Política

Cine, series, música, ciencia, lengua... y también de política
Avatar de Usuario
migui
· Maestro Forero ·
Mensajes: 3849
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:58

Re: Política

Mensaje por migui » Viernes 26 de Enero de 2024, 22:50

É que posiblemente se só lle preguntan a votantes do PP o 80% fácil van dicir que se sinten máis galegos que españois

Avatar de Usuario
valeron4ever
· Maestro Forero ·
Mensajes: 3686
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 1:09

Re: Política

Mensaje por valeron4ever » Viernes 26 de Enero de 2024, 23:22

Igual o BNG tiña que ir pensando por qué en lugar de insultalos

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 10505
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Política

Mensaje por roped » Sábado 27 de Enero de 2024, 10:47

Igual tiñades que votar a un partido que non fomente a desaparición da identidade galega, ah que non hai partido de dereitas galeguista?, pois nada, seguide sendo "pragmáticos" e botándolle a culpa da vosa esquizofrenia e incapacidade o BNG.
migui escribió:
Viernes 26 de Enero de 2024, 22:50
É que posiblemente se só lle preguntan a votantes do PP o 80% fácil van dicir que se sinten máis galegos que españois
Non o creo, máis ben extrapolaranse os datos xerais, o nacionalismo galego dentro do PP é un mito madrileño, como moito é un rexionalismo que xa viviu tempos mellores.

A inmensa maioría dos pepeiros que coñezo, e son uns cantos, dirán que son tan galegos como españois, aínda que realmente moitisimos deles posúen máis "características galegas" que moitos independentistas urbanitas.
Filotas escribió:
Viernes 26 de Enero de 2024, 22:00
Esas enquisas de los sentimientos no le veo ningún sentido, Roped. Yo me siento más gallego que español, pero creo en la concordia entre los pueblos y pienso que es mejor hacer estados fuertes liberales frente a la ola totalitarista de estados muy masivos.

Igualmente, estoy seguro que hay industriales catalanes y vascos que sintiéndose españoles, piensan que con un estado propio pagarán menos impuestos y apoyan la independencia, porque al final, la pela tiene mucho más peso que los sentimientos.

Al final, quitando cuatro idealistas como vosotros, la gente es muy pragmática. Una de las razones de las mayorías del PP.

Mezclar sentimientos con política suele traer cosas malas.

Habería que preguntarlle o CIS a razón desa pregunta. Eu teño a miña teoría, creo que se fai porque España é un Estado moi heteroxéneo, onde as diferentes identidades nacionais determinan unha política estatal marcada polo conflito de intereses de clase pero tamén dos diferentes pobos.


Mais este conflito non é xerado polas diferentes identidades surxidas da nada por arte de maxia, senón que as especiais características ambientais e físicas dos territorios do Estado español, xunto co devir histórico deu lugar a pobos con identidades diferenciables, o que implica tamén ter intereses diferenciables, que evidentemente non sempre son compatibles, as vecen son directamente contrapostos.

Non é unha cuestión únicamente sentimental, e existencial.

Cando cuantifican a identidade creo que pretenden testar si a construción nacional española é sólida, ou non. Aínda que os datos non sexan de todo concluíntes, por exemplo eu teño amigos federalistas, persoas que se senten máis galegos que españois ou mesmo só galegos, pero o mesmo tempo cren que a nación galega ten encaixe no seo do Estado español. Mesmo coñezo anarkas que se senten so galegos pero non queren un Estado, nin galego, nin moito menos español.

Pese a enorme variedade de casuísticas preguntar pola identidade aporta un dato máis, que serve para palpar o nivel de satisfacción do populacho co estado das cousas.

Avatar de Usuario
Galahad
· habeas corpus ·
Mensajes: 586
Registrado: Martes 01 de Noviembre de 2011, 19:34
Ubicación: Érase unha PIÑA á beira do mar...

Re: Política

Mensaje por Galahad » Sábado 27 de Enero de 2024, 14:25

roped escribió:
Sábado 27 de Enero de 2024, 10:47
Igual tiñades que votar a un partido que non fomente a desaparición da identidade galega, ah que non hai partido de dereitas galeguista?, pois nada, seguide sendo "pragmáticos" e botándolle a culpa da vosa esquizofrenia e incapacidade o BNG.
migui escribió:
Viernes 26 de Enero de 2024, 22:50
É que posiblemente se só lle preguntan a votantes do PP o 80% fácil van dicir que se sinten máis galegos que españois
Non o creo, máis ben extrapolaranse os datos xerais, o nacionalismo galego dentro do PP é un mito madrileño, como moito é un rexionalismo que xa viviu tempos mellores.

