Charlie Patiño, 28

Comenta sobre la plantilla y el cuerpo técnico del R.C.Deportivo
Random User

Re: Charlie Patiño

Mensaje por Random User » Miércoles 21 de Agosto de 2024, 16:45

ecoafl02 escribió:
Miércoles 21 de Agosto de 2024, 16:42
Random User escribió:
Miércoles 21 de Agosto de 2024, 16:35
Kalashnikov reborn escribió:
Miércoles 21 de Agosto de 2024, 16:30
Ya les gustaría a cualquier equipo de segunda fichar a un tipo que fue capitán de las inferiores de Inglaterra, que aún tiene 20 años y que ya jugó casi 70 partidos en la premiership. Y además contrato de 3+1, nada de cesiones. Evidentemente no estamos para fichar certezas, eso no puede hacerlo nadie en esta liga.
Para ser exactos, son 67 partidos. En 17 deles xogou 20' ou menos (hai bastantes incluso con menos de 10'). Desde xaneiro foi titular dúas veces, unha delas nun partido intrascendente. E por ser xustos e dicilo todo, si, ten 42 titularidades en Championship en dúas temporadas, que tampouco é que estea mal para a súa idade pero sona bastante diferente.

Non se trata de pinchar globos que a ilusión nunca sobra, pero a min cústame non moderar a expectativa. Guardado, Lucas... estamos poñendo un listón excesivo. Vén do Arsenal, que non regala talento xoven.
Haz lo mismo con Yeremay. Los números engañan aquí hay talento y el talento hay que traerlo. Ahora es tarea del mister como combinarlo. Va a ser imposible combinar a Yeremay, Mella, Lucas, Barbero, Mario y Patiño pero ahora hay otro talentoso y se vuelve mucho más determinante que el fichaje de Mfulu salga bien. Cuanto mejor salga ese fichaje más talento puedes unir en el resto de parcelas.
Con Yeremay non podo facer o mesmo por unha simple razón: desde que é titular non deixou de selo súbitamente e por un tempo prolongado. E iso é o que trato de sinalar no caso deste rapaz. Xogou moito na 2022/23, empezou xogando bastante na 2023/24 e desde xaneiro pasou a un rol intrascendente.

Miro os datos porque non o vin xogar, nin coñezo o seu caso, que queres. Agora, se alguén dos que o si o coñece vén e me explica que tivo un problema persoal que está superado, que o adestrador era un cabestro ou que o equipo tiña que pagar un pastón se o aliñaban máis, calo a boca encantado, non teñas dúbida.

Reogalego13
· Soccum semper inaequale ·

Mensaje por Reogalego13 » Miércoles 21 de Agosto de 2024, 16:46

Random User escribió:
A ver se o entendo, non coñecer ao xogador e ter certas dúbidas moderadas vendo cousas obxectivas (minutos de xogo, que o Arsenal o deixe saír...) é estar amargado? Amargado sería afirmar que a fichaxe é unha merda sen coñecer ao rapaz, dubidar por non coñecelo é algo lóxico.

Xa querería eu que todas as amarguras da miña vida foran así. Ou coñecelo como os demais e ilusionarme. O que non me sae e facer como que o coñezo moito e vender a moto, que igual algún tamén hai por aquí, ou que?
Eu falo do xogador con un certo coñecemento de causa porque o levo seguindo xa uns anos, que eso de ser galego, inglés e deportivista chamoume a atención dende que o rapaz debutou co Arsenal. Se che son sincero, a min pareceme incomprensible que teñamos acceso a el. Que despois saldrá ben ou mal, que eso non ten nada que ver, pero por cartel a min si que me sorprende, e moito, de que acabe na Coruña. De feito penso que se é así, é porque o rapaz quere xogar aquí, porque ofertas estou 100% seguro de que tivo de outros clubes da Championship.

Kalashnikov reborn
· Maestro Forero ·

Mensaje por Kalashnikov reborn » Miércoles 21 de Agosto de 2024, 16:46

astigmata escribió:
Miércoles 21 de Agosto de 2024, 16:45
Se viene un Mitroglú?
El calvo está en racha, nos trae a Lukaku XD

Random User

Mensaje por Random User » Miércoles 21 de Agosto de 2024, 16:49

Reogalego13 escribió:
Miércoles 21 de Agosto de 2024, 16:46
Random User escribió:
A ver se o entendo, non coñecer ao xogador e ter certas dúbidas moderadas vendo cousas obxectivas (minutos de xogo, que o Arsenal o deixe saír...) é estar amargado? Amargado sería afirmar que a fichaxe é unha merda sen coñecer ao rapaz, dubidar por non coñecelo é algo lóxico.

