Peñas e afección deportivista
Re: Peñas e afección deportivista
E ninguén che quita o dereito a ir, pero para ir piden que confirmes. Igual que para ver ao femenino ou Fabril piden que saques entrada aínda que o carné sexa teu.
O carné dache dereito a un asento e o obxectivo final é usar ese asento. Se hai demanda é normal que che pidan que liberes, que ademais levas o 50% do prezo.
Levándoo ao absurdo, imaxínate que non vai nunca ninguén dos socios e hai outra xente que quere ir ao campo? Deixámolo vacío?
O carné dache dereito a un asento e o obxectivo final é usar ese asento. Se hai demanda é normal que che pidan que liberes, que ademais levas o 50% do prezo.
Levándoo ao absurdo, imaxínate que non vai nunca ninguén dos socios e hai outra xente que quere ir ao campo? Deixámolo vacío?
- Galahad
- · habeas corpus ·
Non é para nada comparable ó feminino (tampouco ó Fabril) onde, por asistencia, non se abre o estadio enteiro e lóxicamente o teu asento pode estar dispoñible ou non, ahí sacas localidade e vía.NoGarD escribió: ↑Sábado 10 de Enero de 2026, 9:23E ninguén che quita o dereito a ir, pero para ir piden que confirmes. Igual que para ver ao femenino ou Fabril piden que saques entrada aínda que o carné sexa teu.
O see abonado vincula unha localidade do estadio ó teu cú por unha tempada. A finalidade de vender esa localidade xa a tes cumprida. Querer explotar a galiña dos ovos de ouro vendéndoo de segundas se o liberas xa é top dabondo pero vale. O de liberarcho á forza por silencio administrativo é de mandalos á merda.
O estadio nunca queda baleiro. O de que se venden todas as entradas non o creen nin eles. Liberei 3 veces esta tempada todos os carnets. Só se vendeu 1 para un partido. Non os vin á venta depois de liberalos e tendo mirado varias veces. Ou sexa, non me creo nada e para mín esto é un querer trincar polo que xa trincaches sen importar cómo sexa. Lexítimo? Legalmente, tal vez. Moralmente é deplorable.
- Adler84
- · Maximilien Robespierre ·
Efectivamente.
Eu estou de acordo coa inciativa de poder liberalo, así todo o mundo pode saír gañando. E iso que como digo o meu abono vai ó campo o 100% das veces.
Pero isto é unha vergoña e agardo que se monte unha boa.
Eu estou de acordo coa inciativa de poder liberalo, así todo o mundo pode saír gañando. E iso que como digo o meu abono vai ó campo o 100% das veces.
Pero isto é unha vergoña e agardo que se monte unha boa.
No es que te pidan que confirmes, es la consecuencia de que no lo hagas.NoGarD escribió: ↑Sábado 10 de Enero de 2026, 9:23E ninguén che quita o dereito a ir, pero para ir piden que confirmes. Igual que para ver ao femenino ou Fabril piden que saques entrada aínda que o carné sexa teu.
Por certa se non confírmas.para copa conta como "liberado" ou no?
- ResveraTroll
- · solicitando se minimice ·
Ya terminó el plazo ¿no? 22 horas de plazo desde que realmente se conoció la fecha y hora.
Entre 70 y 110€ las entradas ahora mismo, los precios variables estos...
-
joan_capdevila
- · Maestro Forero ·
- valeron4ever
- · Maestro Forero ·
Yo mientras luego no os quejeis si os ponen los precios así en Alcorcón...valeron4ever escribió: ↑Sábado 10 de Enero de 2026, 19:38E que mais vos da?. Tedes o voso carnet e 2 entradas. Que se fodan os de fora, non?