Machismo/feminismo

Todo lo que no tenga cabida en el resto del foro
Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 10695
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Machismo/feminismo

Mensaje por roped » Lunes 30 de Marzo de 2020, 21:21

Eu estou con Tittyshev, o peso do 8M nos contaxios en relación a toda a actividade en semanas previas e posteriores, onde decenas de millóns de persoas interaccionaron é unha estupidez, unha estupidez malintencionada diría eu, aída que haberá inxenuos de boa fe que o crean.

O primeiro morto de coronavirus foi o 13 de febreiro, nin nos enteramos, para evitar a pandemia teríamos que ter pechado o Estado, ou cando menos os focos que existían, nin sabíamos deles , en xaneiro como moi tarde. A saber desde cando está o bicho aquí, e a saber canta xente palmou pola súa culpa.

O día 9 de marzo morreron 13 persoas, o primeiro día gordo de mortos que chegou de súpeto, para evitar esas mortes , ou tentalo, teríamos que estar pechados desde a última semana de febreiro.

Quen era o listo que a finais de febreiro, xa non falo de xaneiro, falo de fai un mes defendía pechar o país, algún de vos o facía?, porque eu non lembro lervos nada diso, ca mesma dixéchedelo en outros foros.

Evidentemente o 8M foi contraproducente, e as misas, e o futbol, e ir a currar varias semanas depois do 8M... agora é doado chegar a esa conclusión, daquela non tanto.

O governo ten todo o dereito do mundo a escoller que manis apoia , a acusación de que os responsables públicos xa sabían o que ía a contecer é unha acusación infundada, non teñen nin puta idea agora, daquela aínda menos. Pódeselle botar en cara que son uns putos inutiles, non que sexan uns homicidas.

Sabían que nos ía caer unha boa, pero non cando empezaría, cal é solución segundo vos, parar o país preventivamente?, eu faríao, pero daquela nin de coña, non pensaba que fose para tanto o percal, vendo a choromicada dos empresarios por pechar todo con un mes, como mínimo de retraso, dubido que a dereita tivese tomado esa decisión de estar no poder, é máis eu apostaría que o trifachito faría a de Boris e Trump, todo aberto, sobre todo as mercerías, ata que a presión social lles obrigará a fechar, seguramente teríamos bastante máis fiambres de ter a eses fenómenos o timón.

Que a dereita use todo isto para zoscarlle o feminismo é bastante penoso, aínda que non me sorprende o máis mínimo.

Avatar de Usuario
Galahad
· habeas corpus ·
Mensajes: 594
Registrado: Martes 01 de Noviembre de 2011, 19:34
Ubicación: Érase unha PIÑA á beira do mar...

Re: Machismo/feminismo

Mensaje por Galahad » Lunes 30 de Marzo de 2020, 21:59

@roped Ollo, eu non estou valorando o peso do 8M en relación ó resto de factores. Estou expoñendo que hai factores que eran evitables sen prácticamente custo (8M, mítines, fútbol, misas, como ben dis...) e outros (a actividade económica en xeral) cuxa paralización sí podería supoñer un problema.

Se queres pensar que o Goberno carecía de datos ata o día 9 pola mañá, perfecto. Eu non o creo así e non creo que a túa postura teña máis fundanento que a miña porque, como ben sabes, neste país os políticos nunca minten (modo irónico off).

Non son tampouco ningún adalid da dereita, nin por asomo, nin teño nada en contra do feminismo (podes buscar posts meus contra ese movimento, a ver cantos atopas). O que sí teño claro é, que por moitas voltas que se lle den e moito ferro que lle estén intentando quitar ó asunto, a xestión neste tema foi moi mala dende o principio, con aquel mantra de virus "gripe similar" que nos ía pasar de refilón ata todo o que veu despois. E o que me importa, é que polo camiño quedaron, quedan e quedarán vidas, moitas vidas, e para iso non hai arreglo, do que é mal.

E iso, por moito que se queiran limpar os erros, non é doado de esconder.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 10695
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Machismo/feminismo

Mensaje por roped » Lunes 30 de Marzo de 2020, 22:27

Si vale, pero iso para encherse de raón habería que telo dito días antes do 8M, non a posteriori.

O governo sabía que nos íamos contaxiar, e sabía que ían morrer miles de persoas, pero non sabía cando ía empezar a festa, como a día de hoxe sabe que vai rematar , pero non sabe a data concreta.

