Cine, series, música, ciencia, lengua... y también de política
-
jorecho
- · Maestro Forero ·
Mensaje
por jorecho » Martes 26 de Noviembre de 2024, 14:14
Blankito escribió: ↑Martes 26 de Noviembre de 2024, 11:57
Bah, me vas a comparar a ese, con el actor de jesus de nazaret.
Quien vende mas? Pues eso.
Como te dije antes, las peliculas cambian detallitos para rascar mas.
Lo comentaste en el post de arte, de las peliculas que hablamos, cual va ser recordada dentro de 100 años? Seguramente ninguna.
Solo unas pocas pasaran a la historia
Detallitos dice
En Braveheart no es verdad ni el título, que a quien llamaban así era a Robert the Bruce y no a William Wallace

-
Blankito
- · Alma en pena ·
Mensaje
por Blankito » Martes 26 de Noviembre de 2024, 14:30
jorecho escribió: ↑Martes 26 de Noviembre de 2024, 14:14
Lo comentaste en el post de arte, de las peliculas que hablamos, cual va ser recordada dentro de 100 años? Seguramente ninguna.
Detallitos dice
En Braveheart no es verdad ni el título, que a quien llamaban así era a Robert the Bruce y no a William Wallace
detallitos!!

-
Reogalego13
- · Soccum semper inaequale ·
Mensaje
por Reogalego13 » Martes 26 de Noviembre de 2024, 15:53
Pues justamente Gladiator 1 yo si creo que en 100 años se recordará, pero más por el rodaje ese tan loco que por la peli en sí. Es que realmente, que esa peli saliese adelante es una cosa ultra rara.
-
Blankito
- · Alma en pena ·
Mensaje
por Blankito » Martes 26 de Noviembre de 2024, 17:08
Reogalego13 escribió: ↑Martes 26 de Noviembre de 2024, 15:53
Pues justamente Gladiator 1 yo si creo que en 100 años se recordará, pero más por el rodaje ese tan loco que por la peli en sí. Es que realmente, que esa peli saliese adelante es una cosa ultra rara.
Pues mira que lo tienes dicho, y me acaba de saltar una historia en facebook, que el que compra a maximo para gladiador, palmo antes de acabar la peli en un bar, por una tajada de ordago.
Y que el bar cambio su nombre en honor a este actor, jaja
-
astigmata
- · Converso escarolista ·
Mensaje
por astigmata » Martes 26 de Noviembre de 2024, 17:28
Oliver Reed¿?
-
roped
- · Sedicioso ·
Mensaje
por roped » Martes 26 de Noviembre de 2024, 19:11
jorecho escribió: ↑Martes 26 de Noviembre de 2024, 14:14
Detallitos dice
Eu penso que ese alias, si existeu, debeu ser moi posterior a morte de Robert the Bruce, na Escocia do século XIV non falaba inglés nin cristo, falábase gaélico e anglo normando que pese o nome era un dialecto da lingua de oil ( francés medieval), o inglés só o falaban as clases baixas de Inglaterra, o termo Breveheart tivo que ser unha invención do nacionalismo escocés do XVIII ou XIX.
Pese os erros- falsificacións históricas Braveheart mola bastante máis que Gladiator e xa non digamos Troia, toda exaltación independentista dunha nación sen Estado fronte un imperio ten as miñas simpatías.