A inmensa maioría dos pepeiros que coñezo, e son uns cantos, dirán que son tan galegos como españois, aínda que realmente moitisimos deles posúen máis "características galegas" que moitos independentistas urbanitas.
Filotas escribió:
Viernes 26 de Enero de 2024, 22:00
Esas enquisas de los sentimientos no le veo ningún sentido, Roped. Yo me siento más gallego que español, pero creo en la concordia entre los pueblos y pienso que es mejor hacer estados fuertes liberales frente a la ola totalitarista de estados muy masivos.

Igualmente, estoy seguro que hay industriales catalanes y vascos que sintiéndose españoles, piensan que con un estado propio pagarán menos impuestos y apoyan la independencia, porque al final, la pela tiene mucho más peso que los sentimientos.

Al final, quitando cuatro idealistas como vosotros, la gente es muy pragmática. Una de las razones de las mayorías del PP.

Mezclar sentimientos con política suele traer cosas malas.

Habería que preguntarlle o CIS a razón desa pregunta. Eu teño a miña teoría, creo que se fai porque España é un Estado moi heteroxéneo, onde as diferentes identidades nacionais determinan unha política estatal marcada polo conflito de intereses de clase pero tamén dos diferentes pobos.


Mais este conflito non é xerado polas diferentes identidades surxidas da nada por arte de maxia, senón que as especiais características ambientais e físicas dos territorios do Estado español, xunto co devir histórico deu lugar a pobos con identidades diferenciables, o que implica tamén ter intereses diferenciables, que evidentemente non sempre son compatibles, as vecen son directamente contrapostos.

Non é unha cuestión únicamente sentimental, e existencial.

Cando cuantifican a identidade creo que pretenden testar si a construción nacional española é sólida, ou non. Aínda que os datos non sexan de todo concluíntes, por exemplo eu teño amigos federalistas, persoas que se senten máis galegos que españois ou mesmo só galegos, pero o mesmo tempo cren que a nación galega ten encaixe no seo do Estado español. Mesmo coñezo anarkas que se senten so galegos pero non queren un Estado, nin galego, nin moito menos español.

Pese a enorme variedade de casuísticas preguntar pola identidade aporta un dato máis, que serve para palpar o nivel de satisfacción do populacho co estado das cousas.
Sinalo dous puntos que me parecen moi interesantes.

O BNG non debería pretender que a identidade galega sexa a "súa identidade galega" na que a maioría dos galegos non se recoñecen. Por iso nunca gañou unhas eleccións.

Sen entrar en ideoloxías, que ninguén pense que o galego medio é nacionalista independentista. Non o é. Nunca o foi.

A palabra clave está no seguinte párrafo: "rexionalismo". Ahí está o quid da cuestión. O galego medio sí que se sinte máis galego que español pero sen incompatibilidades. É galego e por iso español sen traumas, ahí a razón do resultado da enquisa. Moitos deses son votantes do PP, rexionalistas galegos e moi españois, que queren manter o seu pero non a costa de confrontarse nuhas leas de independentismo que non lle son própias.

Avatar de Usuario
Pablo1989
· Maestro Forero ·
Mensajes: 3349
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 15:13

Re: Política

Mensaje por Pablo1989 » Sábado 27 de Enero de 2024, 14:37

Ser gallego es ser español, lo mismo que ser catalán, extremeño o murciano, por lo tanto me siento tan gallego como español.

Obviamente me siento más en casa en Pontevedra, Vigo o Coruña que en Elche o en Cuenca, pero eso no tiene qué ver con mi sentimiento identitario.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 10505
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Política

Mensaje por roped » Sábado 27 de Enero de 2024, 15:03

Galahad escribió:
Sábado 27 de Enero de 2024, 14:25
Spoiler:
roped escribió:
Sábado 27 de Enero de 2024, 10:47
Igual tiñades que votar a un partido que non fomente a desaparición da identidade galega, ah que non hai partido de dereitas galeguista?, pois nada, seguide sendo "pragmáticos" e botándolle a culpa da vosa esquizofrenia e incapacidade o BNG.
migui escribió:
Viernes 26 de Enero de 2024, 22:50
É que posiblemente se só lle preguntan a votantes do PP o 80% fácil van dicir que se sinten máis galegos que españois
Non o creo, máis ben extrapolaranse os datos xerais, o nacionalismo galego dentro do PP é un mito madrileño, como moito é un rexionalismo que xa viviu tempos mellores.

