Economía blanquiazul

Comenta sobre el resto de cuestiones relativas al R.C. Deportivo
xoichu
· Dios de la lluvia ·
Mensajes: 3593
Registrado: Martes 07 de Agosto de 2012, 19:35
Ubicación: Ekaterimburgo

Re: Economía blanquiazul

Mensaje por xoichu » Martes 26 de Noviembre de 2019, 18:00

Bulos que bulos?. Mentiras?. Dime unha que dixera por favor. O que non entendo e en que ves mellor a xestion de Tino(que non cumpriu prácticamente nada do que prometeu) coa xestion de Lendoiro, aparte de que Lendoiro sexa un cacique(que eu non negro tal cousa). Eu non teño ninguna filia con Lendoiro sei que lle importa tres carallos o Depor e que a Tino importalle algo mais (tampouco creo que sexa moito mais pero ISO da o mesmo), Sei que é un tipo probablemente desalmado e egocéntrico mais iso non me impide ver a realidade de que Lendoiro sabía de fútbol e Tino non. E saber de fútbol non e so saber de rendementos deportivos senon tamen de cómo se move este tinglado. Tino parece un bó tipo, non tanto como presume pero si un tipo noblote de barra de bar con cartos, pero que o final xogando o mesmo xogo que Lendoiro demostra estar a anos luz del. Salvo que ahora me digan que descubriron que Lendoiro compraba todolos partidos con cartos do mercado de cocaína non vexo por qué Tino mellorou a Lendoiro. Nen arquera nos derradeiros anos da sua xestion.
Tino o final fixo o mesmo que Faria Lendoiro, ainda que Tino o fixera por convicción e Lendoiro por obrigacion da Federación de fútbol que rixe os cumprimentos dos límites salariales.
O día que teñamos un presidente de verdade neste clube direi que ese presidente mellora a Lendoiro. E ese presidente pode ser Paco Zas. Eu non son antiZas para nada como non era antiTinista ata que empezou a facer parvadas como largar a FV. E mais confío en que se Paco Zas ten o que ten que ter para gobernar esto el so sen DD costos por ninguén fara deste Depor un equipo de primera división estable. Ainda que teñamos que pasar por segunda b. Mais non creo que lle deixen.
Última edición por xoichu el Martes 26 de Noviembre de 2019, 18:12, editado 2 veces en total.

Avatar de Usuario
Sirius
· Why so serious? ·
Mensajes: 600
Registrado: Martes 09 de Marzo de 2010, 23:50
Ubicación: Trollacos, trollacos everywhere

Re: Economía blanquiazul

Mensaje por Sirius » Martes 26 de Noviembre de 2019, 18:05

pirlo escribió:
Jueves 21 de Noviembre de 2019, 0:51
y lendoiro haria cosas mal como cualquier cristiano, pero siempre c9n la cabeza en alto.
con 2 cojones :lol:

Ramis
· Maestro Forero ·
Mensajes: 1265
Registrado: Lunes 05 de Junio de 2017, 9:05

