Estadio Abanca Riazor
- valeron4ever
- · Maestro Forero ·
Re: Estadio Abanca Riazor
No quiero que parezca que te persigo pero...
Lo raro sería que...
Lo raro sería que...
Me aposté 100€ a mí mismo a qué venías a esto. Que amargado y previsible eres.valeron4ever escribió: ↑Sábado 02 de Mayo de 2026, 20:08No quiero que parezca que te persigo pero...
Lo raro sería que...
- valeron4ever
- · Maestro Forero ·
Díxolle a pota ó caldeiro.Andretua escribió: ↑Sábado 02 de Mayo de 2026, 20:11Me aposté 100€ a mí mismo a qué venías a esto. Que amargado y previsible eres.valeron4ever escribió: ↑Sábado 02 de Mayo de 2026, 20:08No quiero que parezca que te persigo pero...
Lo raro sería que...
Señor, que si quiere bolsa?valeron4ever escribió: ↑Sábado 02 de Mayo de 2026, 20:12Díxolle a pota ó caldeiro.Andretua escribió: ↑Sábado 02 de Mayo de 2026, 20:11Me aposté 100€ a mí mismo a qué venías a esto. Que amargado y previsible eres.valeron4ever escribió: ↑Sábado 02 de Mayo de 2026, 20:08No quiero que parezca que te persigo pero...
Lo raro sería que...
-
1OJOSELUIS
- · Maestro Forero ·
E baixar o volume dous ou tres puntos.chaney escribió: ↑Sábado 02 de Mayo de 2026, 19:57La verdad es que sí. Igual el hombre es un tipo magnífico, pero como speaker es lamentableGalahad escribió: ↑Sábado 02 de Mayo de 2026, 19:11A ver, que ten toda a pinta de que desde o clube se segue o foro..., vou facer unha petición a ver se a recollen tamén. Por favor, quitade a ese speaker de Riazor, qué cousiña máis pesadiña miña nai querida! O de onte era directamente insoportable. A verdade é que se iso é o mellor ó que podemos aspirar, gañamos moito sen speaker e só cunha locución de siri para os trocos e as aliñacións.![]()
- Charly Gaul
- [Mod] · Grimpeur ailé ·
El speaker es tomitx? A mí no me parece el horror, hay cosas peores, como la calidad de la megafonía para empezar
1OJOSELUIS escribió: ↑Sábado 02 de Mayo de 2026, 22:51E baixar o volume dous ou tres puntos.chaney escribió: ↑Sábado 02 de Mayo de 2026, 19:57La verdad es que sí. Igual el hombre es un tipo magnífico, pero como speaker es lamentableGalahad escribió: ↑Sábado 02 de Mayo de 2026, 19:11A ver, que ten toda a pinta de que desde o clube se segue o foro..., vou facer unha petición a ver se a recollen tamén. Por favor, quitade a ese speaker de Riazor, qué cousiña máis pesadiña miña nai querida! O de onte era directamente insoportable. A verdade é que se iso é o mellor ó que podemos aspirar, gañamos moito sen speaker e só cunha locución de siri para os trocos e as aliñacións.![]()
Por lo que tengo entendido, el responsable del volumen es cosa de un fulano aparte, no del speaker.