Xa querería eu que todas as amarguras da miña vida foran así. Ou coñecelo como os demais e ilusionarme. O que non me sae e facer como que o coñezo moito e vender a moto, que igual algún tamén hai por aquí, ou que?
Eu falo do xogador con un certo coñecemento de causa porque o levo seguindo xa uns anos, que eso de ser galego, inglés e deportivista chamoume a atención dende que o rapaz debutou co Arsenal. Se che son sincero, a min pareceme incomprensible que teñamos acceso a el. Que despois saldrá ben ou mal, que eso non ten nada que ver, pero por cartel a min si que me sorprende, e moito, de que acabe na Coruña. De feito penso que se é así, é porque o rapaz quere xogar aquí, porque ofertas estou 100% seguro de que tivo de outros clubes da Championship.
Entendo. Xa que estamos, podes explicar algo como xoga? Sabes por que perdeu protagonismo a tempada pasada, ou por que o Arsenal estaría disposto a deixalo vir? Grazas de antemán :-D

CocaCela
· Forero Profesional ·

Mensaje por CocaCela » Miércoles 21 de Agosto de 2024, 16:49

Quien se de por aludido ya no es mi problema.

Kalashnikov reborn
· Maestro Forero ·

Mensaje por Kalashnikov reborn » Miércoles 21 de Agosto de 2024, 16:52

A ver, no es difícil de adivinar, el Swansea luchaba por el descenso y el entrenador prefería un perfil más veterano que el chaval cedido de 20 años.

Si no ha sido así se le parece, que aquí todo está inventado.

nespe
[Mod] · Treintaytrescista ·

Mensaje por nespe » Miércoles 21 de Agosto de 2024, 16:56

Random User escribió:
Miércoles 21 de Agosto de 2024, 16:45
Miro os datos porque non o vin xogar, nin coñezo o seu caso, que queres. Agora, se alguén dos que o si o coñece vén e me explica que tivo un problema persoal que está superado, que o adestrador era un cabestro ou que o equipo tiña que pagar un pastón se o aliñaban máis, calo a boca encantado, non teñas dúbida.
Tes toda a razón evidentemente, se remata saindo por 1 kilo, sendo fai uns anos unha das promesas con mais valor da canteira do Arsenal, é porque a sua traxectoria ven en descenso. O estatus do noso clube agora mesmo é o que é, e as nosas opcións de mercado para esta clase de apostas son esta clase de xogadores. Se levasemos uns anos asentados en Primeira, e viñese como teórico titular, a min persoalmente xa me faría levantar unha cella

A ilusión é tamén un pouco porque é un xogador de calidade contrastada, internacional, moi xoven, e que non vai en declive, nin se arrastra polos campos, so que por X razón (non a coñezo a verdade) perdeu a titularidade na segunda inglesa, pero que debería ser totalmente "recuperable".

Pero si, entendo perfectamente a cautela, a fichaxe ten potencial, pero das dúas cousas, de rompela ou de que inverno estemos pedindo que o vendan :lol: . Eu escollo crer iso si xDD

Reogalego13

Mensaje por Reogalego13 » Miércoles 21 de Agosto de 2024, 16:57

Random User escribió:
Miércoles 21 de Agosto de 2024, 16:49
Reogalego13 escribió:
Miércoles 21 de Agosto de 2024, 16:46
Random User escribió:

Entendo. Xa que estamos, podes explicar algo como xoga? Sabes por que perdeu protagonismo a tempada pasada, ou por que o Arsenal estaría disposto a deixalo vir? Grazas de antemán :-D
É un perfil "Odegaard do feirón". Clase a raudales, bo no pase, pode xogar tanto de mediapunta coma de medio creador, defende ben e é bastante alto ainda que algo frouxo físicamente. Non destaca por ser rápido en carreira, se non por ser un xogador de toque rompedor de liñas. Se encaixa ben, vainos facer moito ben porque ese perfil só o temos en Rama e eu opino que nos fai falta alguen que sepa xerar xogo (o partido contra o Oviedo é boa mostra de esto). O tipo ademáis é sacrificado no traballo sen balón. A min saleme moito a comparación con Odegaard, salvando as obvias e enormes diferencias (Odegaard é un dos mellores xogadores do mundo).

