Por que? Son partidos en 2ª
Daniel Bachmann, 25
Re: Daniel Bachmann
E iso porqué?, o Watford é un Compostela con pasta italiana, no seu século largo de existencia apenas debeu estar 10 anos na primeira categoría.
Fichamos un porteiro dun club de segunda pertencente a un fútbol que se caracteriza por ter porteiros moi mediocres.
A isto hai que engadir que tronzou e leva máis de medio ano sen xogar, non se sabe moi ben porque razón, quizais non recuperou ben ou quizais o putearon para invitalo a que se pirara por folloneiro, sexa o que sexa non é unha boa carta de presentación para min.
Quizais nos saia ben, pero de primeiras a aposta paréceme unha tomadura de pelo.
- the naked man
- · Maestro Forero ·
La liga inglesa no se caracteriza precisamente por tener buenos porteros.
A mí lo que me parece más raro es que sea un cantante por arriba viniendo de una liga como la inglesa, donde los balones colgados son el pan de cada día.
-
- · Forero Amateur ·
Si fuera argentino no esto sería una verbena xd
Inscrito con el 25.
Bah, ya se me fue la mala leche. A muerte con el
A ver hay que partir de la base de que los dos son perfiles relativamente similares y que determinar qué carrera es mejor es bastante subjetivo, pero a favor de Bachmann yo veo que ha jugado más partidos siendo más joven, lleva los últimos años jugando bastante en un equipo de cierto nivel, pese a estar en la Segunda inglesa, ha tenido experiencia internacional siendo titular en una Eurocopa, ha logrado un ascenso a la premier. Es difícil de calcular pero sigo pensando que si uno salió bien el otro puede salir igual de bien, no me parecería ningún locura.roped escribió: ↑Jueves 14 de Agosto de 2025, 10:13Ah vale , agora xogar unha ducia de partidos na Premier nun club de segunda é mellor que xogar 40 partidos co Benfica.
Helton foi unha aposta arriscada que saíu ben pero o normal é que saíse mal, a longa lista de porteiros foraneos a prezo de saldo que sufrimos por aquí me remito.
Bachmann é unha aposta aínda máis arriscada, pode saír ben pero é bastante máis probable que repitamos a historia de Jovanovic, Pantilimon, Tyton, Kovac, Roef, Pletikosa...