Eu non digo que a xestión fose boa, tampouco creo que o virus sexa moi diferente os outros, ca salvedade de que este mata a xente guai, de aí a gran preocupación. O que non trago é a crítica desde a dereita, cando eles terían feito o mesmo pero máis lento e peor.

Avatar de Usuario
Galahad
· habeas corpus ·
Mensajes: 594
Registrado: Martes 01 de Noviembre de 2011, 19:34
Ubicación: Érase unha PIÑA á beira do mar...

Re: Machismo/feminismo

Mensaje por Galahad » Lunes 30 de Marzo de 2020, 23:04

@roped A miña intención non é encherme de razón. Eu non tiña que dicir nada antes do 8M. Non é o meu cometido. Eu non goberno. Eu non manexo os datos que eles sí manexan. Non é a miña responsabilidade velar polo benestar de 47M de persoas. Nunca fun elexido para iso e nunca me presentei para tal.

O que digo é que os erros están ahí e non está ben minimizalos porque eses erros costan vidas e non podo comulgar con iso.

Para a túa tranquilidade direiche que tampouco creo que Casado, Abascal, Rivera tiveran en absoluto papeletas para facelo mellor. Penso que nos tocaron os peores políticos posibles no peor momento posible, e así nos vai.

Avatar de Usuario
Dabicito
· Maestro Forero ·
Mensajes: 2376
Registrado: Domingo 09 de Octubre de 2011, 9:40

Re: Machismo/feminismo

Mensaje por Dabicito » Lunes 30 de Marzo de 2020, 23:14

roped escribió:
Lunes 30 de Marzo de 2020, 21:21
Eu estou con Tittyshev, o peso do 8M nos contaxios en relación a toda a actividade en semanas previas e posteriores, onde decenas de millóns de persoas interaccionaron é unha estupidez, unha estupidez malintencionada diría eu, aída que haberá inxenuos de boa fe que o crean.

O primeiro morto de coronavirus foi o 13 de febreiro, nin nos enteramos, para evitar a pandemia teríamos que ter pechado o Estado, ou cando menos os focos que existían, nin sabíamos deles , en xaneiro como moi tarde. A saber desde cando está o bicho aquí, e a saber canta xente palmou pola súa culpa.

O día 9 de marzo morreron 13 persoas, o primeiro día gordo de mortos que chegou de súpeto, para evitar esas mortes , ou tentalo, teríamos que estar pechados desde a última semana de febreiro.

Quen era o listo que a finais de febreiro, xa non falo de xaneiro, falo de fai un mes defendía pechar o país, algún de vos o facía?, porque eu non lembro lervos nada diso, ca mesma dixéchedelo en outros foros.

Evidentemente o 8M foi contraproducente, e as misas, e o futbol, e ir a currar varias semanas depois do 8M... agora é doado chegar a esa conclusión, daquela non tanto.

O governo ten todo o dereito do mundo a escoller que manis apoia , a acusación de que os responsables públicos xa sabían o que ía a contecer é unha acusación infundada, non teñen nin puta idea agora, daquela aínda menos. Pódeselle botar en cara que son uns putos inutiles, non que sexan uns homicidas.

Sabían que nos ía caer unha boa, pero non cando empezaría, cal é solución segundo vos, parar o país preventivamente?, eu faríao, pero daquela nin de coña, non pensaba que fose para tanto o percal, vendo a choromicada dos empresarios por pechar todo con un mes, como mínimo de retraso, dubido que a dereita tivese tomado esa decisión de estar no poder, é máis eu apostaría que o trifachito faría a de Boris e Trump, todo aberto, sobre todo as mercerías, ata que a presión social lles obrigará a fechar, seguramente teríamos bastante máis fiambres de ter a eses fenómenos o timón.

Que a dereita use todo isto para zoscarlle o feminismo é bastante penoso, aínda que non me sorprende o máis mínimo.
Para mí no son homicidas, son puntos inútiles, si te quedas más tranquilo. Un gobierno inexperto, enredado en trifulcas internas y disputas ideológicas.

