Yo estoy contigoReogalego13 escribió: ↑Martes 12 de Agosto de 2025, 13:33Ya veo que no hay webOS.djtercio escribió: ↑Martes 12 de Agosto de 2025, 13:30La apuesta esta en la de chacón y si aceptas vamos al duelo. Lo de menos goles esta por ver en lo que da la defensa de 3, mas que el portero pero este por lo que tengo entendido tuvo lesión de ligamentos y no jugó desde enero.Reogalego13 escribió: ↑Martes 12 de Agosto de 2025, 13:15Seguro que si. Mi apuesta es que este año nos van a meter menos goles que el año pasado. Va apuesta o que? Hay webOS o no hay webOS?
![]()
Daniel Bachmann, 25
Re: Daniel Bachmann
Una cosa es cierta y buena, tenemos a los nuevos de la defensa que viene tambien de equipos europeos como Arnau (español del Basel Suizo), Lucas Noubi (Belga del Standard Liege), Giacomo (Italiano del Cremonese) además de otros jugadores internacionales como Patiño (Ingles), Genreau (Frances) y Zaka (Neerlandes) y para un portero de fuera, eso ayuda.
Ese video recopila todos los goles del año pasado o qué es exactamente? Porque hay goles en propia meta, fusilamientos en el área pequeña... No me creo que nadie interprete que son culpa suya.
Eso sí, los goles que se come de falta dan miedito.
Eso sí, los goles que se come de falta dan miedito.
- prey
- · alineator ·
Poida que teñas razón en case todo. E ademáis voucha dar pormenorizadamente:NoGarD escribió: ↑Martes 12 de Agosto de 2025, 13:39@prey Pero ti viches os últimos meses de Ferllo? Vale que eran en primeira pero eran dignos do peor Rubén ou Mackay.
Que parece que ía vir Ter Stegen eh
O valor de Ferllo era que rendira xa en Segunda no seu momento, pero igual que este foi internacional ou dos mellores xogadores do equipo para os afeccionados hai un par de anos.
Eu penso o mesmo dun e do outro, incógnita
A última tempada de Batman foi moi mala, con -1.6 goles esperados. A de Ferllo foi pior, co -4.9.
As dúas anteriores tempadas de Batman foron boas ou moi boas (fai 2 anos ten 16 porterías a 0, ollo).
Batman ten un vídeo recopilatorio de cagadas e Ferllo non, pero é certo que se rebuscas ves tamén boas cagadas o ano pasado. So nun ano, non en oito.
E na última tempada de Batman, fai 2.8 paradas por partido, fronte as 2.3 de Álvaro en Segunda.
O que non estou dacordo e no nivel de "incógnita" de un e de outro. Iso non cho podo comprar, porque o fútbol é moito máis que números e estatísticas. Para empezar, é segunda opción. Xa comezamos mal. E semella que moi lonxe da primeira opción.
Pero sobor de todo, non se pode comparar o nivel de incognita cando un porteiro o tivo o adestrador e sabe do que é capaz e o outro non sabe nin idioma, nin ten experiencia na categoría, esixe adaptación, e non lle fas un seguimento exaustivo para comprobalo.
Ferllo pódeche gustar máis o menos, pero incognita non é. Xa sei que non é Ter Stegen. Pero é que este home non é porteiro para ascender... agás que sexa unha sacada descomunal.
Sintoo moito, pero eu estou acolloado cunha tempada que estaba a ilusionarme. Esto é un baixón. E o vídeo famoso mete medo. Eu agardaba algo máis de "seguridade".
- Reogalego13
- · Soccum semper inaequale ·
Prey, os argumentos que esgrimes, todos e cada un de eles, podemos aplicarllos a Helton o verán pasado. Eso sí, o de chamarlle Batman moloume.
- prey
- · alineator ·
Pero é que eu non quero convencer a ninguén de que Batman é malo. Se non o sei, eu! O que eu penso é que é un risco e un baixón. Iso é máis que defendible que é un baixón total.Reogalego13 escribió: ↑Martes 12 de Agosto de 2025, 14:23Prey, os argumentos que esgrimes, todos e cada un de eles, podemos aplicarllos a Helton o verán pasado. Eso sí, o de chamarlle Batman moloume.
Tenemos al joker y a Batman. Ahora nos toca ir a por Le Normand
Co que traga, mellor chamarlle Pacman.
- prey
- · alineator ·
Ese vídeo estaba viendo yo y es espectacular (de bueno).rusalko escribió: ↑Martes 12 de Agosto de 2025, 14:53https://youtu.be/ts_evyRyDMo?si=eSVOabDzI6JNH52G
No me gusta juzgar sin haberle visto jugar aquí pero miedito.
Aunque bueno, también cuando trajimos a Helton había bastantes comentarios negativos.
Parece que es un portero de caracteristicas similares. Veremos.
Aunque bueno, también cuando trajimos a Helton había bastantes comentarios negativos.
Parece que es un portero de caracteristicas similares. Veremos.