Política

Cine, series, música, ciencia, lengua... y también de política
Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 5198
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: Política

Mensaje por Reogalego13 » Viernes 13 de Septiembre de 2024, 12:41

Yo creo que la realidad es un poco la mezcla de las dos. Por una parte la imposición de la agenda 2030, pero por otra las propias empresas de automoción se han dado cuenta que el chiringuito se va acabando. Están tirando casi todas por la electrificación y hacer coches para un poder adquisitivo mas alto dando por perdido el estracto social menos agraciado en lo económico. Es lo que dice @roped, el precio del coche nuevo en los últimos 20 años se ha doblado.

Por cierto @1OJOSELUIS, el hibrido (sea full o mild-hybrid) tampoco es solución a largo plazo. Europa ha prohibido su producción a partir de 2035. Si es que nos queda una década de coches a combustión antes de pasarnos por cojones todos a la electrificación total... Yo sigo diciendo que falta demasiada infraestructura para eso y no termino de verlo factible. Pero que sabré yo, que solo soy un currito de los que no podrá comprarse coche dentro de 10 años. De hecho, los hibridos no enchufables ya no se fabrican por normativa, creo recordar que por un tema de patentes con Toyota en una dinamo que carga las baterías y su consiguiente competencia desleal.

A todo eso sumarle que el hibrido enchufable es una estafa de tomo y lomo. Por muchas razones, pero principalmente porque consumen muchísimo mas de lo anunciado.

https://forococheselectricos.com/2024/0 ... nsumo.html

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 3949
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Política

Mensaje por roped » Viernes 13 de Septiembre de 2024, 13:41

A Axenda 2030 é un brindis o sol, unha declaración de boas intencións que non se van cumprir e que ademais se queda moi curta se queremos evitar un desastre ambiental e social sen parangón na historia da humanidade.

Se queremos ter agricultura industrial dentro de 30 anos temos que reducir o consumo de diesel agora, para facelo ben debiamos telo reducido fai 20 anos, se queremos ter comida para todos, e falo do primeiro mundo, e frear o cambio climático hai que abandonar os coches de motor de explosión, canto antes mellor, compre reservar o petróleo para sectores esenciais, compre planificar e racionar, non hai outra.

Estamos nun estapa inflacionista que non terá fin, salvo que suceda o de Arxentina, que sacrifiquemos a unha parte da poboación, que a man invisible faga a súa maxia e lle negue a uns cantos millóns de persoas o dereito a cear tódolos días, salvo que os pobres deixen de consumir para que os prezos baixen para as clases medias e ricas os prezos seguirán subindo en Europa durante moito, moito , moito tempo.

A inflación sube por un problema de oferta, non por un execeso de pasta que é o que din os capitalistas, o caso dos coches é paradigmático, o prezos dos coches non aumentou vertixinosamente por unha maior demanda, non hai un exceso de pasta circulando que leva o persoal a cambiar de buga cada pouco, o certo é que se venden poucos coches novos pese a iso o prezo segue subindo o cal é un chisco raro, non?.

O prezo dos coches aumenta polo incremento do prezo das materias primas e compoñentes electrónicos, e iso incremento débese o esgotamento dos recursos, pero tamén a interrupción do fluxo dos mesmos, por exemplo a guerra de Ucraína impide o normal abastecemento de neón, un gas fundamental para a fabricación de semiconductores, mesmo o cambio climático tamén ten incidencia , que o monzón perda forza, que non chova como ten que chover en Taiwan, limita a producción deses mesmos semiconductores, e fai que Citroen fabrique menos coches en Vigo e estes sexan máis caros.

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 5198
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: Política

Mensaje por Reogalego13 » Viernes 13 de Septiembre de 2024, 14:36

A ver, no incremento dos custes de producción dos coches tamén entra que hoxe en día non se fan coches como fai 20 anos no senso de que hoxe veñen con mil sistemas de seguridade, extras e pijadas varias que encarecen moito o custe do producto final.

