Yeremay Hernández, 10
Re: Yeremay Hernández, 10
Esto cómo va a afectar al límite salarial?
Pois eu teño sentimentos encontrados… por un lado, alegrame ver o compromiso e o sentimento que ten polas nosas cores, e alegrone sobre todo pola calidade e a importancia que ten e terá para o equipo. Pero por outro lado, penso que un equipo na situación actual do deportivo, non se pode permitir decir que non a unha oferta irrechazable… en fin, se é boa xogada ou non, sólo nolo dirá o tempo
Yo es que creo que el que dice que no es el chaval, y tampoco lo vas a obligar.waccamole escribió: ↑Martes 17 de Junio de 2025, 9:58Pois eu teño sentimentos encontrados… por un lado, alegrame ver o compromiso e o sentimento que ten polas nosas cores, e alegrone sobre todo pola calidade e a importancia que ten e terá para o equipo. Pero por outro lado, penso que un equipo na situación actual do deportivo, non se pode permitir decir que non a unha oferta irrechazable… en fin, se é boa xogada ou non, sólo nolo dirá o tempo
- Dukros
- · Pelirrojo Posteador ·
- Ubicación: Aunque no lo parezca, en el Foro desde tiempos de Irureta
Pensad que es el club el primer interesado en subirle la cláusula de rescisión una y otra vez. Vamos, que Escotet no tiene prisa alguna por ganar dinero y eso solo puede ser buena noticia.