Pierre-Emerick Aubameyang, 7
- The Driver
- · Uno del Coruña ·
- Ubicación: En busca de la emoción y la felicidad con el buen fútbol
Re: Pierre-Emerick Aubameyang, 7
¿Puede ser el mejor jugador con la blanquiazul desde que se jubilaron Mauro y Fran? Desde luego tiene la mejor genética que recuerdo.
Pois creo que hai un sobriño de este a proba no xuvenil, a ver se convence e sae tan bon.
Última edición por paulongo el Martes 25 de Agosto de 2026, 13:53, editado 1 vez en total.
-
ecoafl02
- · Escucháme loco... gambetea! ·
Con todo el respeto y admiración por Fran este hombre es superior. Mauro son palabras mayores pero este hombre juega en la liga históricaThe Driver escribió: ↑Martes 25 de Agosto de 2026, 13:45¿Puede ser el mejor jugador con la blanquiazul desde que se jubilaron Mauro y Fran? Desde luego tiene la mejor genética que recuerdo.
No compro.ecoafl02 escribió: ↑Martes 25 de Agosto de 2026, 13:53Con todo el respeto y admiración por Fran este hombre es superior. Mauro son palabras mayores pero este hombre juega en la liga históricaThe Driver escribió: ↑Martes 25 de Agosto de 2026, 13:45¿Puede ser el mejor jugador con la blanquiazul desde que se jubilaron Mauro y Fran? Desde luego tiene la mejor genética que recuerdo.
Na, Fran é élite, hai bailes e combinacións sobre a cal que non veremos máis, cunha facilidade insultante
Aubameyang é o taco dunha bota de Fran e xa me parece moito, como o 99% de xogadores que pasaron pola liga española dende o 92.
- Reogalego13
- · Soccum semper inaequale ·
Bueno bueno, Aubameyang é un top 10 do balón de ouro eh? Que si, a dia de hoxe non é o mesmo xogador que fai 10 anos, pero joder, este fulano foi un dos 10 mellores xogadores do mundo eh? Coincidindo con Messi e CR7.
Fran foi un escandalazo de xogador, pero xamais entrou na terna do top 10 do balón de ouro. Nin estivo cerca...
Ostras.. para mí son palabras mayores. Hablando únicamente de calidad, entiendoThe Driver escribió: ↑Martes 25 de Agosto de 2026, 13:45¿Puede ser el mejor jugador con la blanquiazul desde que se jubilaron Mauro y Fran? Desde luego tiene la mejor genética que recuerdo.
Equivoqueime. Quería poñer 99.9%Reogalego13 escribió:Bueno bueno, Aubameyang é un top 10 do balón de ouro eh? Que si, a dia de hoxe non é o mesmo xogador que fai 10 anos, pero joder, este fulano foi un dos 10 mellores xogadores do mundo eh? Coincidindo con Messi e CR7.
Fran foi un escandalazo de xogador, pero xamais entrou na terna do top 10 do balón de ouro. Nin estivo cerca...

O pecado de Fran con respecto ó seu legado posterior e recoñecemento foi non xogar no Madrid.
- The Driver
- · Uno del Coruña ·
- Ubicación: En busca de la emoción y la felicidad con el buen fútbol
No pretendía comparar a Aube con Mauro, Fran o Bebeto sino con todos los que vinieron después. Y el Aube de estas dos jornadas me parece mejor que los Guardado, Riki, Filipe, Valerón post 2005, Lucas o Babel. Son dos partidos de un nivel estratosférico.
- Reogalego13
- · Soccum semper inaequale ·
Hombre si, yo creo que desde la época Champions no hemos tenido un jugador de este nivel. Lo mas parecido fue Marchena, siendo un perfil muy diferente.The Driver escribió: ↑Martes 25 de Agosto de 2026, 15:18No pretendía comparar a Aube con Mauro, Fran o Bebeto sino con todos los que vinieron después. Y el Aube de estas dos jornadas me parece mejor que los Guardado, Riki, Filipe, Valerón post 2005, Lucas o Babel. Son dos partidos de un nivel estratosférico.
Y quizás Fede Valverde, que personalmente creo que no ha alcanzado el carrer peak de Aubameyang, pero le anda cerca. Es que Auba fue uno de los jugadores mas determinantes del mundo hace unos años...
-
astigmata
- · Converso escarolista ·
Para mi Filipe fue más que Valverde, pero este está muy por delante de ambos.
Habrá que verlo toda la temporada.
- exiliado_mad
- · Forero Experto ·
Pasaste un pouco, non...Aubameyang foi máximo goleador da Bundesliga e da Premier, e non ten mais renome porque decidiu xogar con una selección de 5ª categoría cando o puidese facer con Francia (ou mesmo con España) e foi nomeado mellor xogador da Europa League do 2024, algo mais co taco da bota de Fran é dende logo. Por recoñecer os grandes méritos de Fran non tes que facer de menos os de Aubameyang.
Aclaro: O taco da bota pero dunha destas de goma, que traen moitos.
E non estou facendo de menos a Auba, estou colocando a Fran onde corresponde.
E non estou facendo de menos a Auba, estou colocando a Fran onde corresponde.