Sen ir moi lonxe, o sistema de sonido do Cupra Formentor VZ é Sennheisser íntegramente. Xa só en audio vanse 4 ou 5k, se non mais. Nos coches mais pequechos esto é menos cantoso, claro, pero igualmente, os coches de hoxe nada teñen que ver cos de fai 20 anos. Son outra cousa. Tamén nos somos moito mais "pijos" en ese senso. Hoxe queremos que os nosos coches leven interconexión directa co mobil para poder poñer a musica que nos pete en Spotify e non ter que andar con estuches cheos de CDs para aquí e para aló coma facíamos fai 20 anos.

A cultura do consumo modelo iPhone e tal...

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 3949
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Política

Mensaje por roped » Viernes 13 de Septiembre de 2024, 16:51

El Dacia Sandero, un 56% más caro, o el Toyota Corolla por un 27% más: así se disparó el mercado de coches nuevos desde 2019

https://cincodias.elpais.com/companias/ ... -2019.html

O Sandero de agora é o mesmo que o de fai 5 anos.

1OJOSELUIS
· Forero Experto ·
Mensajes: 914
Registrado: Lunes 03 de Junio de 2013, 20:02

Re: Política

Mensaje por 1OJOSELUIS » Viernes 13 de Septiembre de 2024, 17:09

Reogalego13 escribió:
Viernes 13 de Septiembre de 2024, 12:41
Yo creo que la realidad es un poco la mezcla de las dos. Por una parte la imposición de la agenda 2030, pero por otra las propias empresas de automoción se han dado cuenta que el chiringuito se va acabando. Están tirando casi todas por la electrificación y hacer coches para un poder adquisitivo mas alto dando por perdido el estracto social menos agraciado en lo económico. Es lo que dice @roped, el precio del coche nuevo en los últimos 20 años se ha doblado.

Por cierto @1OJOSELUIS, el hibrido (sea full o mild-hybrid) tampoco es solución a largo plazo. Europa ha prohibido su producción a partir de 2035. Si es que nos queda una década de coches a combustión antes de pasarnos por cojones todos a la electrificación total... Yo sigo diciendo que falta demasiada infraestructura para eso y no termino de verlo factible. Pero que sabré yo, que solo soy un currito de los que no podrá comprarse coche dentro de 10 años. De hecho, los hibridos no enchufables ya no se fabrican por normativa, creo recordar que por un tema de patentes con Toyota en una dinamo que carga las baterías y su consiguiente competencia desleal.

A todo eso sumarle que el hibrido enchufable es una estafa de tomo y lomo. Por muchas razones, pero principalmente porque consumen muchísimo mas de lo anunciado.

https://forococheselectricos.com/2024/0 ... nsumo.html
Claro que el híbrido no es solución porque está sometido a las mismas limitaciones que el de combustión, es decir, prohibido a partir de 2035. Por eso pregunto el porqué de su éxito o el porqué invertir en una tecnología que en 10 años estará prohibida.

Su uso óptimo es la ciudad y alrededores, así que un híbrido sale a la carretera deja de compensar. Por eso se ven estos coches a 90 por la autopista. Y yo me pregunto, si su uso es ciudad y alrededores, es de suponer que no se acercarán a los 10000 km al año...¿realmente compensa pagar esos precios, más el seguro?, salvo que me llevéis a la luz, yo opino que no y que, por lo tanto, "no sale a cuenta respecto a un diesel" como afirma Roped... yo simplemente creo que la gente los compra sin realmente saber lo que compran.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 3949
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Política

Mensaje por roped » Viernes 13 de Septiembre de 2024, 17:15

Non estará prohibida no 35, no 35 deixaran de fabricarse pero poderan circular polo menos ata o 50.

1OJOSELUIS
· Forero Experto ·
Mensajes: 914
Registrado: Lunes 03 de Junio de 2013, 20:02

Re: Política

Mensaje por 1OJOSELUIS » Viernes 13 de Septiembre de 2024, 17:50

roped escribió:
Viernes 13 de Septiembre de 2024, 17:15
Non estará prohibida no 35, no 35 deixaran de fabricarse pero poderan circular polo menos ata o 50.
Ya sé ya sé. Repito la pregunta.