A inmensa maioría dos pepeiros que coñezo, e son uns cantos, dirán que son tan galegos como españois, aínda que realmente moitisimos deles posúen máis "características galegas" que moitos independentistas urbanitas.
Filotas escribió:
Viernes 26 de Enero de 2024, 22:00
Esas enquisas de los sentimientos no le veo ningún sentido, Roped. Yo me siento más gallego que español, pero creo en la concordia entre los pueblos y pienso que es mejor hacer estados fuertes liberales frente a la ola totalitarista de estados muy masivos.

Igualmente, estoy seguro que hay industriales catalanes y vascos que sintiéndose españoles, piensan que con un estado propio pagarán menos impuestos y apoyan la independencia, porque al final, la pela tiene mucho más peso que los sentimientos.

Al final, quitando cuatro idealistas como vosotros, la gente es muy pragmática. Una de las razones de las mayorías del PP.

Mezclar sentimientos con política suele traer cosas malas.

Habería que preguntarlle o CIS a razón desa pregunta. Eu teño a miña teoría, creo que se fai porque España é un Estado moi heteroxéneo, onde as diferentes identidades nacionais determinan unha política estatal marcada polo conflito de intereses de clase pero tamén dos diferentes pobos.


Mais este conflito non é xerado polas diferentes identidades surxidas da nada por arte de maxia, senón que as especiais características ambientais e físicas dos territorios do Estado español, xunto co devir histórico deu lugar a pobos con identidades diferenciables, o que implica tamén ter intereses diferenciables, que evidentemente non sempre son compatibles, as vecen son directamente contrapostos.

Non é unha cuestión únicamente sentimental, e existencial.

Cando cuantifican a identidade creo que pretenden testar si a construción nacional española é sólida, ou non. Aínda que os datos non sexan de todo concluíntes, por exemplo eu teño amigos federalistas, persoas que se senten máis galegos que españois ou mesmo só galegos, pero o mesmo tempo cren que a nación galega ten encaixe no seo do Estado español. Mesmo coñezo anarkas que se senten so galegos pero non queren un Estado, nin galego, nin moito menos español.

Pese a enorme variedade de casuísticas preguntar pola identidade aporta un dato máis, que serve para palpar o nivel de satisfacción do populacho co estado das cousas.
Sinalo dous puntos que me parecen moi interesantes.

O BNG non debería pretender que a identidade galega sexa a "súa identidade galega" na que a maioría dos galegos non se recoñecen. Por iso nunca gañou unhas eleccións.

Sen entrar en ideoloxías, que ninguén pense que o galego medio é nacionalista independentista. Non o é. Nunca o foi.

A palabra clave está no seguinte párrafo: "rexionalismo". Ahí está o quid da cuestión. O galego medio sí que se sinte máis galego que español pero sen incompatibilidades. É galego e por iso español sen traumas, ahí a razón do resultado da enquisa. Moitos deses son votantes do PP, rexionalistas galegos e moi españois, que queren manter o seu pero non a costa de confrontarse nuhas leas de independentismo que non lle son própias.
Seguindo esa lóxica Podemos non debería ter subido o SMI como nunca antes se fixera, xa que eles nunca governaran, nin nunca gañaron as eleccións.

Eu creo que a democracia non funciona así, o BNG defende o seu programa ideolóxico, onde non aparece a palabra independencia por certo, e lexitimamente tenta plasmalo na realidade, e para iso terá que negociar, renunciar a certos obxectivos e chegar a pactos con outros partidos.

Outra cousa é que ti creas que o BNG lle iría mellor sendo un partido rexionalista , eu non o creo.

Podense xuntar os rexionalistas, xa que son tantos, e facer un partido político, penso que sería unha moi boa nova.

O resultado da enquisa é moi claro, a maioria dos galegos sentense tan galegos como españois, pero esa maioría xa foi máis grande, eu aspiro a que algún día esa opción sexa minoritaría, e que a maioría opte polas leas independentistas

Avatar de Usuario
Galahad
· habeas corpus ·
Mensajes: 586
Registrado: Martes 01 de Noviembre de 2011, 19:34
Ubicación: Érase unha PIÑA á beira do mar...

