Noé Carrillo, 6
Re: Noé Carrillo, 6
As sensacións son moi boas pero a exixencia tamén está medrando, despois da tempada de Alfaro e a competencia na primeira plantilla, a día de hoxe eu aínda o vería coma unha aposta persoal do mister. Agora, se comeza liderar o Fabril como fixo no seu momento Edu Expósito aí xa cambiaría a mina opinión. Se quere saltar a roda da cesión á primeira RFEF ou é da man do adestrador ou un pasiño máis creo que necesita.
Lo malo es que en el primer equipo lo tapan bastante todos los que hay. Patiño, Ruben y Villares podrían jugar en su sitio por lo que comentáis, aunque probablemente ninguno tiene el mismo perfil.Disidente escribió: ↑Miércoles 01 de Octubre de 2025, 13:47As sensacións son moi boas pero a exixencia tamén está medrando, despois da tempada de Alfaro e a competencia na primeira plantilla, a día de hoxe eu aínda o vería coma unha aposta persoal do mister. Agora, se comeza liderar o Fabril como fixo no seu momento Edu Expósito aí xa cambiaría a mina opinión. Se quere saltar a roda da cesión á primeira RFEF ou é da man do adestrador ou un pasiño máis creo que necesita.
Por iso penso que ten que dar máis. Se os titulares en segunda están dando un notable moitos minutos e os suplentes normalmente achegándose, hai que dar un nivel moi alto no Fabril para tirar a porta. Outra cousa é que diga Hidalgo que a él xa lle vale así, para iso é o que manda.CriStO escribió: ↑Miércoles 01 de Octubre de 2025, 13:50Lo malo es que en el primer equipo lo tapan bastante todos los que hay. Patiño, Ruben y Villares podrían jugar en su sitio por lo que comentáis, aunque probablemente ninguno tiene el mismo perfil.Disidente escribió: ↑Miércoles 01 de Octubre de 2025, 13:47As sensacións son moi boas pero a exixencia tamén está medrando, despois da tempada de Alfaro e a competencia na primeira plantilla, a día de hoxe eu aínda o vería coma unha aposta persoal do mister. Agora, se comeza liderar o Fabril como fixo no seu momento Edu Expósito aí xa cambiaría a mina opinión. Se quere saltar a roda da cesión á primeira RFEF ou é da man do adestrador ou un pasiño máis creo que necesita.
Gustándome ambos para mí el reemplazo de Mario será Ferreiro y no Noé. A ver como vuelve pero el año pasado antes de la lesión estaba tirando la puerta siendo juvenil.
-
ecoafl02
- · Escucháme loco... gambetea! ·
Yo a Ferreiro si lo veo dando el salto con Hidalgo. Un guerrero que va a por todas con talento y muy buen pie.
Yo si tuviera que apostar por alguno me decantaría por este y Pablo, quizás también Samu por la pretemporada. Pero bueno esto ya sabemos como va el que tenga que jugar jugará.
Yo cero dudas las tengo con Manu, el resto llegarán o no, tendrán la confianza de Hidalgo o no.
Este chaval es buenismo, tiene que estar en la primera plantilla la próxima temporada.
Cada día me gusta más
Para mí de lo mejorcito que hemos visto en el mediocampo del Fabril en años, me parece completísimo y aún cumple 19 a finales de año, es también de los más jóvenes de la plantilla.
- Zlatan
- · Forero Experto ·
Pues a ver qué hacemos con tanto extremo…Kevin, Diego, Guerrero, este…
Suscribo totalmente.
Mi grupo son a medio plazo, Samu, Ferreiro y Guerrero.
A más tiempo, Noe, Rubén y Nájera si sigue así. Y posiblemente Héctor.
No soy capaz de saber los africanos lo que darán y si seguirán.
Olvidas a Pablo, creo que te he leído mencionarle entre tus fijos en el pasado, ¿no? Fuera de eso, mi lista es parecida, aunque yo tengo más dudas en Nájera y en Ferreiro, que tengo que verle más. Y Héctor para mí es un fijo.