A las empresas: faltan 10 años para prohibir su fabricación, ¿Cómo puede ser rentable invertir en algo con un final (fabricación) tan próximo?.

Al ciudadano: un coche destinado a la ciudad y alrededores, por lo tanto con un potencial de más de 5000 km e inferior a 10000 km/año. Con el precio de venta y mayor importe del seguro... ¿Cómo puede compensar? ¿Por qué afirmas sin ninguna duda que sale a cuenta respecto a uno de combustión? Yo no lo veo.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 3949
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Política

Mensaje por roped » Sábado 14 de Septiembre de 2024, 12:18

Un coche híbrido emprega as tecnoloxías das que xa dispoñen os fabricantes, ademais os custes de producción asociados o deseño, liña de montaxe e persoal é unha cantidade menor comparado os custes de enerxía e materias.

O problema dos fabricantes é que non venden coches, e ademais a marxe de beneficio por cada coche é ridiculo, cando existe, cada Tesla fabricado significan miles de euros de perda.

GZ é unha anomalia pola súa dispersión poboacional , pero a inmensa maioría dos coches do mundo fan percorridos de media hora como máximo en entornos urbanos.


Se fas os suficientes kms en entorno urbano sae mellor un hibrido que un gasoil ou gasolina, sempre e cando non se escaralle, dous motores, máis complexidade, máis posibilidades de que casque... cando fixen os cálculos o máis barato eran os coches de motor a GLP, pero ademais de que non hai moitos puntos de recarga de gas, a súa vantaxe competitiva depende dunha fiscalidade baixa que probablemente sexa revisada, si é que non o foi xa.

1OJOSELUIS
· Forero Experto ·
Mensajes: 914
Registrado: Lunes 03 de Junio de 2013, 20:02

Re: Política

Mensaje por 1OJOSELUIS » Sábado 14 de Septiembre de 2024, 15:03

roped escribió:
Sábado 14 de Septiembre de 2024, 12:18
Un coche híbrido emprega as tecnoloxías das que xa dispoñen os fabricantes, ademais os custes de producción asociados o deseño, liña de montaxe e persoal é unha cantidade menor comparado os custes de enerxía e materias.

O problema dos fabricantes é que non venden coches, e ademais a marxe de beneficio por cada coche é ridiculo, cando existe, cada Tesla fabricado significan miles de euros de perda.

GZ é unha anomalia pola súa dispersión poboacional , pero a inmensa maioría dos coches do mundo fan percorridos de media hora como máximo en entornos urbanos.


Se fas os suficientes kms en entorno urbano sae mellor un hibrido que un gasoil ou gasolina, sempre e cando non se escaralle, dous motores, máis complexidade, máis posibilidades de que casque... cando fixen os cálculos o máis barato eran os coches de motor a GLP, pero ademais de que non hai moitos puntos de recarga de gas, a súa vantaxe competitiva depende dunha fiscalidade baixa que probablemente sexa revisada, si é que non o foi xa.

En entorno urbano poco más de 5000 km al año se hacen, cuando no menos. Dudo que así se consiga hacer rentable un híbrido y mucho menos un eléctrico (además, se debe sumar el importe del seguro). Aquí todos nos movemos por Galicia al menos una vez al mes, y un viajecito mínimo atravesando España al año cae ... ya tenemos el problema montado.

Quien no se ha cruzado un SUV a 90 km/h por la autopista... tanta pasta para eso??. Si yo con mi mild hybrid voy a 90 también aforro de carallo...pero para eso no me gasto tanta pasta en un coche. Si quisiese ir a 90 km/h seguiría con mi Seat 127.

En cuanto al GLP, tengo famila taxista... el GLP ya es historia. De todas formas, nunca estuvieron satisfechos con el GLP, además de perder gran parte del maletero.

Avatar de Usuario
Galahad
· habeas corpus ·
Mensajes: 296
Registrado: Martes 01 de Noviembre de 2011, 19:34
Ubicación: Érase unha PIÑA á beira do mar...