Se debió haber hecho "algo" , sobre todo en lo referente al abastecimiento e información, Alemania hizo "algo" por ejemplo, desde Enero dispusieron de test. Hubo países que se tomaron en serio lo de las fronteras como Rusia o Polonia, pero eso no molaba ideológicamente, cosa de fascistas. Aquí había sanitarios que estaban acojonados bastantes semanas antes porque no se estaba haciendo absolutamente nada y podía pasar, algunos fueron censurados como alarmistas, de hecho los medios oficiales del progreso como Gabilondo seguían hablando de alarmismo cuando Italia estaba en plena pandemia y aquí ya había brotes. Lo de los sanitarios es caso aparte, impresionante puteo al que han sido sometidos, van ya 12.000 infectados y algunos muertos, menudo papelón que les ha caído, sólo jodería que les recortaran el sueldo.

astigmata
· Converso escarolista ·
Mensajes: 9718
Registrado: Domingo 09 de Septiembre de 2012, 16:55

Re: Machismo/feminismo

Mensaje por astigmata » Martes 31 de Marzo de 2020, 11:11

Roped, si la manifestación del 8M está siendo atizada, y no por ejemplo la de los agricultores que fue poco antes, o incluso los partidos de fútbol y otros eventos, es porque la gente, no hablo de simpatizantes conservadores, sino gente de todo color, detecta uso político de la misma.

Es parecido a la manifestación aquella en Colón con la bandera de España gigante, era un acto político de parte, el 8M ha sido parasitado por los partidos políticos con posibilidades de tener escaños que venden progresismo a sus clientes/votantes, es un acto de campaña anual, no del feminismo (que también aunque la absorción es tal que parte del feminismo es expulsado de allí), eso quema, quema mucho, porque hace muy verosímil que forzasen la máquina sabiendo que no era buena idea juntar tanta gente.

No es que sea el origen único de todo esto, pero sin duda no ayudó.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 10695
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Machismo/feminismo

Mensaje por roped » Martes 31 de Marzo de 2020, 11:55

astigmata toda manifestación é politica, en todo caso dirás que o 8M foi usada de xeito partidista polo governo, o cal é totalmente certo, e lexítimo.

O antifeminismo non é cousa so dos conservadores, coñezo uns cantos PCs e bloqueiros, que son exemplo de machirulada.

Os partidos políticos funcionan exactamente así, parasitando os movementos sociais para obter un rédito electoral , en un sistema de democracia indirecta xestionado por partidos, é exactamente como debe ser, a min o que me queima é o pataleo de inxenuos e malintencionados, suscitado polo normal funcionamento da democracia burguesa, a min nou on me mola, quero mudar de sistema, que é o voso.

Entendo que este pataleo forma parte do xogo partidista, os partidos progres parasitan o feminismo, mentres que o facherío parasita o antifeminismo, sucede que os primeiros teñen máis estilo e maís razóns que os segundos , polo menos baixo o meu personal criterio, aínda así non lles vou votar por iso, nin por nada.

Por outra parte os movementos sociais son parasitados, ou non, C´s intentou facelo o 8M , pero botaronas a patadas, como é lóxico e normal, e tamén suscitou críticas de xente con moita cara e sen ningún estilo.


A mani de Colón é tan lexítima como fascista, pareceme normal e lóxico que a dereita facha de España se apropie da nación española, xa que o proxecto é seu desde o seu nacimento, que lle imos facer, é o que hai.

astigmata
· Converso escarolista ·
Mensajes: 9718
Registrado: Domingo 09 de Septiembre de 2012, 16:55

Re: Machismo/feminismo

Mensaje por astigmata » Martes 31 de Marzo de 2020, 12:06

Entonces estás conmigo, no le dan al 8M por feminista, sino porque se mantuvo asumiendo un riesgo innecesario por cálculo político.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 10695
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Machismo/feminismo

Mensaje por roped » Martes 31 de Marzo de 2020, 12:20

Dabicito escribió:
Lunes 30 de Marzo de 2020, 23:14
roped escribió:
Lunes 30 de Marzo de 2020, 21:21
Eu estou con Tittyshev, o peso do 8M nos contaxios en relación a toda a actividade en semanas previas e posteriores, onde decenas de millóns de persoas interaccionaron é unha estupidez, unha estupidez malintencionada diría eu, aída que haberá inxenuos de boa fe que o crean.

O primeiro morto de coronavirus foi o 13 de febreiro, nin nos enteramos, para evitar a pandemia teríamos que ter pechado o Estado, ou cando menos os focos que existían, nin sabíamos deles , en xaneiro como moi tarde. A saber desde cando está o bicho aquí, e a saber canta xente palmou pola súa culpa.

