Blankito escribió: ↑Miércoles 21 de Mayo de 2025, 8:53
roped escribió: ↑Miércoles 21 de Mayo de 2025, 8:48
Blankito escribió: ↑Martes 20 de Mayo de 2025, 23:46
No, con las deudas que teniamos, habíamos cerrado la persiana.
Como mucho se fundaría otro club, o cualquier apaño.
Pero el RC Deportivo de la Coruña ya no existiría
Desde un punto de vista legal desde logo tes razón, outro tema é que esas leis sexan moralmente aceptables.
Un novo club respaldado por miles de deportivistas é menos Depor que un club propiedade dun único individuo que se fixo con el de rebote, despois de que lle regalaran un banco recatado con diñeiro público?.
Claro que no, pero ya no sería el depor, sería otra cosa con otro nombre.
Yo supongo que seguiría a ese nuevo club. Pero bueno, algo moriría en mi, la verdad.
Por eso, le estoy agradecido al espetec.
Otra cosa es lo que dices del dinero público... Que eso ya me chirria.
Pero como dicen, hay que cabalgar contradicciones
Pero quen ou que institución decide que é o Deportivo?.
O Real Club Deportivo de La Coruña xa foi Club Deportivo de la sala Calvet, e Deportivo de la Coruña, sen Real, e proximamente pode ser Real Club Deportivo da Coruña.
Xa se mudou de nome, e de escudo tamén, eses cambios non restaron autenticidade o club, realmente é o rexistro quen decide que é o ou non é o Depor a nivel legal, pero vale máis un papel nun arquivo que a vontade dos deportivistas?.
Imaxinemos por un instante que Escotet dalle un sirocazo e trasladase a Coruña del Conde, Burgos, e con el leva o club, non tería nin que trocar o nome, nin o escudo, quizais quitar a bandeira galega por unha da comunidade casteloleonesa, ou mellor aínda por unha roxigualda, algúns foreiros estarían encantados, a nivel administrativo seguiría sendo o mesmo club, pero sería o noso club?.