Re: Economía blanquiazul

Mensaje por Ramis » Martes 26 de Noviembre de 2019, 20:43

Spoiler:
xoichu escribió:
Martes 26 de Noviembre de 2019, 18:00
Bulos que bulos?. Mentiras?. Dime unha que dixera por favor. O que non entendo e en que ves mellor a xestion de Tino(que non cumpriu prácticamente nada do que prometeu) coa xestion de Lendoiro, aparte de que Lendoiro sexa un cacique(que eu non negro tal cousa). Eu non teño ninguna filia con Lendoiro sei que lle importa tres carallos o Depor e que a Tino importalle algo mais (tampouco creo que sexa moito mais pero ISO da o mesmo), Sei que é un tipo probablemente desalmado e egocéntrico mais iso non me impide ver a realidade de que Lendoiro sabía de fútbol e Tino non. E saber de fútbol non e so saber de rendementos deportivos senon tamen de cómo se move este tinglado. Tino parece un bó tipo, non tanto como presume pero si un tipo noblote de barra de bar con cartos, pero que o final xogando o mesmo xogo que Lendoiro demostra estar a anos luz del. Salvo que ahora me digan que descubriron que Lendoiro compraba todolos partidos con cartos do mercado de cocaína non vexo por qué Tino mellorou a Lendoiro. Nen arquera nos derradeiros anos da sua xestion.
Tino o final fixo o mesmo que Faria Lendoiro, ainda que Tino o fixera por convicción e Lendoiro por obrigacion da Federación de fútbol que rixe os cumprimentos dos límites salariales.
O día que teñamos un presidente de verdade neste clube direi que ese presidente mellora a Lendoiro. E ese presidente pode ser Paco Zas. Eu non son antiZas para nada como non era antiTinista ata que empezou a facer parvadas como largar a FV. E mais confío en que se Paco Zas ten o que ten que ter para gobernar esto el so sen DD costos por ninguén fara deste Depor un equipo de primera división estable. Ainda que teñamos que pasar por segunda b. Mais non creo que lle deixen.
Pero a ver ...

¿Exemplo de bulo ou mentira? Por exemplo o da deuda do Racing de Santander, fai Ben pouquiño. Tí saberás se era bulo ou mentira.

¿Que qué vexo de millor a xestión de Tino? Lendoiro cobraba unha morea de cartos do clube e deixou 160 millons de € de débeda. 70 ou 80 deles a facenda, o pior que podes facer. 160 millons. 160 joder.

Estás siempre coa teima de que Tino o fixo moi mal porque non baixou a débeda o suficiente. Pero no caso de Lendoiro ese tema é completamente secundario.
Non é serio.

xoichu
· Dios de la lluvia ·
Mensajes: 3593
Registrado: Martes 07 de Agosto de 2012, 19:35
Ubicación: Ekaterimburgo

Re: Economía blanquiazul

Mensaje por xoichu » Martes 26 de Noviembre de 2019, 23:59

Ramis escribió:
Martes 26 de Noviembre de 2019, 20:43
Spoiler:
xoichu escribió:
Martes 26 de Noviembre de 2019, 18:00
Bulos que bulos?. Mentiras?. Dime unha que dixera por favor. O que non entendo e en que ves mellor a xestion de Tino(que non cumpriu prácticamente nada do que prometeu) coa xestion de Lendoiro, aparte de que Lendoiro sexa un cacique(que eu non negro tal cousa). Eu non teño ninguna filia con Lendoiro sei que lle importa tres carallos o Depor e que a Tino importalle algo mais (tampouco creo que sexa moito mais pero ISO da o mesmo), Sei que é un tipo probablemente desalmado e egocéntrico mais iso non me impide ver a realidade de que Lendoiro sabía de fútbol e Tino non. E saber de fútbol non e so saber de rendementos deportivos senon tamen de cómo se move este tinglado. Tino parece un bó tipo, non tanto como presume pero si un tipo noblote de barra de bar con cartos, pero que o final xogando o mesmo xogo que Lendoiro demostra estar a anos luz del. Salvo que ahora me digan que descubriron que Lendoiro compraba todolos partidos con cartos do mercado de cocaína non vexo por qué Tino mellorou a Lendoiro. Nen arquera nos derradeiros anos da sua xestion.
Tino o final fixo o mesmo que Faria Lendoiro, ainda que Tino o fixera por convicción e Lendoiro por obrigacion da Federación de fútbol que rixe os cumprimentos dos límites salariales.
O día que teñamos un presidente de verdade neste clube direi que ese presidente mellora a Lendoiro. E ese presidente pode ser Paco Zas. Eu non son antiZas para nada como non era antiTinista ata que empezou a facer parvadas como largar a FV. E mais confío en que se Paco Zas ten o que ten que ter para gobernar esto el so sen DD costos por ninguén fara deste Depor un equipo de primera división estable. Ainda que teñamos que pasar por segunda b. Mais non creo que lle deixen.
Pero a ver ...