Que xa digo, sempre é dificil valorar como pode rendir na segunda española, pero a priori a min pareceme un fichaxe moi moi bo para nos, por perfil e por calidade. Logo saldrá ben ou mal, eu penso que se vai sair, pero eso xa é opinión personal. Sempre é complicado valorarar o nivel que vai dar un futbolista nunha liga diferente, mais cando é un rapaz.

A razón pola cal o Arsenal o deixa voar por tan pouco? Nin idea. Supoño que se acaba con nosco é porque o rapaz quere, pero non deixan de ser eso, suposicións.

Louie Louie
· Maestro Forero ·

Mensaje por Louie Louie » Miércoles 21 de Agosto de 2024, 16:59

Bartok escribió:
Miércoles 21 de Agosto de 2024, 16:12
Zlatan escribió:
Miércoles 21 de Agosto de 2024, 16:09
rusalko escribió:
Miércoles 21 de Agosto de 2024, 16:06
Es inglés. Los ingleses no saben jugar al fútbol.
Eso también. Pocos ingleses vienen aquí y se adaptan a jugar bien en nuestra liga.
Pois nesta casa xa temos un antecedente positivo: Donowa.
Ya tenía ganas de un compañero inglés mi avatar.

Es una apuesta importante para el club, pero merece la pena, el patrón dijo Europa, se están poniendo los cimientos.

nespe

Mensaje por nespe » Miércoles 21 de Agosto de 2024, 16:59

Moi acertada a comparación con Odegaard @Reogalego13, é un perfil moi moi semellante , salvando as distancias claro xD

Don
· Maestro Forero ·

Mensaje por Don » Miércoles 21 de Agosto de 2024, 17:04

Entón nun dobre pivote igual se lle ven as costuras polo que comenta @Reogalego13

Adrao
· Fue, es y será un inútil ·

Mensaje por Adrao » Miércoles 21 de Agosto de 2024, 17:06

Otro Mario Soriano.

nespe

Mensaje por nespe » Miércoles 21 de Agosto de 2024, 17:06

Don escribió:
Miércoles 21 de Agosto de 2024, 17:04
Entón nun dobre pivote igual se lle ven as costuras polo que comenta @Reogalego13
O mellor sería acompañalo, e por perfil a min saeme un Mfulu - Patiño no medio, por moito que me foda deixar fora a Villares

Se a idea é que xogue de MCO claro, se ven para a media punta a ver a quen carallo quitamos arriba xDDD

Random User

Mensaje por Random User » Miércoles 21 de Agosto de 2024, 17:10

Grazas @Reogalego13, enténdese ben a comparación. Estiven lendo agora un foro do Arsenal, eles tampouco saben por que caeu en desgracia no Swansea desde xaneiro, pero xa desde moito antes (incluso cando xogaba e ben no Swansea) había unha dúbida bastante estendida sobre as súas posibilidades na Premier, sempre apuntando ao seu físico. Non é forte nin rápido, según comentan.

E grazas tamén @nespe, menos mal que alguén entende a diferencia entre cautela e amargura, que é máis ou menos a mesma que entre ilusión e fliparse. Se a min paréceme caralludo que a xente se ilusione, que non comparta a postura non quere dicir que pense que quen se ilusione sexa un flipao, por ser cauto tampouco serei eu un amargado :lol:

Reogalego13

Mensaje por Reogalego13 » Miércoles 21 de Agosto de 2024, 17:11

Don escribió:
Miércoles 21 de Agosto de 2024, 17:04
Eu penso que pode mezclar ben cos cans de presa que temos no doble pivote, pero non sei se o queren mais para a mediapunta ou para o mediocentro. A min gustame mais no mediocentro. É moito mais intenso que Rama defendendo. Se cadra non chega ao nivel de Villares ou Jurado en tareas defensivas, pero o rapaz sabe meter corpo e roubar balóns, non é inutil en eso.

Penso que donde mais encaixa é de mediocentro creativo nun trivote, pero non o vexo mal para o pivote.

Responder