-
Reogalego13
Mensaje
por Reogalego13 » Martes 26 de Noviembre de 2024, 21:58
astigmata escribió: ↑Martes 26 de Noviembre de 2024, 17:28
Oliver Reed¿?
El mismo.
-
roped
- · Sedicioso ·
Mensaje
por roped » Miércoles 27 de Noviembre de 2024, 10:32
O mellor péplun dos últimos 30 anos, deixando ao marxe a serie Roma, é Ágora, ala xa me podedes tirar pedras. lol
-
Reogalego13
Mensaje
por Reogalego13 » Miércoles 27 de Noviembre de 2024, 11:11
roped escribió: ↑Miércoles 27 de Noviembre de 2024, 10:32
O mellor péplun dos últimos 30 anos, deixando ao marxe a serie Roma, é Ágora, ala xa me podedes tirar pedras. lol
Ágora a de Amenabar? Hostia machiño... salin no seu día Indignado do cine despois de vela...
-
roped
- · Sedicioso ·
Mensaje
por roped » Miércoles 27 de Noviembre de 2024, 11:55
Esa mesma, un canto a razón fronte o fundamentalismo relixioso que oprime as mulleres. O que define para min un bo peplún non son as chorraditas que lle gustan a maioría dos cinéfilos, aspectos técnicos do rodaxe na máis das ocasións, para min o importante é que sexa coherente e verosímil , aínda que non sexa exactamente fiel o relato histórico debe achegarse bastante a el, pero o mesmo tempo debe contar con conexións ca nosa realidade contemporánea, e iso faino Ágora.
Por ese mesmo motivo Espartaco, pese a que Kubrik renegase dela, é o meu péplum favorito, non se limita a narrarnos unha revolta de escravos, tamén recrea as loitas de poder entre os senadores, na que se pode atopar unha clara referencia ao macartismo en Estados Unidos, Craso ata aparece cunha lista dos "traidóres a Roma" que deben ser castigado, este xogo dos dobres sentidos e os mensaxes ocultos so visibles para iniciados é o que fan unha peli interesante para min, as pelis onde so hai ondanadas de hostias e romances para adolescentes tamén as vexo, pero so para criticalas con coñecemento de causa. lol
-
Reogalego13
Mensaje
por Reogalego13 » Miércoles 27 de Noviembre de 2024, 14:45
A min Ágora non me indignou por convertir a un santo do catolicismo nun asesino de masas, eso sudame o carallo, coma case todo o relacionado co catolicismo. Indignoume porque me aburrin coma unha ostra vendoa. Non sei se xa a superaron, pero no seu dia foi a peli mais cara da historia do cine español.
Conste que Amenabar gustame moito, coa salvedade de Ágora, que a min en particular pareceme un coñazo infumable.
Tamen teño que decir que o cine de romanos e similares non me motiva un pemento. Nin Ben Hur, nin Espartaco, nin Gladiator. É unha temática que non me entra demasiado ben.
-
Dabicito
- · Forero Experto ·
Mensaje
por Dabicito » Miércoles 27 de Noviembre de 2024, 15:13
Iba a decir Ben Hur, pero hay películas aventureras tipo Jasón y los Argonautas, que son encantadoras.
Hacer un peplum ahora es como ponerle motor eléctrico y luces led a un Rolls Royce, no pega.
-
roped
- · Sedicioso ·
Mensaje
por roped » Miércoles 27 de Noviembre de 2024, 15:25
Calquera xénero pega sempre e cando se faga ben.
Eu teño gañas de ver Faraón, unha peli polaca dos 60, disque está moi ben.
-
Dabicito
- · Forero Experto ·
Mensaje
por Dabicito » Miércoles 27 de Noviembre de 2024, 16:12
Es que los peplum con mayúsculas son historia. Estában muy marcados por los valores de los años 50, los hombres muy machos y las mujeres muy amas de casa . Luego hay otra cosa, lo que antes hacían con extras y decorados ahora lo hacen con ordenador.
Una miniserie que me gustó fue la Odisea del año 97
-
Marty-Mcfly
- · Muhammad Ali ·
Mensaje
por Marty-Mcfly » Miércoles 27 de Noviembre de 2024, 18:56
Dabicito escribió: ↑Miércoles 27 de Noviembre de 2024, 15:13
Iba a decir Ben Hur, pero hay películas aventureras tipo Jasón y los Argonautas, que son encantadoras.
Hacer un peplum ahora es como ponerle motor eléctrico y luces led a un Rolls Royce, no pega.
Jasón y los Argonautas Dios qué película!!
Tenía el VHS de mi abuelo casi ya quemado de tanto verla (desde los 7 años)
Qué banda sonora y qué efectos especiales...que es del 63 la peli. La escena de Tamos o lucha con los esqueletos es impresionante.