¿Exemplo de bulo ou mentira? Por exemplo o da deuda do Racing de Santander, fai Ben pouquiño. Tí saberás se era bulo ou mentira.

¿Que qué vexo de millor a xestión de Tino? Lendoiro cobraba unha morea de cartos do clube e deixou 160 millons de € de débeda. 70 ou 80 deles a facenda, o pior que podes facer. 160 millons. 160 joder.

Estás siempre coa teima de que Tino o fixo moi mal porque non baixou a débeda o suficiente. Pero no caso de Lendoiro ese tema é completamente secundario.
Non é serio.
Non estaba totalmente acertado máis a realidade e que o racing de santander cunha débeda de cerca de 25 millóns de euros conseguiu reducila pasando 4 anos en segunda b e 2 en segunda. Non é tanto como pensaba, pero o certo e que o Depor pouco máis debeda reduciu, en primeira. En 4 anos en primeira e un en segunda o depor pasou de 125 a 94.
Lendoiro cobraba unha morea de cartos porque os accionistas decidiron que estaba ben que cobrara o 1% do presuposto. A min a verdade e que ese tema dame exactamente igual porque a responsabilidade principal e dos accionistas.
Os famosos 160 millons os vemos como se fose algo único pero o certo e que todos os clubes champions da época debían unha morea de cartos, algúns como o Atlético de Madrid, que competía polos mesmo obxectivos, debía o dobre, pero ninguén recorda iso no atlético. Eu non xustifico esas débedas, pero non as xustifico en ningún clube, non só no Depor. O final, en pamplona, loitando por obxectivos menores tamén debían unha pila, en Vigo, no Español, en Valencia, Valladolid, Betis, etc. Todos sen excepción deben moreas de cartos. Aquí hai xente que cree que o Depor debía ser un clube super ético e honesto, e eu son un deles, pero resulta que iso non é así. O certo e que este circo o moven os piratas ou máis ben os movían os piratas. E cando parecía que en Coruña Tino ía comportarse razonablemente ben, resulta que non, que máis ou menos facía as mesmas historias que o outro. Un pouco máis moderado, pero igual. Eu chego a conclusión de que se a Tino lle das as condicións dos anos 90, pouco máis ou menos teríamos a mesma débeda que con Lendoiro e chego a esa conclusión baseándome no que este tío fixo coa débeda actual que foi básicamente comprar broza e vender pouco ou nada. Se Tino non tivera débeda, con esta filosofía, acabaríamos endebedados outra vez. Era moi dado a ter arrebatos, o mesmo un ano nos traía a Balotelli por 30 millóns de euros a pagar nos proximos 10 anos, pedería un préstamo un banco etc etc. Pero nunha cousa douche a razón, Lendoiro e outros coma él da época fixeron unha burrada tendo a facenda como acreedor. Ese erro seguramente non o cometería Tino.

Ramis
· Maestro Forero ·
Mensajes: 1265
Registrado: Lunes 05 de Junio de 2017, 9:05

Re: Economía blanquiazul

Mensaje por Ramis » Miércoles 27 de Noviembre de 2019, 0:49

xoichu escribió:
Martes 26 de Noviembre de 2019, 23:59
Non estaba totalmente acertado máis a realidade e que o racing de santander cunha débeda de cerca de 25 millóns de euros conseguiu reducila pasando 4 anos en segunda b e 2 en segunda.
Non, non estabas totalmente acertado non. O tema que non é a primeira vez que non estás totalmente acertado, e sempre estás a equivocar no mesmo sentido. E en repetidos posts, unha e outra vez.

Do resto do post, o mesmo sempre, medias verdades no mellor dos casos. Sí, outros equipos tamén tiveron, e teñen , débeda pero non é o mesmo os 86 millons do celta que os nosos 160. Nin a súa quita e a nosa. Pero ahí están, todas o mesmo nivel no teu post para disculpar a Lendoiro.