Re: Política

Mensaje por Galahad » Sábado 27 de Enero de 2024, 15:26

roped escribió:
Sábado 27 de Enero de 2024, 15:03
Galahad escribió:
Sábado 27 de Enero de 2024, 14:25
Spoiler:
roped escribió:
Sábado 27 de Enero de 2024, 10:47
Igual tiñades que votar a un partido que non fomente a desaparición da identidade galega, ah que non hai partido de dereitas galeguista?, pois nada, seguide sendo "pragmáticos" e botándolle a culpa da vosa esquizofrenia e incapacidade o BNG.
migui escribió:
Viernes 26 de Enero de 2024, 22:50
É que posiblemente se só lle preguntan a votantes do PP o 80% fácil van dicir que se sinten máis galegos que españois
Non o creo, máis ben extrapolaranse os datos xerais, o nacionalismo galego dentro do PP é un mito madrileño, como moito é un rexionalismo que xa viviu tempos mellores.

A inmensa maioría dos pepeiros que coñezo, e son uns cantos, dirán que son tan galegos como españois, aínda que realmente moitisimos deles posúen máis "características galegas" que moitos independentistas urbanitas.
Filotas escribió:
Viernes 26 de Enero de 2024, 22:00
Esas enquisas de los sentimientos no le veo ningún sentido, Roped. Yo me siento más gallego que español, pero creo en la concordia entre los pueblos y pienso que es mejor hacer estados fuertes liberales frente a la ola totalitarista de estados muy masivos.

Igualmente, estoy seguro que hay industriales catalanes y vascos que sintiéndose españoles, piensan que con un estado propio pagarán menos impuestos y apoyan la independencia, porque al final, la pela tiene mucho más peso que los sentimientos.

Al final, quitando cuatro idealistas como vosotros, la gente es muy pragmática. Una de las razones de las mayorías del PP.

Mezclar sentimientos con política suele traer cosas malas.

Habería que preguntarlle o CIS a razón desa pregunta. Eu teño a miña teoría, creo que se fai porque España é un Estado moi heteroxéneo, onde as diferentes identidades nacionais determinan unha política estatal marcada polo conflito de intereses de clase pero tamén dos diferentes pobos.


Mais este conflito non é xerado polas diferentes identidades surxidas da nada por arte de maxia, senón que as especiais características ambientais e físicas dos territorios do Estado español, xunto co devir histórico deu lugar a pobos con identidades diferenciables, o que implica tamén ter intereses diferenciables, que evidentemente non sempre son compatibles, as vecen son directamente contrapostos.

Non é unha cuestión únicamente sentimental, e existencial.

Cando cuantifican a identidade creo que pretenden testar si a construción nacional española é sólida, ou non. Aínda que os datos non sexan de todo concluíntes, por exemplo eu teño amigos federalistas, persoas que se senten máis galegos que españois ou mesmo só galegos, pero o mesmo tempo cren que a nación galega ten encaixe no seo do Estado español. Mesmo coñezo anarkas que se senten so galegos pero non queren un Estado, nin galego, nin moito menos español.

Pese a enorme variedade de casuísticas preguntar pola identidade aporta un dato máis, que serve para palpar o nivel de satisfacción do populacho co estado das cousas.
Sinalo dous puntos que me parecen moi interesantes.

O BNG non debería pretender que a identidade galega sexa a "súa identidade galega" na que a maioría dos galegos non se recoñecen. Por iso nunca gañou unhas eleccións.

Sen entrar en ideoloxías, que ninguén pense que o galego medio é nacionalista independentista. Non o é. Nunca o foi.

A palabra clave está no seguinte párrafo: "rexionalismo". Ahí está o quid da cuestión. O galego medio sí que se sinte máis galego que español pero sen incompatibilidades. É galego e por iso español sen traumas, ahí a razón do resultado da enquisa. Moitos deses son votantes do PP, rexionalistas galegos e moi españois, que queren manter o seu pero non a costa de confrontarse nuhas leas de independentismo que non lle son própias.
Seguindo esa lóxica Podemos non debería ter subido o SMI como nunca antes se fixera, xa que eles nunca governaran, nin nunca gañaron as eleccións.

Eu creo que a democracia non funciona así, o BNG defende o seu programa ideolóxico, onde non aparece a palabra independencia por certo, e lexitimamente tenta plasmalo na realidade, e para iso terá que negociar, renunciar a certos obxectivos e chegar a pactos con outros partidos.

