Pero horrible en este aspecto, de pasividad absoluta, viendo a Escudero peleándose con dos atacantes y él a 5 metros sin inmutarse caminando tranquilamente.
Yeremay Hernández, 10
Re: Yeremay Hernández, 10
E que neste equipo co potencial que tes en certos xpgadores, creo que deberían estar “exentos” de defender, soamente manter a presión na saida do balón, e intentar recuperar algún balón. O resto deberíase ocupar da defensa. Pero claro xogamos con catro ou cinco que non defenden en vez de xogar con dous ou tres en casos extremos.
- BossYandel
- · Born to win ·
Deberían darle un toque de atención por su nula contribución defensiva, todavía no es nadie para permitirse esos privilegios, si es que algún día puede hacerlo.
- ibrahimovic
- · Ian Malcolm ·
No fútbol actual, non te podes permitir non defender, salvo que sexas Messi (cando era o Messi de verdade). Aquí vamos a manter a categoría currando todos coma cabróns; non lle imos a pedir a Yeremay que baixe todo o rato, pero algo de traballo cara atrás sí lle hai que esixir.
Bueno por un partido discreto tampoco vamos a crucificarlo no?
Yo creo que físicamente por el motivo que sea no estaba del todo al 100%, se notaba desde el principio en cada acción que no iba a tener un gran día.
Non falo de pasar do asunto, senon de presionar, e ás típicas carreiras a tapar un erro teu ou do compañeiro. O resto para min non debería ser a súa labor. Para que se entenda, debe gardarse para a fase ofensiva. Que lle sobran as forzas e se une á defensa, perfecto, pero eu vou lle pedir que esté con folgos para atacar. Todo o contrario cun defensa.ibrahimovic escribió: ↑Lunes 09 de Diciembre de 2024, 11:54No fútbol actual, non te podes permitir non defender, salvo que sexas Messi (cando era o Messi de verdade). Aquí vamos a manter a categoría currando todos coma cabróns; non lle imos a pedir a Yeremay que baixe todo o rato, pero algo de traballo cara atrás sí lle hai que esixir.
Creo que esto é unha cuestión de plantilla, e formas de xogar. O Athletic ten ós dúos irmáns de extremos, un dianteiro e un media punta. E o equipo aguántase, como fan?, Haberá que cambiar de adestrador ou de director deportivo.
- BossYandel
- · Born to win ·
Entonces ya si, al banquillo.BossYandel escribió: ↑Martes 10 de Diciembre de 2024, 11:39Ya hizo lo mismo, o sea nada, frente al Levante.
No hombre, por mucho que sean atacantes no pueden desentenderse de la fase defensiva, se puede asumir que Yeremay por sus características no va a ser el que más ayude atrás, pero no puede desentenderse, menos aún cuando el equipo va 80 minutos por delante. Poco he visto yo del Athletic últimamente pero ya me cuesta creer que siendo el Athletic y teniendo a Valverde no defiendan los 11 en bloque por mucho que dos sean extremos otro delantero y otro mediapunta. Si en fase defensiva Yeremay se reserva, Lucas se reserva, etc .. es imposible aspirar a cualquier cosa que no sea una salvación milagrosa a última hora.Xutter escribió: ↑Lunes 09 de Diciembre de 2024, 14:59Non falo de pasar do asunto, senon de presionar, e ás típicas carreiras a tapar un erro teu ou do compañeiro. O resto para min non debería ser a súa labor. Para que se entenda, debe gardarse para a fase ofensiva. Que lle sobran as forzas e se une á defensa, perfecto, pero eu vou lle pedir que esté con folgos para atacar. Todo o contrario cun defensa.ibrahimovic escribió: ↑Lunes 09 de Diciembre de 2024, 11:54No fútbol actual, non te podes permitir non defender, salvo que sexas Messi (cando era o Messi de verdade). Aquí vamos a manter a categoría currando todos coma cabróns; non lle imos a pedir a Yeremay que baixe todo o rato, pero algo de traballo cara atrás sí lle hai que esixir.
Creo que esto é unha cuestión de plantilla, e formas de xogar. O Athletic ten ós dúos irmáns de extremos, un dianteiro e un media punta. E o equipo aguántase, como fan?, Haberá que cambiar de adestrador ou de director deportivo.
