Alguien sabe si ha colaborado Enrique Cabarcos, el diseñador original de las camisetas del SuperDepor?
Equipaciones
Re: Equipaciones
Bastante más bonita
No quedaría mejor el abanca integrado en la barra azul.
No, por favor.
A min gústame así. Igual baixaba todo: o escudo e a marca na banda azul e o abanca xusto despois do branco
La veo un poco blanca de mas
Pois “posta” non me chista moito a raia azul cá publi debaixo, igual integrada de cor branco quedaba mellor
Eso si, nin punto de comparación co pegote da estrela
Eso si, nin punto de comparación co pegote da estrela
- Fisterrán
- [Mod] · Deportivista ·
O dorado do pantalón case non se ve. Parece doutra equipación.
Vista desde atrás aínda me parece máis fea. O parche de Estrella dá igual por diante que por detrás, non está nin dentro nin fóra do recadro. Podía ser completamente azul, total as franxas brancas nin se ven ca camiseta por dentro do pantalón. Ou xa que están podían facer toda a camiseta azul e non tiñan que pensar tanto.

É que a do ano pasado era perfecta en comparación.

Vista desde atrás aínda me parece máis fea. O parche de Estrella dá igual por diante que por detrás, non está nin dentro nin fóra do recadro. Podía ser completamente azul, total as franxas brancas nin se ven ca camiseta por dentro do pantalón. Ou xa que están podían facer toda a camiseta azul e non tiñan que pensar tanto.
É que a do ano pasado era perfecta en comparación.

A cada foto que veo me gusta menos. Y no es que me gustara mucho en ningún momento...
- ResveraTroll
- · solicitando se minimice ·
Con el número en dorado me recuerda a la Canterbury de Wilhelmsson, tiene aura:

- Danimost
- · The Blue Passenger ·
Las del año pasado no me gustaban con tanto blanco pero ahora comparandolas con las de este año me parece espectacular.
Ni con Abanca ni con Estrella Galicia, no veo por donde cogerla. Bastante mejor la roja.
Ni con Abanca ni con Estrella Galicia, no veo por donde cogerla. Bastante mejor la roja.