Outra cousa é que ti creas que o BNG lle iría mellor sendo un partido rexionalista , eu non o creo.

Podense xuntar os rexionalistas, xa que son tantos, e facer un partido político, penso que sería unha moi boa nova.

O resultado da enquisa é moi claro, a maioria dos galegos sentense tan galegos como españois, pero esa maioría xa foi máis grande, eu aspiro a que algún día esa opción sexa minoritaría, e que a maioría opte polas leas independentistas
Falamos de sentimentos identitarios e vesme co SMI... vai de ahí ho... Eu non falo do que poden facer cos escanos que acadan senón de que se cadra non acadan máis porque pescan nun caladoiro moi acotado.

Pero xa postos, o programa do BNG non inclúe a palabra independencia, non o sei, pode ser, pero sabes tan ben coma mín, se cadra mellor, que o BNG é un xuntoiro de correntes onde o independentismo está sempre no fondo da cerna do partido.

E logo o de levar a cabo programa ideolóxico, negociar, chegar a obxectivos pois vaia, na parcela que me toca se queres falamos de Jorquera e de cómo se tería que ter metido no concello e, polo menos nas concellerías que lle caesen, levar a cabo o seu proxecto de Coruña. Desta volta xa non tiña a excusa da Marea, mais mesmo así, renunciar renunciou e deulle plenos poderes a I. Rey. Seica non confiaba moito no seu programa própio? Seica é máis cómodo deixarse levar e pasar catro anos á sopa boba? Porque as accións da alcaldesa non as vexo moi sintonizadas coas que, presumiblemente, viñan propostas por Jorquera.

Sexa como sexa, non sei sen o BNG collería máis caladoiro virando a posturas máis rexionalistas, seguramente non, porque é moi difícil de creer que coas mesmas siglas cambie o rumbo a media travesía. Sería pouco coherente de feito. Ese oco tería de ser dun partido novo, de xente non politizada previamente pero honestamente, coido que ese electorado rexionalista non ten como prioridade na súa vida cambiar moito a nivel político vense cubertos nas siglas actuais sen maiores problemas.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 10505
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Política

Mensaje por roped » Sábado 27 de Enero de 2024, 15:54

Cada un ten o seu xeito entender a súa identidade, o meu é moi práctico, ten máis que ver co SMI que ca bandeira e o himno.

Quen moito abarca pouco apreta, ser pequeno e nada transversal é o que lle permiten o BNG manter a coherencia necesaria para manter un núcleo duro que lle permite son di vivir cando nada daba un peso por eles, cousa que C's ou Podemos non acadaron pese a ser moito máis grandes. A tan aplaudida transversalidade para acadar chegar máis xente fracasou estrepitosamente.

O BNG defínese como un partido soberanista, isto quere dicir que defende que o pobo galego debe poder dereito a decidir o seu destino en liberdade sen inxerencias externas.

Dentro do BNG hai independentistas, pero tamén hai
con de será listas, federalistas e ata autonomistas.

Eu creo que Jorquera fixo ben o non meterse no governo municipal, as coalicións cando son tan desproporcionadas son un mal negocio para o partido pequeno, que tende a pagar electoralmente un alto prezo a facer de muleta dun goberno que na practica funciona como se tivese maioría. É preferible chegar a acordos puntuais e se non se cumpren ameazar con non seguir apoiando os orzamentos do seguinte ano, coido que é o máis intelixente, sobre todo con Inés tan dada a concentrar poder arredor da súa persoa liquidando a todo aquel que contradiga a súa opinión, que lle pregunten ao ex concellal Villoslada, agora nas filas de Sumar. Ti sabes que os concellais do BNG non teñen un soldo público, non?, que si o terían se formasen parte do governo municipal, creo que é bastante inxusto o teu comentario.

O rexionalismo é unha postura cómoda de alguén non moi politizado que xamais vai mover un dedo por nada que lle custe o máis mínimo esforzo, se algún día surxe un partido nacionalista, non rexionalista, novo será de dereitas e terá o seu orixe nunha burguesía galega que vexa a España como un problema mais que como unha solución, iso empezara a pasar cando GZ supere a riqueza media do Estado, veremos como os ricos galegos, moitos vinculados no pasado o PP , empezan ainsinuar que os españois lles rouban.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 10505
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Política

Mensaje por roped » Sábado 27 de Enero de 2024, 18:32

corsomoro escribió:
Viernes 26 de Enero de 2024, 21:43
Ojo a la campaña de Trump con el Texit. Cada dia dan un pasito más para irse a la mierda.

