Política
- ibrahimovic
- · Ian Malcolm ·
Re: Política
Vengo a defender algo a Francia y concretamente la zona de Bretaña, que es para flipar de bonita, tanto visual como culturalmente, con elementos históricos impresionantes además. Que te puedes echar 1 mes con el coche, paseando por cientos de pueblos y zonas espectaculares, y con una gastronomía que flipas. Y con playas, zonas de costa muy chulas, gente no tan imbécil como los parisinos... Una gozada de sitio.
Y en Extremadura, que no conozco demasiado, me uno a la reivindicación del Jerte y del parque nacional de Monfragüe, para los amantes de la naturaleza. Zona increíble para pasear y desconectar.
Y en Extremadura, que no conozco demasiado, me uno a la reivindicación del Jerte y del parque nacional de Monfragüe, para los amantes de la naturaleza. Zona increíble para pasear y desconectar.
BZH non é Francia.

Levo varios anos facendo Alemania - Galicia en coche un par de veces ao ano e Francia é a hostia, a vila ou cidade máis perdida e random está tremendamente coidada, ten sempre zonas vellas ou algo de historia e arquitectónicamente é como estar noutro mundo comparando vilas ou cidades pequenas galegas e españolas coas francesas. Aquí era pouco tirar todo e comezar a construír de novo.
Nin punto de comparación neste sentido e a pesar do cliché de sempre cos franceses, nunca tiven esa sensación de bordes ou snobs, nin sequera co idioma, en todos os sitios a maioría falaban inglés máis ou menos ben.
Nin punto de comparación neste sentido e a pesar do cliché de sempre cos franceses, nunca tiven esa sensación de bordes ou snobs, nin sequera co idioma, en todos os sitios a maioría falaban inglés máis ou menos ben.
Todo urbanismo que se compare co galego sae gañando, mesmo o de España, lol. GZ é un desastre, salvo contadas excepcións as cidades e vilas galegas son a plasmación física do desarrollismo franquista sen planificación, sen control e altamente especulativo, e da súa posterior versión do "ti vai facendo", apenas se salva algo do construído desde 1936 para aquí, unha puta merda.
Supoño que co tempo si se tirará todo, máis ben caerán sos, porque ademais a construción foi de pouca calidade, pero pasaran décadas, mesmo séculos.
Supoño que co tempo si se tirará todo, máis ben caerán sos, porque ademais a construción foi de pouca calidade, pero pasaran décadas, mesmo séculos.
- valeron4ever
- · Maestro Forero ·
Eu en canto ó idioma sí que lles teño bastante manía, eu chapurreo decentemente francés e sempre me pareceron moi desagradables ou cerrados nese aspecto, como moi pouco tolerantes co idioma non moi ben falado. E tb bastante reacios a falar inglés. En canto á beleza dos pobos, en eso sí estou 100% de acordo. Ainda que teño que recoñecer que me mola mais o rollo italiano que o francés.NoGarD escribió: ↑Jueves 05 de Junio de 2025, 12:26Levo varios anos facendo Alemania - Galicia en coche un par de veces ao ano e Francia é a hostia, a vila ou cidade máis perdida e random está tremendamente coidada, ten sempre zonas vellas ou algo de historia e arquitectónicamente é como estar noutro mundo comparando vilas ou cidades pequenas galegas e españolas coas francesas. Aquí era pouco tirar todo e comezar a construír de novo.
- the naked man
- · Maestro Forero ·
En lo de los pueblos cuidados toda la razón, la diferencia en esto entre Francia, España e Italia es una locura, es una de las cosas que me llamaron la atención, cualquier pueblo tirado de la mano de dios está limpio, con todos los árboles/plantas bien cortados, tiene sus bares bien montados...NoGarD escribió: ↑Jueves 05 de Junio de 2025, 12:26Levo varios anos facendo Alemania - Galicia en coche un par de veces ao ano e Francia é a hostia, a vila ou cidade máis perdida e random está tremendamente coidada, ten sempre zonas vellas ou algo de historia e arquitectónicamente é como estar noutro mundo comparando vilas ou cidades pequenas galegas e españolas coas francesas. Aquí era pouco tirar todo e comezar a construír de novo.
En vez de botarlle a culpa ós galegos ... a culpa a ten Francoroped escribió: ↑Jueves 05 de Junio de 2025, 12:54Todo urbanismo que se compare co galego sae gañando, mesmo o de España, lol. GZ é un desastre, salvo contadas excepcións as cidades e vilas galegas son a plasmación física do desarrollismo franquista sen planificación, sen control e altamente especulativo, e da súa posterior versión do "ti vai facendo", apenas se salva algo do construído desde 1936 para aquí, unha puta merda.