Re: Política

Mensaje por Galahad » Sábado 14 de Septiembre de 2024, 19:38

1OJOSELUIS escribió:
Sábado 14 de Septiembre de 2024, 15:03
roped escribió:
Sábado 14 de Septiembre de 2024, 12:18
Un coche híbrido emprega as tecnoloxías das que xa dispoñen os fabricantes, ademais os custes de producción asociados o deseño, liña de montaxe e persoal é unha cantidade menor comparado os custes de enerxía e materias.

O problema dos fabricantes é que non venden coches, e ademais a marxe de beneficio por cada coche é ridiculo, cando existe, cada Tesla fabricado significan miles de euros de perda.

GZ é unha anomalia pola súa dispersión poboacional , pero a inmensa maioría dos coches do mundo fan percorridos de media hora como máximo en entornos urbanos.


Se fas os suficientes kms en entorno urbano sae mellor un hibrido que un gasoil ou gasolina, sempre e cando non se escaralle, dous motores, máis complexidade, máis posibilidades de que casque... cando fixen os cálculos o máis barato eran os coches de motor a GLP, pero ademais de que non hai moitos puntos de recarga de gas, a súa vantaxe competitiva depende dunha fiscalidade baixa que probablemente sexa revisada, si é que non o foi xa.

En entorno urbano poco más de 5000 km al año se hacen, cuando no menos. Dudo que así se consiga hacer rentable un híbrido y mucho menos un eléctrico (además, se debe sumar el importe del seguro). Aquí todos nos movemos por Galicia al menos una vez al mes, y un viajecito mínimo atravesando España al año cae ... ya tenemos el problema montado.

Quien no se ha cruzado un SUV a 90 km/h por la autopista... tanta pasta para eso??. Si yo con mi mild hybrid voy a 90 también aforro de carallo...pero para eso no me gasto tanta pasta en un coche. Si quisiese ir a 90 km/h seguiría con mi Seat 127.

En cuanto al GLP, tengo famila taxista... el GLP ya es historia. De todas formas, nunca estuvieron satisfechos con el GLP, además de perder gran parte del maletero.
Non falo de mild hybrid que para mín non deberian ser considerados híbridos nin ter etiqueta eco pois non poden circular en eléctrico e sempre usan combustión. Dito iso coido que partes da premisa de que un híbrido consume máis que un coche de gasolina ou gasóil en interurbano e iso non é nesesariamente así.

A mesmo modelo, aínda con máis peso polo motor eléctrico e as baterías, o que recarga en marcha o híbridi resulta nun consumo mellor que a gasolina sola, con máis potencia e mellor resposta.

Na comparativa co gasóil anda máis xusto, perde o híbrido pero según a tecnoloxía que empregue ándalle moi ahí, ahí, tamén con máis potencia e mellor resposta que o diésel. Hai híbridos suv tremendos bichos con consumos en autopista que non chegan a 6 litros. Falamos de coches con potencias entre 160-200 cv e mesmo máis.

Se nos metemos nos enchufables, con posibilidades de recarga, os consumos poden ser mesmo menores e o custo en electricidade, moi baixo.

O de ver híbridos a noventa por autopista é defecto do animal. Se cadra é un desafío do que conduce para ter un consumo excepcional (a noventa se cadra non chega a 4 litros ós 100). Pero podes ver híbridos e non híbridos na mesma tesitura. Tamén se ven híbridos voando e eléctricos nin che conto. Conducir un eléctrico mola moito pero mentres non metan carga por intercambio de baterías, rápido tipo gasolineira, non son viables para o gran público.

1OJOSELUIS
· Forero Experto ·
Mensajes: 914
Registrado: Lunes 03 de Junio de 2013, 20:02

Re: Política

Mensaje por 1OJOSELUIS » Sábado 14 de Septiembre de 2024, 20:11

Galahad escribió:
Sábado 14 de Septiembre de 2024, 19:38
1OJOSELUIS escribió:
Sábado 14 de Septiembre de 2024, 15:03
roped escribió:
Sábado 14 de Septiembre de 2024, 12:18
Un coche híbrido emprega as tecnoloxías das que xa dispoñen os fabricantes, ademais os custes de producción asociados o deseño, liña de montaxe e persoal é unha cantidade menor comparado os custes de enerxía e materias.