O día 9 de marzo morreron 13 persoas, o primeiro día gordo de mortos que chegou de súpeto, para evitar esas mortes , ou tentalo, teríamos que estar pechados desde a última semana de febreiro.

Quen era o listo que a finais de febreiro, xa non falo de xaneiro, falo de fai un mes defendía pechar o país, algún de vos o facía?, porque eu non lembro lervos nada diso, ca mesma dixéchedelo en outros foros.

Evidentemente o 8M foi contraproducente, e as misas, e o futbol, e ir a currar varias semanas depois do 8M... agora é doado chegar a esa conclusión, daquela non tanto.

O governo ten todo o dereito do mundo a escoller que manis apoia , a acusación de que os responsables públicos xa sabían o que ía a contecer é unha acusación infundada, non teñen nin puta idea agora, daquela aínda menos. Pódeselle botar en cara que son uns putos inutiles, non que sexan uns homicidas.

Sabían que nos ía caer unha boa, pero non cando empezaría, cal é solución segundo vos, parar o país preventivamente?, eu faríao, pero daquela nin de coña, non pensaba que fose para tanto o percal, vendo a choromicada dos empresarios por pechar todo con un mes, como mínimo de retraso, dubido que a dereita tivese tomado esa decisión de estar no poder, é máis eu apostaría que o trifachito faría a de Boris e Trump, todo aberto, sobre todo as mercerías, ata que a presión social lles obrigará a fechar, seguramente teríamos bastante máis fiambres de ter a eses fenómenos o timón.

Que a dereita use todo isto para zoscarlle o feminismo é bastante penoso, aínda que non me sorprende o máis mínimo.
Para mí no son homicidas, son puntos inútiles, si te quedas más tranquilo. Un gobierno inexperto, enredado en trifulcas internas y disputas ideológicas.

Se debió haber hecho "algo" , sobre todo en lo referente al abastecimiento e información, Alemania hizo "algo" por ejemplo, desde Enero dispusieron de test. Hubo países que se tomaron en serio lo de las fronteras como Rusia o Polonia, pero eso no molaba ideológicamente, cosa de fascistas. Aquí había sanitarios que estaban acojonados bastantes semanas antes porque no se estaba haciendo absolutamente nada y podía pasar, algunos fueron censurados como alarmistas, de hecho los medios oficiales del progreso como Gabilondo seguían hablando de alarmismo cuando Italia estaba en plena pandemia y aquí ya había brotes. Lo de los sanitarios es caso aparte, impresionante puteo al que han sido sometidos, van ya 12.000 infectados y algunos muertos, menudo papelón que les ha caído, sólo jodería que les recortaran el sueldo.

Alemaña ten máis recursos, e unha sanidade que non sufreu os recortes da sanidade do Reino de España, iso axuda a estar máis preparado, tamén axuda que eles empezaron a facer algo máis ou menos o mesmo tempo que España, con máis recursos repito, pero tiveron a sorte de que a pandemia en Alemaña estaba menos madura que en España, aínda así o número de palamdos é sospeitosamente baixo, é moi pausible que cando se fagan as contas ben, suba a mortandade, sospeito que hai uns cantos centos de alemáns que morreron nas súas casas que non foron incluídos na listaxe, é máis seguramente aínda haxa uns cantos fiambres na súas camas sen que ninguén os reclame.

Por outro lado a min mólanme as fronteiras, o que pasa que non as mesmas que che molan a ti, por exemplo eu creo que nos tería vido moi ben ter unha fronteira no oriente do noso país, e establecer en el controis ferreos para evitar a invasión de fodechinchos.

Que o governo non pechase Madrid , ou non establecese pautas diferentes dependendo do teritorio e a incidencia da doenza, non é unha praxis política que se poida encaixar no eixo dereita - esquerda, máis ben é unha praxis propia de un nacionalismo español integrista , nacionalismo do que ti, e moitos dos foreiros máis protestóns co governo, sodes participes.

Supoño que o PSOE e Podmeos teñen moito medo a VOX, e compien por ser os máis españois do mundo mundial, mala idea.

