Denis Genreau, 22
-
- · Forero Experto ·
Re: Denis Genreau, 22
No aporta nada diferencial. No le voy a negar que lo intenta ...,pero ni el físico ni las piernas, ni la cabeza. No sé yo en Penafiel y este a diferencia del resto (confio en Iano) puede serles muy útil si despierta.
Si va al Penafiel, asciendeDjalmita morre escribió: ↑Jueves 31 de Julio de 2025, 12:01No aporta nada diferencial. No le voy a negar que lo intenta ...,pero ni el físico ni las piernas, ni la cabeza. No sé yo en Penafiel y este a diferencia del resto (confio en Iano) puede serles muy útil si despierta.
Refírome a que se xogan un posto entre os dous (e, se cadra, Rubén). Supoño que nin el nin Patiño van estar para "defender" (a min Patiño daríame bastante medo de 6 nun partido de Liga, e iso que lle recoñezo o traballo físico que fixo) e Hidalgo non me parece, por sorte, un adestrador que pase da defensa. Así que se xogan 2 medios, un vai ser Jurado/Gragea e o outro Patiño/Riki, con Villares e Rubén (se non o ceden) de comodíns. Se xogan 3, aínda que sexa "enganchando" por aí a Mario, ou con 3 centrais, xa pode cambiar a cousa. Digo isto falando coa miña bola de cristal, que igual Ghraxea non dá o nivel agardado ou non vén Riki. A min, polo que vin ata o de agora, ningún dos 2 me convence defensivamente e meteríaos con alguén ó seu carón que faga ese traballo, quitando partidos onde se che encerren e non precises tanto iso.Reogalego13 escribió: ↑Lunes 28 de Julio de 2025, 9:18Yo si tengo que elegir, elijo a Patiño el 100% de las veces. Es más alto y más corpulento para jugar de ancla. Además, Genreau me parece un perfil muy diferente a Patiño. Patiño es un Regista, Genreau es una especie de organizador de ida y vuelta. Una especie de Villares con algo mejor trato de balón y mucha menos capacidad defensiva. No creo que ocupe la misma posición que está ocupando el inglés ni de coña. Es más, no creo que sirva para jugar ahí. De hecho, de momento Patiño y Genreau han coincidido en todos los minutos que han jugado, por lo cual no han podido jugar en la misma posición aún.krnicero escribió: ↑Domingo 27 de Julio de 2025, 20:39Está clarísimo. Os dou xogan na mesma posición e este dáme a impresión de non ser tan brando coma Patiño pero o outro ten mellor visión e toque. Igualmente, a min tanto el coma Patiño parécenme demasiado brandos para un centro do campo de 2 xogadores. Un dos 2 no cadro de xogadores como moito e o outro cesión ou o que decidan. Así tes sitio para Jurado, Villares, Rubén, Genreau ou Patiño e unha fichaxe.
Igualmente, polo que se viu nestes partidos, se o adestrador ten que escoller un, creo que está claro que vai escoller a Patiño. E merecidamente.
- prey
- · alineator ·
Yo a Denis me lo guardaría hasta el final o hasta que llegue Riki, no vaya a ser que Mario Soriano sea "vendible" a final de verano, que siempre hay alguna crisis o susto de estos.
- ResveraTroll
- · solicitando se minimice ·
-
- · Forero Experto ·
A ver, sería lo normal. Soriano no es del todo ......, nos echa a Rubén, o Patiño antes que a este y sabe que si vienen mal dadas la que le cae en dos partidos es ya de órdago.