El Rincón
Re: El Rincón
Cal, o Petroni?.
- Reogalego13
- · Soccum semper inaequale ·
Hai como 50 vermouths galegos hoxe en día é quedo curto, Petroni é de feito dos máis comerciais.
Fai como unha década que existe, vas con algo de atraso. lol
Seino porque cando saín do hospital co meu ultimo fillo convidei a miña señora a xantar no Camiño do Inglés , os hostaleiros ao ver que ía acompañado dunha persoa de 3 días de idade convidáronnos a brindar por el, e foi co Petroni que seica tamén acababa de nacer.
Logo de todo este rollo debo recoñecer que non me gusta o vermú, non entendo un carallo, pero supoño que será bo. lol
- Reogalego13
- · Soccum semper inaequale ·
Pois está considerado o mellor do mundo. Eu nin idea. Non toco alcohol dende fai mais de unha década.
Eu tomo alcohol tódolos días, é a miña droga favorita, pero estou especializado en cervexa e viño.
Eso explica mucha cosas.Eu tomo alcohol tódolos días...

- ResveraTroll
- · solicitando se minimice ·
Jajajaja deixachela en línea de gol para empurrar
Lo de poner como nick depor al revés no creo que fuera intencionado. Ese día iba como las grecas.
Quen cres que se sacou da manga esta xenealidade: !Vayanse a otro lado a abortar!?.ResveraTroll escribió: ↑Jueves 09 de Octubre de 2025, 19:32¿Es asesor de Presidencia na Comunidade de Madrid?
- valeron4ever
- · Maestro Forero ·
Saltoume hoxe alguen publicando esto, magufo pero axudando
Lo cortés no quita lo valiente.
- The Driver
- · Uno del Coruña ·
- Ubicación: En busca de la emoción y la felicidad con el buen fútbol
No es una ayuda tan efectiva como la de Borja Iglesias, que ha enseñado a millones de españoles cómo ser buenas personas, pero dadas las limitaciones del chaval está bien.valeron4ever escribió: ↑Domingo 12 de Octubre de 2025, 0:45Saltoume hoxe alguen publicando esto, magufo pero axudando

Felicidades ao país veciño no seu día.
Agardo no futuro ter unhas boas relacións de veciñanza.
Agardo no futuro ter unhas boas relacións de veciñanza.