Dabicito escribió: ↑Jueves 05 de Junio de 2025, 18:01En vez de botarlle a culpa ós galegos ... a culpa a ten Francoroped escribió: ↑Jueves 05 de Junio de 2025, 12:54Todo urbanismo que se compare co galego sae gañando, mesmo o de España, lol. GZ é un desastre, salvo contadas excepcións as cidades e vilas galegas son a plasmación física do desarrollismo franquista sen planificación, sen control e altamente especulativo, e da súa posterior versión do "ti vai facendo", apenas se salva algo do construído desde 1936 para aquí, unha puta merda.
Supoño que co tempo si se tirará todo, máis ben caerán sos, porque ademais a construción foi de pouca calidade, pero pasaran décadas, mesmo séculos.![]()
Se a culpa a tivese unicamente Franco o urbanismo galaico non seria peor que o de España.
En todo caso a ti debería encantarche, é o laissez faire plasmado en cemento.

Es cierto que lo que tiene el construir de cualquier manera es que la naturaleza, que es muy hija de puta, toma su sitio con el tiempo.
Hay una playa en Huelva, el portil, que en los 80 les dio por construir chalets ilegales en unas dunas (quedan muchas aún por suerte para poder apreciarlo) preciosas.
Al construir en las dunas, estas dejaron de aportar arena a la playa. El mar al final terminó comiéndose la playa y ahora está tirando los chalets… y los huecos que van quedando se van convirtiendo de nuevo en dunas.
Hay una playa en Huelva, el portil, que en los 80 les dio por construir chalets ilegales en unas dunas (quedan muchas aún por suerte para poder apreciarlo) preciosas.
Al construir en las dunas, estas dejaron de aportar arena a la playa. El mar al final terminó comiéndose la playa y ahora está tirando los chalets… y los huecos que van quedando se van convirtiendo de nuevo en dunas.
Tiene su encanto. Es muy gallego eso de construir a su manera, refleja bien el individualismo minifundista, frente a la postal artificiosa de la planificación estatal. Un nacionalista debería valorarlo.roped escribió: ↑Jueves 05 de Junio de 2025, 18:10Dabicito escribió: ↑Jueves 05 de Junio de 2025, 18:01En vez de botarlle a culpa ós galegos ... a culpa a ten Francoroped escribió: ↑Jueves 05 de Junio de 2025, 12:54Todo urbanismo que se compare co galego sae gañando, mesmo o de España, lol. GZ é un desastre, salvo contadas excepcións as cidades e vilas galegas son a plasmación física do desarrollismo franquista sen planificación, sen control e altamente especulativo, e da súa posterior versión do "ti vai facendo", apenas se salva algo do construído desde 1936 para aquí, unha puta merda.
Supoño que co tempo si se tirará todo, máis ben caerán sos, porque ademais a construción foi de pouca calidade, pero pasaran décadas, mesmo séculos.![]()
Se a culpa a tivese unicamente Franco o urbanismo galaico non seria peor que o de España.
En todo caso a ti debería encantarche, é o laissez faire plasmado en cemento.![]()
Hace años, en La Voz, hicieron un reportaje sobre el 'feísmo' galaico, pero más que feo, resultaba curioso.
- Reogalego13
- · Soccum semper inaequale ·
A mi me flipa un sitio de Francia. Me deja alucinado. Me refiero a Mt Saint Michel. De todas formas, Francia es un país precioso. Una pena que esté lleno de franceses.ibrahimovic escribió: ↑Jueves 05 de Junio de 2025, 11:09Vengo a defender algo a Francia y concretamente la zona de Bretaña, que es para flipar de bonita, tanto visual como culturalmente, con elementos históricos impresionantes además. Que te puedes echar 1 mes con el coche, paseando por cientos de pueblos y zonas espectaculares, y con una gastronomía que flipas. Y con playas, zonas de costa muy chulas, gente no tan imbécil como los parisinos... Una gozada de sitio.
De Extremadura me quedo con Cáceres. Que sitio mas top para vivir!
- the naked man
- · Maestro Forero ·
Pillar palomitas que se viene entre Trump y Musk
- the naked man
- · Maestro Forero ·
La zona esa tiene sitios preciosos pero está despoblada por una razón, el invierno allí es jodido, muy frío.Filotas escribió: ↑Miércoles 04 de Junio de 2025, 20:45Yo me voy a meter para decir que la provincia de Cáceres es una de las más bonitas de España para mí. No es solo el valle del Jerte, son las hurdes, es el valle del Ambroz, es monfrague, es la comarca De la Vera, las Villuercas… por no hablar de sus gentes, nada que ver con la gente de Badajoz, que a mi gusto me parecen más huraños.
Y también reinvidicaria la zona oeste de Zamora, por la comarca del Tera y la de Sanabria y la sur de Salamanca con la sierra de Francia.
Hay sitios preciosos prácticamente despoblados.
Por cierto, en carcaboso, cerca de Plasencia, si te empadronas con niños hace poco te regalaban la casa (tenias que comprometerte a vivir allí 10 años o devolvías la casa).
- Louie Louie
- · Maestro Forero ·
Virgen Santa.the naked man escribió: ↑Jueves 05 de Junio de 2025, 22:00Pillar palomitas que se viene entre Trump y Musk

Musk acaba de acusar a Trump de pedófilo?
Musk acaba de acusar a Trump de pedófilo.