Estoy con reo aquí, me pareció mucho menos chupón de lo habitual.Reogalego13 escribió: ↑Lunes 07 de Abril de 2025, 20:50Ayer a mí me gustó mucho y soltó mucho la bola. Es cierto que hubo alguna que se la fumó, pero dio muchos pases buenos.
Yeremay Hernández, 10
-
- · Forero Amateur ·
Re: Yeremay Hernández, 10
- Sardinha
- · Forero Profesional ·
Onte escoitei co Borussia pagou o pasado verán 18 millons por Guirassy, un dianteiro supertop que viña de marcar 28 goles na primeira Alemana co Stuttgart. E na Coruña damos por feito que van a pagar cerca de 30 millons por Peke este verán, non sei si somos moi optimistas ou moi pesimisitas pero o que seguro que non somos é realistas...
Non coñezo de nada a Guirassy, pero onte non me pareceu supertop.
No prezo dos xogadores hai moitos condicionantes, a idade, os anos de contrato, a situación económica do club vendedor, a cláusula...
Pero si, 30 kilos son unha barbaridade de pasta, eu non os pagaría por Yeremay, pero si os pediría, non tanto polo diñeiro en si , que vai ir ao peto de Escotet, senón porque é unha cifra tan alta que pode facer que nos quedemos con el un ano máis.
No prezo dos xogadores hai moitos condicionantes, a idade, os anos de contrato, a situación económica do club vendedor, a cláusula...
Pero si, 30 kilos son unha barbaridade de pasta, eu non os pagaría por Yeremay, pero si os pediría, non tanto polo diñeiro en si , que vai ir ao peto de Escotet, senón porque é unha cifra tan alta que pode facer que nos quedemos con el un ano máis.
Lo de Guirassy fue pago de la cláusula, con esos números lo normal era que pagaran 30 como mínimo. De todas formas con Yeremay es jodido que paguen más de 20 porque es buenísimo pero a los equipos que disponen de ese dinero no les soluciona ningún problema ni va a llegar para ser titular, es una apuesta por un revulsivo que solamente ha jugado una temporada en segunda, y no creo que desde fuera sea una inversión que vean tan clara.
- The Driver
- · Uno del Coruña ·
- Ubicación: En busca de la emoción y la felicidad con el buen fútbol
Viendo el tremendísimo gol que metió Kvaratskhelia al Aston Villa entendí por qué el Nápoles pensó en Yeredios para sustituirle.
Bueno, lo cierto es que era para sustituir a Ngonge 

Muy mal partido pero bien tirado el penalti
Eres muy bueno, lo sabemos, pero pasa la pelota.
Chupa demasiado…. Podría generar mucho más de lo que genera si en vez de buscar su gol levantara un poco la cabeza. Pero, es un jugador de otro nivel.
- prey
- · alineator ·
En serio, iros a tomar unas cañas anda, o pegar un polvo o lo que sea... hay que ser amargado para venir a este hilo a protestar.
Grande Yeremay.
Grande Yeremay.
Yo le veo algo asfixiado a veces. Como que va con la gasolina justa.
Todos sabemos o bo que é, pero hoxe moi mal outra vez.
Non sei si será cousa miña, pero que mal lle sentou todo o ruido do mercado de inverno… Non é nin a sombra do que era. Creese o mellor do equipo (que non o é) e sólo xoga para lucirse. Despois de todo ese camiño de crecemento personal do que tanto se falou nos últimos anos, parecia que tiñamos a un xogador centrado, modesto, e traballador, pero desde logo ese non é este Yeremay.
Non sei si será cousa miña, pero que mal lle sentou todo o ruido do mercado de inverno… Non é nin a sombra do que era. Creese o mellor do equipo (que non o é) e sólo xoga para lucirse. Despois de todo ese camiño de crecemento personal do que tanto se falou nos últimos anos, parecia que tiñamos a un xogador centrado, modesto, e traballador, pero desde logo ese non é este Yeremay.
Hoy estuvo fatal
-
- · Recién Llegado ·
Te tienes que reír.waccamole escribió: ↑Domingo 13 de Abril de 2025, 20:56Todos sabemos o bo que é, pero hoxe moi mal outra vez.
Si quieres se la pasa a Barbero
Sin él estaríamos con el eldense.