Cidade Deportiva de Abegondo
Re: Cidade Deportiva de Abegondo
Ponerle nombre en inglés es una paletada se mire por donde se mire. Tienes a elegir entre español y gallego, y te vas al inglés...
Me sumo a las voces que lo califican como catetada.
Sin más que ciudad deportiva Abegondo, habría molado, y si no se le puede poner el nombre de Arsenio Iglesias que a lo que me gustaría, que le pongan Luis Suárez o Juan Acuña.
Y si queremos ser polémicos, “Ciudad Deportiva Manteca Martínez”
Sin más que ciudad deportiva Abegondo, habría molado, y si no se le puede poner el nombre de Arsenio Iglesias que a lo que me gustaría, que le pongan Luis Suárez o Juan Acuña.
Y si queremos ser polémicos, “Ciudad Deportiva Manteca Martínez”
Depor Training Headquarter Pablo Valcarce.
-
- · Forero Experto ·
Yo creo que lo que debemos hacer todos es llamarla "Cidade deportiva de Abegondo" o "Abegondo" sin más y negarnos a usar esa catetada de nombre. Que nunca se mencione ese nombre.
Lo desconocía.
- valeron4ever
- · Maestro Forero ·
Igual hai sorpresa no nome (opinión)
- Fisterrán
- [Mod] · Deportivista ·
En 2020 foi o cambio de nome https://www.rcdeportivo.es/noticias/la- ... lanquiazul
Aún están a tiempo de evitar la gañada del training center
Yo no me volvería loco con lo del nombre, le vamos a seguir llamando Abegondo, igual que decimos que vamos a Riazor, no a Abanca-Riazor.
Es lo que pasa con Lezama, Mareo, Valdebebas, Zubieta, etc.
Es lo que pasa con Lezama, Mareo, Valdebebas, Zubieta, etc.
Do castelán tamén podemos pasar.

Eu non me rompería a cabeza, Cidade Deportiva de Abegondo e a correr.
Outra opción é respectar a toponimia preexistente, que non teño nin idea de cal pode ser pero tendo en conta que temos máis nomes de lugar que toda España xunta seguro que hai onde escoller.
Máis aló do nome estaría ben relacionar a cidade deportiva co espazo que ocupa, o salgueiral co que marxe é do pouco que queda da fraga de Cecebre, onde se inspirou Wenceslao Fernández Flórez para escribir «El Bosque Animado», que deu lugar a dúas pelis, unha delas foi a primeira en 3 D de debuxos feita en Europa, todo iso poderíase aproveitar para darlle un toque cultural que pode atraer a máis público, con facer unha senda arredor do perímetro dos campos, adornandoa con media ducia de paneis e empatándoa ca ruta ornitolóxica chamada Ruta do Bosque Animado, que pasa a pouco máis dun km, xa chegaría para sair na prensa e quedar como un puto heroe. Vou ter que ir a explicarlle o tema os venezolanos.

- Reogalego13
- · Soccum semper inaequale ·
Pero Abegondo non se levaba chamando desde que existe "el mundo del fútbol"?
Ya que está levantado sobre un cementerio indio lo mismo ni inglés ni español ni gallego, por ejemplo en iroqués.
Y la gente que le tenia fe al cambio de topónimo