Jugadoras en general
Re: Jugadoras en general
Hostias, pero esta jugó en la Selección. Fichaje top en principio.
- elister
- · Forero Amateur ·
As futbolistas Ana de Teresa 'ADT', Francisca Lara, Patrícia Hmírová, Elyse Bennett e Blessing Nkor non continuarán no Dépor ABANCA a próxima temporada.
O Club quere agradecerlles o seu compromiso, profesionalidade e dedicación na temporada de regreso á Liga F, ademais conseguindo o obxectivo primordial que era a permanencia
O Club quere agradecerlles o seu compromiso, profesionalidade e dedicación na temporada de regreso á Liga F, ademais conseguindo o obxectivo primordial que era a permanencia
- Faro de la tormenta
- · Camina o revienta ·
Error no renovar a ADT.
ADT no es mala, como delantera revulsiva me valía. Hmirova es bastante limitada técnicamente... no da el nivel. A Nkor ni la vimos y Bennett tiene un físico potente, creo que se podría haber aprovechado más.
- elister
- · Forero Amateur ·
Eu estou de acordó coas baixas, a ADT, físico e cabeza non estaban acompasados, xa o curso pasado era suplente e neste xogou pouco.
Lara, pois xa finalizando a súa Carreira e as lesións un lastre.
Hmirova, non aportou o que se esperaba.
Nkor, pois tuvo mala sorte.
Bennet, pois que lle falta formar físico.
Lara, pois xa finalizando a súa Carreira e as lesións un lastre.
Hmirova, non aportou o que se esperaba.
Nkor, pois tuvo mala sorte.
Bennet, pois que lle falta formar físico.
Que fichen "físico" (velocidade, forza, altura, etc), que é o que realmente marca a diferenza aquí.