O Texit é a hostia, o raro sería que non remataran a tiros.

Avatar de Usuario
valeron4ever
· Maestro Forero ·
Mensajes: 3686
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 1:09

Re: Política

Mensaje por valeron4ever » Domingo 28 de Enero de 2024, 1:04

5 minutos do docu de Evole (o de Ternera) e xa me ferve a sangre. Ser un apestado por ser víctima do terrorismo. Ufff.

Avatar de Usuario
corsomoro
· omnia sunt communia ·
Mensajes: 2560
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:27
Ubicación: Esperando a Lasarte

Re: Política

Mensaje por corsomoro » Domingo 28 de Enero de 2024, 10:12

Terrorismo de estado. Las victimas de ETA esta reconocidas y tienen todas las ayudas. Las victimas del estado podemos decir que son unos apestados, si.

Edinho
• Trollon d'Or 2023 •
Mensajes: 8439
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 1:53

Re: Política

Mensaje por Edinho » Domingo 28 de Enero de 2024, 11:07

corsomoro escribió:
Domingo 28 de Enero de 2024, 10:12
Terrorismo de estado. Las victimas de ETA esta reconocidas y tienen todas las ayudas. Las victimas del estado podemos decir que son unos apestados, si.
Pues bien que Bildu y cia organizan y participan de homenajes en la calle hacia los asesinos de esas supuestas victimas reconocidas. Y no pasa nada malo.

En cambio yo no recuerdo hoy en dia que se hagan homenajes a los verdugos de esas supuestas victimas no reconocidas.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 10505
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Política

Mensaje por roped » Domingo 28 de Enero de 2024, 11:27

Os etarras fanlle homenaxes o sair da cárcere, a maioría dos teroristas de Estado non pisaron a cadea, e os que si a pisaron pasaron alí poucos meses tras indultalos.

Indulto que o español medio non lle fixo ferver o sangue, mesmo os hai que aplaudiron a existencia dos GAL, porr exemplo ti Edinho. Non cabe mellor homenaxe que ese, creo eu.

Edinho
• Trollon d'Or 2023 •
Mensajes: 8439
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 1:53

Re: Política

Mensaje por Edinho » Domingo 28 de Enero de 2024, 11:42

roped escribió:
Domingo 28 de Enero de 2024, 11:27
Os etarras fanlle homenaxes o sair da cárcere, a maioría dos teroristas de Estado non pisaron a cadea, e os que si a pisaron pasaron alí poucos meses tras indultalos.

Indulto que o español medio non lle fixo ferver o sangue, mesmo os hai que aplaudiron a existencia dos GAL, porr exemplo ti Edinho. Non cabe mellor homenaxe que ese, creo eu.
Es lo mismo. Hacer un homenaje a un asesino es escupir en la cara a los seres queridos de sus victimas.

Los etarras mataron gente inocente. Y siempre de manera cobarde ya fuera con bombas o con un disparo por la espalda. Mataron a niños. Y no se arrepienten de ello. Son unos asesinos.Es lo que se deduce de toda palabra que han dicho en publico. Asi que matar a unos asesinos no me parece mal. Otra cosa es equivocarse y matar a gente inocente(que es lo que pasó). Eso si que estuvo muy mal. Pero si no se hubieran equivocado en ningun caso y fueran todos etarras asesinos, los GAL no habrian cometido delito alguno.

Y Bildu por mucho que digan no lo condenan. Porque tienen a etarras en sus listas. No van con podemos,psoe o pnv. Van con Bildu, por algo será.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 10505
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Política

Mensaje por roped » Domingo 28 de Enero de 2024, 12:06

Eu deixaríao en que matar está mal, pero non che vou seguir o rollo, estou ocupado tentando entender o que sucede en Texas, cousa que aínda non acadei, non sei se isto está relacionado, sospeito que si.


EEUU, principal suministrador de Europa, congela las nuevas exportaciones de gas y pone en peligro sus grandes proyectos


https://www.eleconomista.es/energia/not ... ectos.html


Casualmente é desde Texas de onde sae o gas que precisamos na UE.

Empezo a sospeitar que o inimigo a bater por USA non é Rusia, somos nos, o puteo está sendo evidente ata o para máis cerril atlantista.

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 6 invitados