Por resumir, se non ves contradicción entre esta frase:
xoichu escribió:
Martes 26 de Noviembre de 2019, 23:59
... o certo e que o Depor pouco máis debeda reduciu, en primeira. En 4 anos en primeira e un en segunda o depor pasou de 125 a 94.
E o que dis mais adiante:
xoichu escribió:
Martes 26 de Noviembre de 2019, 23:59
E cando parecía que en Coruña Tino ía comportarse razonablemente ben, resulta que non, que máis ou menos facía as mesmas historias que o outro. Un pouco máis moderado, pero igual.
Non hai nada que discutir contigo no tocante a este tema. Non só non imos a coincidir nunca, e que é unha perda de tempo, para todos.

xoichu
· Dios de la lluvia ·
Mensajes: 3593
Registrado: Martes 07 de Agosto de 2012, 19:35
Ubicación: Ekaterimburgo

Re: Economía blanquiazul

Mensaje por xoichu » Miércoles 27 de Noviembre de 2019, 9:32

Ramis escribió:
Miércoles 27 de Noviembre de 2019, 0:49
xoichu escribió:
Martes 26 de Noviembre de 2019, 23:59
Non estaba totalmente acertado máis a realidade e que o racing de santander cunha débeda de cerca de 25 millóns de euros conseguiu reducila pasando 4 anos en segunda b e 2 en segunda.
Non, non estabas totalmente acertado non. O tema que non é a primeira vez que non estás totalmente acertado, e sempre estás a equivocar no mesmo sentido. E en repetidos posts, unha e outra vez.

Do resto do post, o mesmo sempre, medias verdades no mellor dos casos. Sí, outros equipos tamén tiveron, e teñen , débeda pero non é o mesmo os 86 millons do celta que os nosos 160. Nin a súa quita e a nosa. Pero ahí están, todas o mesmo nivel no teu post para disculpar a Lendoiro.

Por resumir, se non ves contradicción entre esta frase:
xoichu escribió:
Martes 26 de Noviembre de 2019, 23:59
... o certo e que o Depor pouco máis debeda reduciu, en primeira. En 4 anos en primeira e un en segunda o depor pasou de 125 a 94.
E o que dis mais adiante:
xoichu escribió:
Martes 26 de Noviembre de 2019, 23:59
E cando parecía que en Coruña Tino ía comportarse razonablemente ben, resulta que non, que máis ou menos facía as mesmas historias que o outro. Un pouco máis moderado, pero igual.
Non hai nada que discutir contigo no tocante a este tema. Non só non imos a coincidir nunca, e que é unha perda de tempo, para todos.
Deus meu, cometo erros!!!. E ainda por riba os recoñezo!. Logo son un Lendoirista.
Digo medias verdades, ti non. Ti dis toda a verdade. A saber que carallo e iso da verdade no futbol, non me fagas rir. Nen sequera sabemos os intereses do préstamo da banca. Cal é a débeda real a día de hoxe?. 90, 100, 120?. porque pode que sexan 120 e no lo esten ocultando. Por outro lado. A débeda do Celta. 86 millóns non son 160, certo. Tampouco estivo 4 anos indo a champions. A verdade e que os equipos que foron a champions, acumularon debedas máis ou menos parecidas a do Depor. Non lle vexo sentido a discutir este tema. Eu non te mencionei as débedas doutros clubes para discutir porque este clube ten máis ou menos débeda, mencioneicho para dar a entender que os equipos dos 90/2000 inicios que estaban en primeira acumularon débedas bastante grandes, en proporción as aspiracións deportivas. Se o Celta tivera a pericia de diseñar ano tras ano plantillas e entrenadores capaces de entrar en champions ano tras ano, a súa débeda sería maior, porque o que está claro e que nesa época ninguen estaba o día nas contas, salvo excepcións como o Athetic de Bilbao pola súa política deportiva. Osasuna un ano en champións, débeda 50 millóns. Racing de Santander, un ano a Europa League, e xa acumularon 45. Valencia acumularon 300 millóns. Práctica xeneralizada. Non exclusiva de Lendoiro. Isto non é exculpar a ninguén e dar datos.
E non vexo contradicción ningunha e dicir que Tino Fernández reduciu a débeda facendo o mesmo que fixo Lendoiro. Política de pedir préstamos e comprar xogadores foráneos para obter clasificacións deportivas igual a débeda!. Nos tempos que corren non se permite saltarse os límites salariais, facenda anda o loro e non fai tratos por quinielas, os clubes estan vixiados dos seus movementos economicos para cumplir coas normativas europeas...resultado, hoxe en día e máis compricado endebedarse. Sobre todo se no teu clube non hai un xeque ou un inversor que mete millonadas e fai do clube unha casa de p.tas, pero iso xa o saberemos dentro duns anos. Afortunadamente ó Depor non lle pasou tal cousa.

