Luis Chacón [Cultural Leonesa]
Re: Luis Chacón [Cultural Leonesa]
No puede volver en enero salvo que se acuerde la ruptura de cesión, lo que seguro que costaría una buena cantidad de euros.
ya sería cómico hacerle a este lo que se le hizo diego gómez
Sería diferente la trayectoria, la gestión de minutos te digo yo que seria similar si no idéntica
-
quebec
- · Forero Experto ·
Diego estaba jugando bastante bien en un equipo que iba bastante bien en aquel momento en Primera RFEF,
Para min era un hype demasiado grande pola situación do momento, levaba algúns bos partidos e creo que un gol en toda a primeira volta, pero como levaban unha pila de xogadores en Primeira RFEF que nin se nos pasaría pola cabeza traelos para Segunda. E mira que eu son moi pro Diego pero cheirabame mal a cousa.
Ao final ao chaval fastidiamoslle a temporada que aínda lle quedaba por curtirse e obviamente Segunda quedáballe moi moi grande aínda.
Ao caso de Chacón eu non lle vexo moito parecido máis alá de romper unha cesión.
Ao final ao chaval fastidiamoslle a temporada que aínda lle quedaba por curtirse e obviamente Segunda quedáballe moi moi grande aínda.
Ao caso de Chacón eu non lle vexo moito parecido máis alá de romper unha cesión.
-
astigmata
- · Converso escarolista ·
No es que Chacón no pueda sumar, es que no se cuente con él.
Yo creo que justo al contrario, pudo entrenarse junto a un equipo de segunda y dispuso de sus buenos minutos, más de 500 y 6 titularidades.