O governo non pode facer caso de toda a información que lle chega, ten que xerarquizar esa información e rodearse dos mellores expertos, e iso creo que o está facendo, o Simón controla, e controla moito, outra cousa é que teñamos as ferramentas necesarias para frear a pandemia, non as temos, ou ser quen de facer políticas preventivas, custou un mes e miles de mortos pechar o país e aínda hai quen protesta por facelo. Moi posiblemente se o quixesen facer desde o primeiro día terían problemas para que o parlamento apoiase o Estado de Alerta.

Isto so acaba de empezar, co tempo e comparando as actuacións con outros Estados veremos se é tan catastrófica a xestión, ou simplemente é mellorable, por agora é dar estipopa por dar con fins partidistas, que tendes todo o dereito a facelo, tamén telño eu dereito a dicir que si estamos así é precisamente polas políticas liberais apoiadas polo PP, e o PSOE en menor medida, que desmontaron o sistema sanitario público, e que deberíades ser os últimos en abrir a boca.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 10695
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Machismo/feminismo

Mensaje por roped » Martes 31 de Marzo de 2020, 12:30

astigmata escribió:
Martes 31 de Marzo de 2020, 12:06
Entonces estás conmigo, no le dan al 8M por feminista, sino porque se mantuvo asumiendo un riesgo innecesario por cálculo político.

Non, non estou dacordo, danlle leña o governo faga o que faga por puro cálculo político,contradecindo os seus propios principios.

O risco innecesario é doado de detectar agora, daquela non.

Prohibir o 8M significaría prohibir a actividade non esencial, porque a diferencia d emoitos de vos que entendedes o 8 M como un acto lúdico, moitas outras persoas enténdeno como unha reinvindicación sumamente importante, e non aceptarían de bo grao a súa supresión se non fose por causas de forza maior, existían esas causas?, si, pero non as vimos, ninguen as veu, ningún pais occidental salvo Italia quexa tiña o bicho no lombo, prohibeu as manis do 8M, prohibilas sería asumir o peche do país, e iso daquela non se contemplaba.

Non so é unha cuestión de calculo partidista, e unha cuestión de calculo de económico, de pasta, de saber cando pechar para que palme pouca xente, e non perder moitos puntos do PIB, e vendo como vai o tema polo mendo adiante non debe ser doado de acertar.

Avatar de Usuario
NinFadaNinPrincesa
· Maestro Forero ·
Mensajes: 6623
Registrado: Sábado 09 de Marzo de 2019, 17:46

Re: Machismo/feminismo

Mensaje por NinFadaNinPrincesa » Martes 31 de Marzo de 2020, 13:46

A ver, no seamos ingenuos. En cuántos países se han suspendido las manifestaciones del 8M, aparte de Italia, donde el tema estaba bastante más avanzado? Hay, además, algún dato, algún pico concreto, que haga pensar que ha tenido una incidencia significativa?

Y el tema no es que se critique al gobierno por permitir el 8M porque se considere que lo hizo por interés político... Porque dicho así parece que los que critican lo hacen por responsabilidad, en contraposición... Pero no, qué va. Critican también por interés político, por qué si no? Por atizarle al gobierno en un tema que a muchos de sus votantes, una gran parte (en VOX diría que todos) no les gusta nadita...

A ver, que VOX celebró su acto multitudinario y después dijeron que la culpa era del gobierno por no habérselo suspendido... Hay que tener la cara dura, de verdad.

El PP estuvo en el 8M, también, no lo olvidemos, eh? Claro, de aquella manera y defendiendo "otro tipo de feminismo", por supuesto... Pero decían esto, en plena manifestación:

"El 8M es el día de todas las mujeres españolas y hoy el PP quiere celebrar, por un lado, lo que hemos conseguido y también reivindicar lo que nos queda por conseguir", ha destacado Gamarra al inicio de la manifestación que arranca en la plaza de Atocha.

Es decir, que ellos son muy responsables y mucho responsables, pero estuvieron, voluntariamente, en todos esos actos y manifestaciones que el gobierno tenía que haber suspendido... Joer, los habrán obligado? Porque yo creo que lo normal, si son gente de estado y tal, y tan responsables, y eran tan conscientes en ese momento del riesgo y de la situación, es emitir un comunicado diciendo que ante la crisis sanitaria recomiendan no ir a las manifestaciones y que ellos no irán. Lo hicieron? Y no, no me cuela decir que el gobierno tenía datos que ellos no tenían, eh? Estamos en 2020 y el acceso a información es brutal. Y la sanidad está transferida a las CCAA y el PP tenía la misma información que el gobierno, sino más. No hace falta recordar quién gobierna en Madrid, principal foco, no?