Ramis
· Maestro Forero ·
Mensajes: 1265
Registrado: Lunes 05 de Junio de 2017, 9:05

Re: Economía blanquiazul

Mensaje por Ramis » Miércoles 27 de Noviembre de 2019, 10:29

O que tí fas non é cometer erros, é manipular e retorcer o feitos para soster a túa posición. Se ninguén os discute, perfecto, xa tes o argumentario montado para repetilo unha e outra vez. Se alguén os discute, tras insistir bastante e con datos, pois nada, era un pequeno erro e a comezar outra vez con outro "argumento" ata que cansen e non cho discutan.

Outro exemplo de bulo, media verdade, mentira, manipulación... Sacar o tema de que outros equipos tamén teñen ou tiveron débeda.
O pequeno detalle que non era nin a mesma cantidade, nin as mesmas condicións, nin os mesmos pagadores, nin os mesmos recursos do clube, moi convenentemente non o mencionas. Desta forma a nefasta xestión de Lendoiro queda agochada tras un "todos facían o mesmo". Cando se fai ver isto de que as situación de cada equipo non tiñan moito que ver, xa tiramos de champions, que todos o facian igual e non acadaron os mesmos resultados deportivos e mais lugares comúns.
É o mesmo que calqueira de nos, por exemplo, teña unha hipoteca de 200.000€ que a teña de 500.000€, claro que si.

Repites que non ves contradicción ningunha a reducir a débeda coma fixo Tino (sexa maior ou menor dita reducción) co que fixo Lendoiro, e deixas caer sen nada que o respalde que "pode que sexan 120 e no lo esten ocultando" para enmerdar. Outro exemplo máis de invento para, sorpresa, poñer outra vez en "contexto" a Lendoiro.
Se non ves a diferencia entre baixar a débeda e refinanciar e o que facía Lendoiro tes un grave problema.

O equipo está nunha situación económica critica con grave risco de desaparición por una débeda descomunal para o tamaño do clube, pero a culpa é mais do que non xestionou o problema de forma optima (segundo a túa opinión, algo debatible) e non tanto do que provocou o problema coa súa irresponsable xestión económica.

xoichu
· Dios de la lluvia ·
Mensajes: 3593
Registrado: Martes 07 de Agosto de 2012, 19:35
Ubicación: Ekaterimburgo

