Futbolin
Re: Futbolin
Se inventó aquí el futbolín??? No tenía ni idea
Coño!! Hasta las narices de oír esta canción por las tardes!!Peixe escribió: ↑Jueves 17 de Julio de 2025, 0:02Alexandre de Fisterra moito traballa!
https://youtu.be/G_2s-RFtEv4?si=sc8e3zED1NDiQLGa
Si que tenía retentiba en las letras de las canciones... La madre que me parió jajaja
Gracias!! Desbloqueado recuerdo
- Furu Tlores
- · Sr. Rubio ·
Estará ahí ahí con el ciclismo como deportes que la gente practica más colocada.
A típica pregunta de “tortilla con cebola ou sen ela.”, no futbolín é “xogas parando ou sen parar?”
Aquí un xoga sen parar. A modalidade de xogar sen parar en Coruña é “al bollo”, en Lugo “rebote”, supoño que en cada zoa é dunha maneira.
Aquí un xoga sen parar. A modalidade de xogar sen parar en Coruña é “al bollo”, en Lugo “rebote”, supoño que en cada zoa é dunha maneira.
Sin parar en la delantera, en la defensa y en el medio sí
- Ou2
- · Que duda cabe ·
En Santiago decimos sin cambio. Es la única forma de jugar, eso de pasarse la bola en la delantera y pararla es de no saber jugar
En Alemania e Italia xogase parando, tamén o futbolín é diferente e bueno, é jodido tamén eh. Ten o seu aquel tamén é hai peña que é boísima.
Pero internacionalmente, cas reglas profesionais, a norma é non parar.
Pero internacionalmente, cas reglas profesionais, a norma é non parar.
- valeron4ever
- · Maestro Forero ·
O cambio adiante é peor ca cebola...
Y el remolino????
Esa skill milenaria es muy mucho buena jaja
Esa skill milenaria es muy mucho buena jaja
Nosotros snormalmente jugamos sin cambio ni sietes, los arrastres ya andan en el limbo de los justos, si hay discrepancias sobre reglas pues soy partidario de vale todo y que los dioses del futbolín decidan de que lado cae la partida.
O cambio adiante relentiza ó xogo, para min perde a gracia. Sonche mais de “xogo rápido e patada ó pescozo!”
En Alemania xogase parando por un motivo tamén (creo) e é que os futbolistas non teñen as pernas separadas senón que é un taco.
Internacionalmente xogase 2-5-3 e en España creo que é 3-3-4
Internacionalmente xogase 2-5-3 e en España creo que é 3-3-4
Deses futbolins hai moitos fora de Galiza. Son un coñazo. En case tódalas series televisivas, reportaxes, soen sair os dese tipo.