Non digo que se desentenda, e tampouco que o fagan os catro, ainda que en fases do partido si está pasando. O problema, está no que dirixe ou no que planifica. Volvo repetir, a Yeremai non lle podo esixir que se emplee a fondo en defensa, porque nin ten cualidades, nin físico para elo. O seu xogo é claramente ofensivo, onde destacan a súas virtudes. A Valerón non me se pasou nunca pola cabeza valorar negativamente o seu xogo por non defender, a Yeremai semella que ten que tirar do carro cara arriba e cara abaixo, senon hai que criticalo.Blues_13 escribió: ↑Martes 10 de Diciembre de 2024, 13:17No hombre, por mucho que sean atacantes no pueden desentenderse de la fase defensiva, se puede asumir que Yeremay por sus características no va a ser el que más ayude atrás, pero no puede desentenderse, menos aún cuando el equipo va 80 minutos por delante. Poco he visto yo del Athletic últimamente pero ya me cuesta creer que siendo el Athletic y teniendo a Valverde no defiendan los 11 en bloque por mucho que dos sean extremos otro delantero y otro mediapunta. Si en fase defensiva Yeremay se reserva, Lucas se reserva, etc .. es imposible aspirar a cualquier cosa que no sea una salvación milagrosa a última hora.Xutter escribió: ↑Lunes 09 de Diciembre de 2024, 14:59Non falo de pasar do asunto, senon de presionar, e ás típicas carreiras a tapar un erro teu ou do compañeiro. O resto para min non debería ser a súa labor. Para que se entenda, debe gardarse para a fase ofensiva. Que lle sobran as forzas e se une á defensa, perfecto, pero eu vou lle pedir que esté con folgos para atacar. Todo o contrario cun defensa.ibrahimovic escribió: ↑Lunes 09 de Diciembre de 2024, 11:54No fútbol actual, non te podes permitir non defender, salvo que sexas Messi (cando era o Messi de verdade). Aquí vamos a manter a categoría currando todos coma cabróns; non lle imos a pedir a Yeremay que baixe todo o rato, pero algo de traballo cara atrás sí lle hai que esixir.
Se o equipo non se suxeta no medio campo pola pouca defensa deste, algo estamos a facer mal.
Agora claro, se lle sumas que o resto dos atacantes tan pouco o fan…
Esto non é novo no Depor. O famoso dilema de “os tres do medio”. Xa pasaba cando estaba Juergen Elitim, por exemplo.
E por último o do Ahletic e Valverde. Bueno, quizais é falta de adestrador e de saber que potenciar según o que tes.
Yo creo que todos entendemos que a Yeremay te puede compensar tenerlo aunque no defienda, pero nadie se puede permitir atacar con 4 y defender con 6, nadie. Yeremay no tiene la intensidad de Mella en ese aspecto, pero no puede dejar a su lateral completamente suelto. Y si lo hace pues igual hay minutos en los que no tiene que jugar. Lo mismo me vale para Lucas que yo creo es el otro que se dedica un poco a flotar la presión. En todo caso en el 99% de los equipos que funcionan bien no hay jugadores desentendiéndose de fases del juego, ni en ataque ni en defensa, pero menos en defensa. Como mucho un 9 por mantener la referencia, poco más.Xutter escribió: ↑Martes 10 de Diciembre de 2024, 14:41Non digo que se desentenda, e tampouco que o fagan os catro, ainda que en fases do partido si está pasando. O problema, está no que dirixe ou no que planifica. Volvo repetir, a Yeremai non lle podo esixir que se emplee a fondo en defensa, porque nin ten cualidades, nin físico para elo. O seu xogo é claramente ofensivo, onde destacan a súas virtudes. A Valerón non me se pasou nunca pola cabeza valorar negativamente o seu xogo por non defender, a Yeremai semella que ten que tirar do carro cara arriba e cara abaixo, senon hai que criticalo.Blues_13 escribió: ↑Martes 10 de Diciembre de 2024, 13:17No hombre, por mucho que sean atacantes no pueden desentenderse de la fase defensiva, se puede asumir que Yeremay por sus características no va a ser el que más ayude atrás, pero no puede desentenderse, menos aún cuando el equipo va 80 minutos por delante. Poco he visto yo del Athletic últimamente pero ya me cuesta creer que siendo el Athletic y teniendo a Valverde no defiendan los 11 en bloque por mucho que dos sean extremos otro delantero y otro mediapunta. Si en fase defensiva Yeremay se reserva, Lucas se reserva, etc .. es imposible aspirar a cualquier cosa que no sea una salvación milagrosa a última hora.Xutter escribió: ↑Lunes 09 de Diciembre de 2024, 14:59Non falo de pasar do asunto, senon de presionar, e ás típicas carreiras a tapar un erro teu ou do compañeiro. O resto para min non debería ser a súa labor. Para que se entenda, debe gardarse para a fase ofensiva. Que lle sobran as forzas e se une á defensa, perfecto, pero eu vou lle pedir que esté con folgos para atacar. Todo o contrario cun defensa.ibrahimovic escribió: ↑Lunes 09 de Diciembre de 2024, 11:54No fútbol actual, non te podes permitir non defender, salvo que sexas Messi (cando era o Messi de verdade). Aquí vamos a manter a categoría currando todos coma cabróns; non lle imos a pedir a Yeremay que baixe todo o rato, pero algo de traballo cara atrás sí lle hai que esixir.