Re: Economía blanquiazul

Mensaje por xoichu » Miércoles 27 de Noviembre de 2019, 11:03

Se prefieres pensar que defendía a Lendoiro pois ala ti. Pero non e así. Ti mesmo estás creando un bulo sobre min dicindo que son Lendoirista. Non son Lendoirista. Repito. Non.
Todo o que día das condiciones, hipotecas etc etc. Pareceme perfecto. Pero iso non fai que sexa mentira o que che trato de explicar e que non sei porque extrana fixacion negaste a ver e é que Lendoiro non foi un dirixente peor no eido económico que a mayoría dos dirixentes do fútbol. A diferencia e que él chegou mais lonxe porque foi mais listo. Woody Allen e un pederasta pero as películas que fixo son xeniais. Hai que saber diferenciar as personas dos productos das persoas. Que te quede claro eu non admiro a persona de Lendoiro. Nen tan arquera admiro a sus inteligencia porque non ten mérito ser listo, un soe nacer con iso, o que digo e que fixo unha xestion deportiva histórica e económicamente como cualquiera otro. Non o vexo admirable pero a nos alegrounos moitos días. E non pasa nada por recoñecelo..E non che estou a mencionar os inicios de Lendoiro. Porque sempre que se fala da mala xestion económica de Lendoiro faltase do final pero non do principio. Convenientemente non?. Media verdade?. E o peor de todo e que Lendoiro non era o donó de Depor. Eran os grandes accionistas como Tino quenes lle daban o visto bó as contas(cousa que eu non fixen dende que son accionista no 2007). Así que non me contes batallas.

Ramis
· Maestro Forero ·
Mensajes: 1265
Registrado: Lunes 05 de Junio de 2017, 9:05

Re: Economía blanquiazul

Mensaje por Ramis » Miércoles 27 de Noviembre de 2019, 13:30

Criticas sen parar a xestión económica de Tino e poñes panos quentes a xestión económica de Lendoiro.
Repites unha e outra vez que Lendoiro na mesma situación que Tino o faría moito millor.
Das unha e outra vez datos sesgados para embelecer a etapa Lendoiro.
Tentas de desviar o tema da xestión económica a posición supostamente máis fáciles de defender (o falar dos outros dirixentes de futbol da época, por exemplo).

Isto é para min defender a Lendoiro.
Es, segundo a miña definición (persoal), Lendoirista porque estás a defender a Lendoiro de forma irracional.

Por resumir a miña postura:
Lendoiro deixu o clube (forzadamente) cunha débeda enorme (¿inasumible? veremos :( ), no maior concurso ata este momento do futbol español, en segunda división, e a quita máis conveniente para os seus intereses. Todo isto deixa o clube nunha situación extremadamente precaria.
Con Tino non aumentou a débeda.
Estos son feitos. Reais e documentados.
Para min non é posible que ninguén critique a xestión de Tino sen botar escuma pola boca o falar da xestion de Lendoiro a non ser que sexa Lendoirista. Para min Lendoiro xestionou TAN MAL os últimos 10 anos da sua etapa que non podo tomarme en serio as opinións dos lendoiristas no tocante o tema económico.

O millor non o fas por mal, pero coido que escolles o que queres creer e botas para adiante. Por exemplo:
xoichu escribió:
Miércoles 27 de Noviembre de 2019, 11:03
...
Woody Allen e un pederasta ...

Avatar de Usuario
Tizón
· Maestro Forero ·
Mensajes: 9646
Registrado: Martes 09 de Marzo de 2010, 23:58

Re: Economía blanquiazul

Mensaje por Tizón » Miércoles 27 de Noviembre de 2019, 14:31

Comparar la gestión económica de Tino con la de Lendoiro es un sinsentido. En términos absolutos y relativos. Pero yo insisto que es una comparación, que por mucho que nos parezca lógica al ser dos dirigentes consecutivos, el cambio que hubo en 2013-14 en España hacen muy difícil la comparación. No hemos visto como sería Lendoiro con el grifo cerrado, ni hemos visto a Tino el dispendio noventero. A Lendoiro hay que compararlo con Gaspart, Sanz, Soler, Gil, Lopera, Horacio, Agapito, Sánchez Llibre, de Caldas, Izco etc... Hoy Carlos Suárez sería mejor que cualquier dirigente de los 80/90.

xoichu
· Dios de la lluvia ·
Mensajes: 3593
Registrado: Martes 07 de Agosto de 2012, 19:35
Ubicación: Ekaterimburgo

Re: Economía blanquiazul

Mensaje por xoichu » Miércoles 27 de Noviembre de 2019, 19:07

Ramis escribió:
Miércoles 27 de Noviembre de 2019, 13:30
Criticas sen parar a xestión económica de Tino e poñes panos quentes a xestión económica de Lendoiro.
Repites unha e outra vez que Lendoiro na mesma situación que Tino o faría moito millor.
Das unha e outra vez datos sesgados para embelecer a etapa Lendoiro.
Tentas de desviar o tema da xestión económica a posición supostamente máis fáciles de defender (o falar dos outros dirixentes de futbol da época, por exemplo).