Más cosas... Ese mismo fin de semana se disputaron las jornadas correspondientes de fútbol, con público, y no he visto que nadie se haya quejado de eso... Tampoco es lo mismo que ir a trabajar, ni usar el metro para ello, no? Sumando los espectadores de los campos de primera y segunda en fútbol masculino, solamente, tenemos casi 400.000. Y a eso hay que sumar también tooooda la gente que va a los bares a verlo, que pulula por los estadios, etc. De eso se han quejado? No creo haber visto nada...

Pero vamos más allá... Varios días después del 8M, en Andalucía, unos y otros dijeron varias veces que la semana santa y la feria de abril no se iban a suspender. Salieron las derechas nacionales a los medios poniendo el grito en el cielo, diciendo que era una irresponsabilidad? No lo recuerdo, si alguien sí que enlace, por favor. El caso es que esos temas convocan a millones de personas, y sólo se suspendieron cuando se decretó el estado de alarma. Pero, claro, a sus votantes esos saraos, normalmente, les interesan más que los rollos feministas, verdad?

Avatar de Usuario
Dabicito
· Maestro Forero ·
Mensajes: 2376
Registrado: Domingo 09 de Octubre de 2011, 9:40

Re: Machismo/feminismo

Mensaje por Dabicito » Martes 31 de Marzo de 2020, 14:04

La semana del 8-M ya había problemas en España, más casos y más muertes que en esos países que citas, dejamos colar al bicho y ahora estamos peor que nadie y más desabastecidos.

Hay informes policiales pidiendo mascarillas FFP y guantes ya en Enero, y control de temperatura en los aeropuertos. También aconsejando evitar aglomeraciones, el firmante avisó por email a los policías de cómo protegerse y se enfrentó a sus superiores políticos por su inacción, terminó siendo cesado por Marlaska. Todo aquel que se informó y se preocupó por el tema estaba alarmado y preocupado. Los políticos pensaban que no iba a ocurrir porque nunca había ocurrido, es como cuando uno siempre piensa que se mueren otros y enferman otros, fumas como un carretero y luego te toca un cáncer y no te lo puedes creer.

Avatar de Usuario
NinFadaNinPrincesa
· Maestro Forero ·
Mensajes: 6623
Registrado: Sábado 09 de Marzo de 2019, 17:46

Re: Machismo/feminismo

Mensaje por NinFadaNinPrincesa » Martes 31 de Marzo de 2020, 14:09

Francia, por ejemplo, datos oficiales a 8 de marzo: 1126 casos, 19 muertos. España: 673 casos, 17 muertos.

Que pecaron de optimistas o de incompetentes? Pues claro. Pero, como muchos otros, eso no desacredita lo demás que digo.

Ramis
· Forero Experto ·
Mensajes: 1049
Registrado: Lunes 05 de Junio de 2017, 9:05

Re: Machismo/feminismo

Mensaje por Ramis » Martes 31 de Marzo de 2020, 14:13

Mantener el 8m fue una torpeza, pero es una manifestación. Esto es una democracia por mucho que se diga y el derecho de manifestación es uno de los derechos fundamentales, desde el punto de vista legal no es un tema sencillo prohibir una manifestación sobre todo cuando no se prohíben otras cosas antes ni después. Que mucho "respeto a las leyes y al orden jurídico" pero hay quien ve normalísimo prohibir una manifestación a las primeras de cambio, que es algo excepcional.

Por mucho que se diga en aquel momento no se sabía ni se podía saber que habían razones fundadas de alteración del orden público y con peligro para las personas.

Avatar de Usuario
Tristan
[Mod] · Idiakecista ·
Mensajes: 4735
Registrado: Domingo 27 de Abril de 2014, 18:26

Re: Machismo/feminismo

Mensaje por Tristan » Martes 31 de Marzo de 2020, 14:14

Estamos ante el clásico bipartidismo solo que ahora son 4 partidos separados en dos bandos.

Si se critica al gobierno sus defensores dicen que con la oposición peor. ¿Se puede criticar al gobierno sin pertenecer al ámbito de la oposición?

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: Bing [Bot] y 9 invitados