Derechos televisivos
Re: Derechos televisivos
Creo que la oferta de 2,99€/mes era hasta el día 30, y ni siquiera le salía a todos.
En el chat se puede conseguir rebaja. Que sepa de gente que tenía ya Dazn.
- joan_capdevila
- · Maestro Forero ·
Yo lo intenté por el chat la semana pasada y me ignoraron (y eso que hace un mes me habían ofrecido el 2,99€
En DAZN echan el Fabril? Me acabo de enterar de que tienen 1RFEF
- Djalmita morre
- · Tus ojos me iluminan Soriano ·
O de hoxe botano por Dazn?
Joer son un crack doume de alta en Dazn por un oferta que me da Lowi por 9,95 e esta semana xa non podo ver o Dépor

- Fisterrán
- [Mod] · Deportivista ·
Serán.
Acabo de coller un mes nunha das máis vendidas e ver os dous partidos que se están xogando agora (1ª División en Movistar, non busco un Fabril-Cacereño) é imposible.
LaLiga M+ 2: vai a saltos, como se estivese a 15 fps.
LaLiga M+ 3: vai ben pero en vez de ter o audio de Movistar ten o programa Paco González.
LaLiga M+ 4: non hai ningún partido agora pero está en SD.
Eso si, LaLiga M+ vai perfecto e hai 20 distintos para ver o post partido Valencia-Barcelona.
Eu non estou nada posto ao dia nestos temas, levo usando anos o mesmo (principalmente tiñallo aos meus vellos para ver o futbol, que a miña tarifa de movistar me incluia segunda division) e será casualidade, pero sempre foi dpm. Se che interesa o contacto di tipo escribeme por mpFisterrán escribió: ↑Domingo 06 de Septiembre de 2026, 18:51Serán.
Acabo de coller un mes nunha das máis vendidas e ver os dous partidos que se están xogando agora (1ª División en Movistar, non busco un Fabril-Cacereño) é imposible.
LaLiga M+ 2: vai a saltos, como se estivese a 15 fps.
LaLiga M+ 3: vai ben pero en vez de ter o audio de Movistar ten o programa Paco González.
LaLiga M+ 4: non hai ningún partido agora pero está en SD.
Eso si, LaLiga M+ vai perfecto e hai 20 distintos para ver o post partido Valencia-Barcelona.
- Soliman
- · El Magnífico ·
El Getafe leí en otro hilo que Movistar. Los partidos contra los sevillanos se sabe? Alguno en DAZN? Si la intersemanal es en Movistar me hacen un roto y me lo pierdo.
Edito para responderme, lo he encontrado en la web del club. Getafe Movistar, Sevilla DAZN abierto, Betis DAZN normal.
Edito para responderme, lo he encontrado en la web del club. Getafe Movistar, Sevilla DAZN abierto, Betis DAZN normal.
Pois outra vez ahí arriba.
Barsa e Madrid con 800k, o atlético con 350k e nós sempre cuartos con 235k
Barsa e Madrid con 800k, o atlético con 350k e nós sempre cuartos con 235k
- Adler84
- · Nos han robado el club ·
A ver, el Marca nos dedica una portada porque tenemos un tirón que no tienen más que un puñado muy selecto de equipos, por mucho que les joda a algunos. Fin de la cita.