Isto é para min defender a Lendoiro.
Es, segundo a miña definición (persoal), Lendoirista porque estás a defender a Lendoiro de forma irracional.

Por resumir a miña postura:
Lendoiro deixu o clube (forzadamente) cunha débeda enorme (¿inasumible? veremos :( ), no maior concurso ata este momento do futbol español, en segunda división, e a quita máis conveniente para os seus intereses. Todo isto deixa o clube nunha situación extremadamente precaria.
Con Tino non aumentou a débeda.
Estos son feitos. Reais e documentados.
Para min non é posible que ninguén critique a xestión de Tino sen botar escuma pola boca o falar da xestion de Lendoiro a non ser que sexa Lendoirista. Para min Lendoiro xestionou TAN MAL os últimos 10 anos da sua etapa que non podo tomarme en serio as opinións dos lendoiristas no tocante o tema económico.

O millor non o fas por mal, pero coido que escolles o que queres creer e botas para adiante. Por exemplo:
xoichu escribió:
Miércoles 27 de Noviembre de 2019, 11:03
...
Woody Allen e un pederasta ...
Eu non critiquei a xestion económica de Tino ata o ano pasado. Eu non dixen que con Lendoiro iríamos moito mellor digo que incluso o acabado de Lendoiro, o Lendoiro dos últimos anos o faria mais ou menos igual, despois de todo ainda que as contás fosen falsas o certo e que cada vez reducía mais o gasto fichando xogadores de segunda fila. A tendencia de reducir debeda xa estaba en camino. Cando entramos en concurso foi a mellor xestion económica do Depor en anos por iso pensaba que Tino, canto menos, Faria unha xestion económica similar o concurso de acreedores, pero non. Para nada amigos. Eu poño a parir a Tino por bocazas. Por presumir de economista e facer economía de gastar. A mesma economía que facía Lendoiro gastar e xa Dios dirá. Gastar e non invertir na canteira como no Villareal (algo que esperaba de Tino e que non cumpriu). Deportivamente (o mais importante) Tino fixoo fatal, salvo medio ano con VSA...Cando deportivamente iamos mal, empezaron a dicir que económicamente era unha xestion notable. Logo cando saimos de promoción o tipo baixa do barco e resulta que económicamente non fai nada que non poda facer eu. En serio e que non entendo nada. Non sei...para poder aproximarme o teu sentimiento o único que podo dicir e que son todos iguais. Tal vez isto do fútbol nen sequera dependa dos presidentes. Ainda así prefiero un Lendoiro a un Agapito ou a un indio descoñecido. Pensó que ainda no caso de que Lendoiro sexa moito peor que Tino como pensás ti, foi utilizado como chivo expiatorio e ti tes iso marcado a lume no inconsciente. Eu detesto a política do chivo expiatorio.

Avatar de Usuario
TELC0NTAR
· ¡Aurë entuluva! ·
Mensajes: 2425
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 0:48

Re: Economía blanquiazul

Mensaje por TELC0NTAR » Miércoles 27 de Noviembre de 2019, 23:25

Tizón escribió:
Miércoles 27 de Noviembre de 2019, 14:31
Comparar la gestión económica de Tino con la de Lendoiro es un sinsentido. En términos absolutos y relativos. Pero yo insisto que es una comparación, que por mucho que nos parezca lógica al ser dos dirigentes consecutivos, el cambio que hubo en 2013-14 en España hacen muy difícil la comparación. No hemos visto como sería Lendoiro con el grifo cerrado, ni hemos visto a Tino el dispendio noventero. A Lendoiro hay que compararlo con Gaspart, Sanz, Soler, Gil, Lopera, Horacio, Agapito, Sánchez Llibre, de Caldas, Izco etc... Hoy Carlos Suárez sería mejor que cualquier dirigente de los 80/90.
Efectivamente

