non merece a pena loitar por nada.

- Mr Mojo Risin
- · Forero Experto ·
Contar una cosa a medias para hacerte la víctima es mentir y manipular. Algo bastante habitual en los tiempos que corren.
Non, os que contaron a cousa a medias foron precisamente os da RENFE Alemana como ti lles chamaches. Que por non facer, nin a citaron e deixaron caer que iso foi mentira e que viaxou en primeira clase (cousa que por outro lado non sei que ten de malo neste caso, xa que non é unha activista polos viaxes en segunda clase)Mr Mojo Risin escribió: ↑Lunes 16 de Diciembre de 2019, 19:43Contar una cosa a medias para hacerte la víctima es mentir y manipular. Algo bastante habitual en los tiempos que corren.
Deutsche Bahn aos que por certo xa están criticando bastante en Alemania polo famoso tuit
https://www.spiegel.de/lebenundlernen/s ... 01413.html
Pero, había periodistas no mesmo tren viaxando no chan que confirmaron que era certo.
https://www.dn.se/nyheter/varlden/tyska ... sta-klass/
E xa acabo porque tampouco estou 100% dacordo con ela, pero os ataques que sufre son a hostia. Non sei o que durará pero xa valeu para espertar conciencia en millóns de persoas sobre a urxencia de actuar contra o cambio climático, iso ben vale un Person of the Year.
En 10 anos todos veganos

Pero entonces son mejores que los españoles o peores? No me queda claroNoGarD escribió: ↑Lunes 16 de Diciembre de 2019, 17:30
Son bastante mellores, hai moitiiiiiisimas máis conexións e moi asequibles nalgúns casos pero polo motivo que sexa ultimamente o servizo deixa moito que desexar e non é nada raro o que lle pasou a Greta Thunberg.Pablo1989 escribió: ↑Martes 17 de Diciembre de 2019, 3:33Pero entonces son mejores que los españoles o peores? No me queda claroNoGarD escribió: ↑Lunes 16 de Diciembre de 2019, 17:30
Tamén depende que parte de España , e que parte de Alemaña, non é o mesmo ir da Coruña a Ferrol en tren que ir de Madrid a Toledo, pese a compartir Estado as diferencias son evidentes, e o mesmo sucedía en Alemaña polo menos fai 15 anos.
Eu coñezo os trens de España, Portugal, Francia, Italia, Bélxica , Holanda, Alemaña, Hungría, Austria, Croacia e Eslovenia, e destes os mellores son os belgas, chegas a todos os lados, a un prezo razoable, e os seguintes penso que serían os alemáns, pese a que os franceses teñen moitos tgvs.
Eu coñezo os trens de España, Portugal, Francia, Italia, Bélxica , Holanda, Alemaña, Hungría, Austria, Croacia e Eslovenia, e destes os mellores son os belgas, chegas a todos os lados, a un prezo razoable, e os seguintes penso que serían os alemáns, pese a que os franceses teñen moitos tgvs.
Lo digo porque has dicho que es una vergüenza lo caro que es el trayecto en tren Berlin-MúnichNoGarD escribió: ↑Martes 17 de Diciembre de 2019, 13:50Son bastante mellores, hai moitiiiiiisimas máis conexións e moi asequibles nalgúns casos pero polo motivo que sexa ultimamente o servizo deixa moito que desexar e non é nada raro o que lle pasou a Greta Thunberg.Pablo1989 escribió: ↑Martes 17 de Diciembre de 2019, 3:33Pero entonces son mejores que los españoles o peores? No me queda claroNoGarD escribió: ↑Lunes 16 de Diciembre de 2019, 17:30