Manu Sainz [Director de Comunicación]
- Ou2
- · Que duda cabe ·
Re: Manu Sainz [Director de Comunicación]
Y el de los periodistas es infame. Uno por otro.
El del padre me sacó lagrimilla.
PD: lo del pato y el zorro con IA no se cómo describirlo
El del padre me sacó lagrimilla.
PD: lo del pato y el zorro con IA no se cómo describirlo
Pois eu viña a empezar por aí, xa ves. O vídeo do neno co pai, sen estar mal, non pasa de ser o recurso á bágoa facilona que está máis visto que cristo. O que pasa é que se o ves despois do outro, pasa o mesmo que ao ver o equipo con Barbero despois de 135 minutos sen dianteiro: o que é apenas aceptable parece marabilloso.
A min dáme noxo que o club presente a imaxe de que é chachi guai que nos presten atención varios xornalistas madrileños que son do peor que hai. E aquí podedes chamarme amargado que me importa unha merda, isto é botar terra por riba de calquera idea de identidade propia e paréceme inaceptable.
Última edición por Random User el Lunes 26 de Agosto de 2024, 19:28, editado 1 vez en total.
Vomitivo video con todos los anormales del chiringuito y demás calaña.
Había quedado demasiado bien el vídeo con su padre, tenía que compensar xDDD
Y encima saca el teclado del cajón para presumir del video de sus colegas de la capi. No puede estar más desubicado. Y luego que nos quejamos de todo.
- Liam Howlett
- · Forero Profesional ·
A que viene esto? Yo no soy muy de quejarme, pero que coño? La morralla mediatica haciendo colegueo con Manu. No gracias.
Eu debe ser que son doutra xeración, pero non vexo problema algun co video de marras. Periodistas de varios medios falando da fichaxe que fixemos… cal e o problema exactamente? Alguen mo pode explicar?
- Reogalego13
- · Soccum semper inaequale ·
A min o que me da vergonza allea é que sexan clips que os propios periodistas lle mandaron a quen fixo a montaxe. E decir, son feitos a petición, non son estractos dos programas de esa xente nos cales falan do fichaxe.
Co video do pai de Patiño soltei alguna bagoa, eso si.
Vaya puta animalada poner a tremendo subnormal de director de comunicación. Ya sabíamos todos que era tonto de casa, las culpas al que pensó que era buena idea traer a este.
Hoy curró, como dicen ahora los chorbitos

Pues que alguno de ellos se vendió a Tebas posicionándose en nuestra contra cuando lo del Fuenlabrote. Después de aquello, esa gente debería tener prohibido el más mínimo acercamiento al club.
-
- · Converso escarolista ·
Tampoco es importante, pero es que ese vídeo no aporta nada, menos al aficionado al Deportivo que esa gente se la sopla, y es que ni siquiera es real, son cortes a petición, no sacados de programas emitidos, que eso si quizás pudiese tener algo de interés, pero ¿Eso?
- prey
- · alineator ·
Eu vouche dar o meu punto de vista, o que non quere dicir que é o que pensa o resto da xente, claro está.
Nese vídeo vense a varios "periodistas" que saen no Chiringuito de Mega, que é un programa que vai contra tódolos valores que representa o Deportivo moderno. Fálase do fútbol das rexións fronte ó fútbol polarizado (so existe Madrid-Barça). Fálase do fútbol de supervivencia fronte ó futbol dos millóns. Fálase do fútbol, se podo dicilo, en galego (ou máis ben, representativo dunha terra bonita) fronte ó fútbol dende o prisma madrileño. Os rapaces da terra fronte a ONU. O fútbol de arraigo fronte ó fútbol comercial. En definitiva, o fútbol que che sae de dentro, que pode ser o Deportivo, o Lugo ou o equipo da túa filla, o que berras e gritas de verdade fronte ó futbol que te obligan a consumir. Ser do Deportivo, hoxe en día, significa seguir a un clube histórico e bonito, pero tamén afastarse do fútbol moderno comercial e sen sentimentos. E nese vídeo saen varios dos máximos expoñentes dese fútbol. Os apóstoles dese fútbol que tan pouco pega co Deportivo. En concreto, un Jose Luis Sánchez, que é un auténtico talibán do madridismo, manipulador e mintireiro, un verdadeiro palmeiro do Madrid.
Por facer unha comparación, inda que non sei se é a adecuada, poderías imaxinar que estas escomezando un partido político e vas con toda a túa ilusión cara diante. E de pronto, un do teu gabinete, para sair nos medios, monta un vídeo no que te felicitan polo teu proxecto Meloni, Orban, Abascal e demáis tropa. De seguro que non che senta nada ben. Benefíciate de cara á visibilidade, pero vai contra os teus valores. ¿Pareceríate ben? Bueno, ti tes a túa opinión, pero de seguro que xa poderías empatizar coa xente que non está dacordo.
Edito para dicir que todo isto non quere menospreciar ó programa. Oe, cada un se gaña a vida como pode. Cadaquen que faga o que queira. A mín gústame ver de cando en cando o Chiringuito (sobre todo, cando perde o Madrid), pero o que non me gusta é misturar o Depor con Chiringuito. Son conceptos distintos.