Se o equipo non se suxeta no medio campo pola pouca defensa deste, algo estamos a facer mal.
Esto non é novo no Depor. O famoso dilema de “os tres do medio”. Xa pasaba cando estaba Juergen Elitim, por exemplo.
E por último o do Ahletic e Valverde. Bueno, quizais é falta de adestrador e de saber que potenciar según o que tes.
Correcto, ninguén pide que se xogue con catro a velas vir. Critico que se lle teña en conta o seu mal partido na fase defensiva, que é diferente.Blues_13 escribió: ↑Martes 10 de Diciembre de 2024, 15:51Yo creo que todos entendemos que a Yeremay te puede compensar tenerlo aunque no defienda, pero nadie se puede permitir atacar con 4 y defender con 6, nadie. Yeremay no tiene la intensidad de Mella en ese aspecto, pero no puede dejar a su lateral completamente suelto. Y si lo hace pues igual hay minutos en los que no tiene que jugar. Lo mismo me vale para Lucas que yo creo es el otro que se dedica un poco a flotar la presión. En todo caso en el 99% de los equipos que funcionan bien no hay jugadores desentendiéndose de fases del juego, ni en ataque ni en defensa, pero menos en defensa. Como mucho un 9 por mantener la referencia, poco más.Xutter escribió: ↑Martes 10 de Diciembre de 2024, 14:41Non digo que se desentenda, e tampouco que o fagan os catro, ainda que en fases do partido si está pasando. O problema, está no que dirixe ou no que planifica. Volvo repetir, a Yeremai non lle podo esixir que se emplee a fondo en defensa, porque nin ten cualidades, nin físico para elo. O seu xogo é claramente ofensivo, onde destacan a súas virtudes. A Valerón non me se pasou nunca pola cabeza valorar negativamente o seu xogo por non defender, a Yeremai semella que ten que tirar do carro cara arriba e cara abaixo, senon hai que criticalo.Blues_13 escribió: ↑Martes 10 de Diciembre de 2024, 13:17No hombre, por mucho que sean atacantes no pueden desentenderse de la fase defensiva, se puede asumir que Yeremay por sus características no va a ser el que más ayude atrás, pero no puede desentenderse, menos aún cuando el equipo va 80 minutos por delante. Poco he visto yo del Athletic últimamente pero ya me cuesta creer que siendo el Athletic y teniendo a Valverde no defiendan los 11 en bloque por mucho que dos sean extremos otro delantero y otro mediapunta. Si en fase defensiva Yeremay se reserva, Lucas se reserva, etc .. es imposible aspirar a cualquier cosa que no sea una salvación milagrosa a última hora.Xutter escribió: ↑Lunes 09 de Diciembre de 2024, 14:59Non falo de pasar do asunto, senon de presionar, e ás típicas carreiras a tapar un erro teu ou do compañeiro. O resto para min non debería ser a súa labor. Para que se entenda, debe gardarse para a fase ofensiva. Que lle sobran as forzas e se une á defensa, perfecto, pero eu vou lle pedir que esté con folgos para atacar. Todo o contrario cun defensa.ibrahimovic escribió: ↑Lunes 09 de Diciembre de 2024, 11:54No fútbol actual, non te podes permitir non defender, salvo que sexas Messi (cando era o Messi de verdade). Aquí vamos a manter a categoría currando todos coma cabróns; non lle imos a pedir a Yeremay que baixe todo o rato, pero algo de traballo cara atrás sí lle hai que esixir.
E por suposto que se todos xogasen moi ben en defensa e en ataque, salvo catástrofe non estaríamos onde estamos.
Mella é diferente a Yeremai, estou de acordo, e tamén que os outros taouco defenden, porque igual hai que xogar con outro plantexamento.
- BossYandel
- · Born to win ·
Es que no es opcional, un interior/ extremo debe ayudar a su lateral, según su perfil de futbolista lo hará con más o menos éxito, pero debe intentarlo siempre.
Además en el Depor con Escudero que lo violan en velocidad y Obrador que tiende a perder la posición.
Además en el Depor con Escudero que lo violan en velocidad y Obrador que tiende a perder la posición.
- corsomoro
- · omnia sunt communia ·
H bajado un punto de brillantez, pero volverá.