Por eso Lendoiro fue una estrella que subio de Segunda B a ganar la Liga y pelear seriamente la champions, destacando entre sus coetáneos y Tino es un estrellado que no supo estar a la altura de las circunstancias

Avatar de Usuario
solano
· Roger Federer ·
Mensajes: 1957
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 16:28

Re: Economía blanquiazul

Mensaje por solano » Miércoles 27 de Noviembre de 2019, 23:53

Tizón escribió:
Miércoles 27 de Noviembre de 2019, 14:31
Comparar la gestión económica de Tino con la de Lendoiro es un sinsentido. En términos absolutos y relativos. Pero yo insisto que es una comparación, que por mucho que nos parezca lógica al ser dos dirigentes consecutivos, el cambio que hubo en 2013-14 en España hacen muy difícil la comparación. No hemos visto como sería Lendoiro con el grifo cerrado, ni hemos visto a Tino el dispendio noventero. A Lendoiro hay que compararlo con Gaspart, Sanz, Soler, Gil, Lopera, Horacio, Agapito, Sánchez Llibre, de Caldas, Izco etc... Hoy Carlos Suárez sería mejor que cualquier dirigente de los 80/90.
Y aún sin poder derrochar, Tino se permitió algún caprichito el año del descenso, que miedo me da pensar qué pudo pasar con libertad absoluta.

Yo tengo serías dudas de que la vuelta de Augusto sea la solución. El deportivismo debe de pasar página. Pero lo que sí tengo claro es que con sus aciertos y errores, es alguien de una categoría muy superior a los que han venido después.

Y utilizando las reglas del juego que usaban todos, nos llevó a Champions, a ganar la Liga y a ser un equipo asentado en Primera, que solo nos tumbó a Segunda los amaños de Agapito. Y aún así dejó el club lanzado a 1a.

Los que vinieron después, utilizando las reglas que usan todos, nos tienen últimos en 2a División, con 5 años que llevan siendo vergüenza ajena tras vergüenza ajena ya sea por temas deportivos o extradeportivos.

Entonces, no sé si es la solución. Lo que tengo claro es que siendo alguien que NO necesita volver, si ante la peor situación del club en 30 años decide volver a intentar encarrilar esto, ole sus dos cojones, que muchos no se arriesgarían.

Eso sí, de venir, espero que sea temporal. Echar a la chusma de Tino y sus tentáculos en la oscuridad. Mandar a Zas a tomar viento fresco. Y establecer unas bases para un fresh start, de quien sea que venga después. Salvar la temporada, y dejar el sillón.

Igualmente ya veremos en qué queda todo. Muchos apoyos me parece que debería de reunir. Y si los consigue, no sería de extrañar que se agarre al sillón, que tiene cierta tendencia a ello.

Ay, ¡Qué lustro tirado a la basura!

xoichu
· Dios de la lluvia ·
Mensajes: 3593
Registrado: Martes 07 de Agosto de 2012, 19:35
Ubicación: Ekaterimburgo

Re: Economía blanquiazul

Mensaje por xoichu » Jueves 28 de Noviembre de 2019, 12:34

Yo me pregunto ahora ¿Se podría volver a solicitar un concurso de acreedores?. Tengo entendido que otros clubes lo han hecho. En caso de bajar a segunda b, entre que se tramita y negocia pues igual hasta volvemos a segunda....

Avatar de Usuario
Jes1906
[Mod]
Mensajes: 11945
Registrado: Sábado 15 de Octubre de 2011, 22:56

Re: Economía blanquiazul

Mensaje por Jes1906 » Jueves 28 de Noviembre de 2019, 12:38


Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 20 invitados