O problema dos fabricantes é que non venden coches, e ademais a marxe de beneficio por cada coche é ridiculo, cando existe, cada Tesla fabricado significan miles de euros de perda.

GZ é unha anomalia pola súa dispersión poboacional , pero a inmensa maioría dos coches do mundo fan percorridos de media hora como máximo en entornos urbanos.


Se fas os suficientes kms en entorno urbano sae mellor un hibrido que un gasoil ou gasolina, sempre e cando non se escaralle, dous motores, máis complexidade, máis posibilidades de que casque... cando fixen os cálculos o máis barato eran os coches de motor a GLP, pero ademais de que non hai moitos puntos de recarga de gas, a súa vantaxe competitiva depende dunha fiscalidade baixa que probablemente sexa revisada, si é que non o foi xa.

En entorno urbano poco más de 5000 km al año se hacen, cuando no menos. Dudo que así se consiga hacer rentable un híbrido y mucho menos un eléctrico (además, se debe sumar el importe del seguro). Aquí todos nos movemos por Galicia al menos una vez al mes, y un viajecito mínimo atravesando España al año cae ... ya tenemos el problema montado.

Quien no se ha cruzado un SUV a 90 km/h por la autopista... tanta pasta para eso??. Si yo con mi mild hybrid voy a 90 también aforro de carallo...pero para eso no me gasto tanta pasta en un coche. Si quisiese ir a 90 km/h seguiría con mi Seat 127.

En cuanto al GLP, tengo famila taxista... el GLP ya es historia. De todas formas, nunca estuvieron satisfechos con el GLP, además de perder gran parte del maletero.
Non falo de mild hybrid que para mín non deberian ser considerados híbridos nin ter etiqueta eco pois non poden circular en eléctrico e sempre usan combustión. Dito iso coido que partes da premisa de que un híbrido consume máis que un coche de gasolina ou gasóil en interurbano e iso non é nesesariamente así.

A mesmo modelo, aínda con máis peso polo motor eléctrico e as baterías, o que recarga en marcha o híbridi resulta nun consumo mellor que a gasolina sola, con máis potencia e mellor resposta.

Na comparativa co gasóil anda máis xusto, perde o híbrido pero según a tecnoloxía que empregue ándalle moi ahí, ahí, tamén con máis potencia e mellor resposta que o diésel. Hai híbridos suv tremendos bichos con consumos en autopista que non chegan a 6 litros. Falamos de coches con potencias entre 160-200 cv e mesmo máis.

Se nos metemos nos enchufables, con posibilidades de recarga, os consumos poden ser mesmo menores e o custo en electricidade, moi baixo.

O de ver híbridos a noventa por autopista é defecto do animal. Se cadra é un desafío do que conduce para ter un consumo excepcional (a noventa se cadra non chega a 4 litros ós 100). Pero podes ver híbridos e non híbridos na mesma tesitura. Tamén se ven híbridos voando e eléctricos nin che conto. Conducir un eléctrico mola moito pero mentres non metan carga por intercambio de baterías, rápido tipo gasolineira, non son viables para o gran público.
Gracias, me parece buena aclaración. Lo que no tengo tan claro, es la afirmación de que un híbrido tiene más potencia que un gasolina, será "depende", el motor de combustión que monta un híbrido lógicamente es más pequeño, así que una vez en marcha el consumo, por necesidad, tiene que ser mayor. Motor más pequeño y peso mayor. Y precio del coche mucho mayor, seguro... sigo escéptico en que se llegue a compensar.

En cuanto a la recarga super rápida... cuanto cuesta?? Porque los precios que publican ya no es tanta ganga. Y a eso súmale ponerte segundo, tercero o cuarto en la cola... vamos, que un viaje se puede eternizar.

Terminando, que el híbrido es una tecnología que nace caduca, porque está sujeto -lógicamente- a las mismas limitaciones que el de combustión. Así que sigo sin entender su éxito... salvo que la gente se crea que sí vale, posiblemente por la etiqueta ECO que, como queda dicho, el engaño del mild hybrid también disfruta. Es decir, pagar más exactamente para qué?

Avatar de Usuario
Galahad
· habeas corpus ·
Mensajes: 296
Registrado: Martes 01 de Noviembre de 2011, 19:34
Ubicación: Érase unha PIÑA á beira do mar...

Re: Política

Mensaje por Galahad » Sábado 14 de Septiembre de 2024, 20:23

1OJOSELUIS escribió:
Sábado 14 de Septiembre de 2024, 20:11
Galahad escribió:
Sábado 14 de Septiembre de 2024, 19:38
1OJOSELUIS escribió:
Sábado 14 de Septiembre de 2024, 15:03
roped escribió:
Sábado 14 de Septiembre de 2024, 12:18
Un coche híbrido emprega as tecnoloxías das que xa dispoñen os fabricantes, ademais os custes de producción asociados o deseño, liña de montaxe e persoal é unha cantidade menor comparado os custes de enerxía e materias.

O problema dos fabricantes é que non venden coches, e ademais a marxe de beneficio por cada coche é ridiculo, cando existe, cada Tesla fabricado significan miles de euros de perda.

GZ é unha anomalia pola súa dispersión poboacional , pero a inmensa maioría dos coches do mundo fan percorridos de media hora como máximo en entornos urbanos.


Se fas os suficientes kms en entorno urbano sae mellor un hibrido que un gasoil ou gasolina, sempre e cando non se escaralle, dous motores, máis complexidade, máis posibilidades de que casque... cando fixen os cálculos o máis barato eran os coches de motor a GLP, pero ademais de que non hai moitos puntos de recarga de gas, a súa vantaxe competitiva depende dunha fiscalidade baixa que probablemente sexa revisada, si é que non o foi xa.

En entorno urbano poco más de 5000 km al año se hacen, cuando no menos. Dudo que así se consiga hacer rentable un híbrido y mucho menos un eléctrico (además, se debe sumar el importe del seguro). Aquí todos nos movemos por Galicia al menos una vez al mes, y un viajecito mínimo atravesando España al año cae ... ya tenemos el problema montado.

Quien no se ha cruzado un SUV a 90 km/h por la autopista... tanta pasta para eso??. Si yo con mi mild hybrid voy a 90 también aforro de carallo...pero para eso no me gasto tanta pasta en un coche. Si quisiese ir a 90 km/h seguiría con mi Seat 127.

En cuanto al GLP, tengo famila taxista... el GLP ya es historia. De todas formas, nunca estuvieron satisfechos con el GLP, además de perder gran parte del maletero.
Non falo de mild hybrid que para mín non deberian ser considerados híbridos nin ter etiqueta eco pois non poden circular en eléctrico e sempre usan combustión. Dito iso coido que partes da premisa de que un híbrido consume máis que un coche de gasolina ou gasóil en interurbano e iso non é nesesariamente así.

A mesmo modelo, aínda con máis peso polo motor eléctrico e as baterías, o que recarga en marcha o híbridi resulta nun consumo mellor que a gasolina sola, con máis potencia e mellor resposta.

Na comparativa co gasóil anda máis xusto, perde o híbrido pero según a tecnoloxía que empregue ándalle moi ahí, ahí, tamén con máis potencia e mellor resposta que o diésel. Hai híbridos suv tremendos bichos con consumos en autopista que non chegan a 6 litros. Falamos de coches con potencias entre 160-200 cv e mesmo máis.

Se nos metemos nos enchufables, con posibilidades de recarga, os consumos poden ser mesmo menores e o custo en electricidade, moi baixo.

O de ver híbridos a noventa por autopista é defecto do animal. Se cadra é un desafío do que conduce para ter un consumo excepcional (a noventa se cadra non chega a 4 litros ós 100). Pero podes ver híbridos e non híbridos na mesma tesitura. Tamén se ven híbridos voando e eléctricos nin che conto. Conducir un eléctrico mola moito pero mentres non metan carga por intercambio de baterías, rápido tipo gasolineira, non son viables para o gran público.
Gracias, me parece buena aclaración. Lo que no tengo tan claro, es la afirmación de que un híbrido tiene más potencia que un gasolina, será "depende", el motor de combustión que monta un híbrido lógicamente es más pequeño, así que una vez en marcha el consumo, por necesidad, tiene que ser mayor. Motor más pequeño y peso mayor. Y precio del coche mucho mayor, seguro... sigo escéptico en que se llegue a compensar.

En cuanto a la recarga super rápida... cuanto cuesta?? Porque los precios que publican ya no es tanta ganga. Y a eso súmale ponerte segundo, tercero o cuarto en la cola... vamos, que un viaje se puede eternizar.

Terminando, que el híbrido es una tecnología que nace caduca, porque está sujeto -lógicamente- a las mismas limitaciones que el de combustión. Así que sigo sin entender su éxito... salvo que la gente se crea que sí vale, posiblemente por la etiqueta ECO que, como queda dicho, el engaño del mild hybrid también disfruta. Es decir, pagar más exactamente para qué?
Diría que é un pagar máis para intentar contaminar un pouco menos. Pouca xente da que comora un híbrido o fará porque económicamente lle compense moito ainda que a potencias iguais, un coche de gasolina consume moito máis que un híbrido. O gasóil parte de ser máis contaminante que a gasolina

No da potencia, ten en conta que os híbridos teñen a vantaxe se que o par do motor eléctrico é inmediato, a arrancada é moi boa. Ós cabalos do eléctrico hai que sumarlles os da gasolina. En réxime continuo non manteñen esa potencia porque a batería non é eterna pero cumprindo as leis, nadie precisa circular con 150-200 cabalos activos todo o rato. Hai tecnoloxías híbridas que usan o motor de combustión para cargar batería porque o consumo e a circulación en eléctrico é máis eficiente.

1OJOSELUIS
· Forero Experto ·
Mensajes: 914
Registrado: Lunes 03 de Junio de 2013, 20:02

Re: Política

Mensaje por 1OJOSELUIS » Sábado 14 de Septiembre de 2024, 21:16

Pues gracias por la explicación. Hoy en día es muy necesario hacer mil preguntas antes de decidirse.

Avatar de Usuario
Galahad
· habeas corpus ·
Mensajes: 296
Registrado: Martes 01 de Noviembre de 2011, 19:34
Ubicación: Érase unha PIÑA á beira do mar...

Re: Política

Mensaje por Galahad » Sábado 14 de Septiembre de 2024, 22:13

1OJOSELUIS escribió:
Sábado 14 de Septiembre de 2024, 21:16
Pues gracias por la explicación. Hoy en día es muy necesario hacer mil preguntas antes de decidirse.
Non hai de qué... comprar coche agora mesmo é unha decisión tremendamente difícil, un inferno e ademáis carísimo porque subiron todos: híbridos, diésel e gasolina. Nesa situación non sabe un qué ha de facer.

Avatar de Usuario
Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·
Mensajes: 5198
Registrado: Martes 14 de Agosto de 2012, 12:08

Re: Política

Mensaje por Reogalego13 » Sábado 14 de Septiembre de 2024, 23:20

Os Hibridos enchufables, polo menos os de CUPRA, tremenda puta basura. Con todas as letras. Tremenda puta basura. Hibrido non enchufable ou incluso eléctrico se cumples certas condicións, pse, nin tan mal. Hibrido enchufable? Pura merda.

Eu penso que estamos na derradeira década de coche a explosión, polo tanto eu tiraría de gasolina sin dudas se tivese que comprar coche novo xusto ahora. De aquí a 5 anos xa non o faría, pero ahora mesmo, gasolina sen duda.

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 1 invitado