Mario Soriano, 21
Re: Mario Soriano, 21
Yeremay------------------------------------ Luismi / Mella
-----Soriano --------------- Patiño / fichaje
------------ Gragera / Jurado -------
Es que esto es una locura, sin invents por favor.
-----Soriano --------------- Patiño / fichaje
------------ Gragera / Jurado -------
Es que esto es una locura, sin invents por favor.
Si, también me fijé. Broncas y muy incómodo. También hay que decir que cuando la tenía no la soltaba hasta perderla.
Para xogar na play quizais, para competir en segunda xa é outro tema, con ese medio campo encaixaríamos moitos goles, non creo que xoguemos así, menos mal.
Gragera - Pedro Díaz- Villalba.
- Reogalego13
- · Soccum semper inaequale ·
Se os queres poñer debes acompañalos de xente que defenda por eles, do contrario estaremos condeados a media taboa.
Pero xa que o dis a pasada campaña os tres deberon xogar bastante menos do que xogaron, o problema é que os suplentes eran terriblemente malos.
No, no tienes por qué ponerles a tres currantes detrás, no entiendo esa tendencia que existe a veces de tratar a esos tres como si no defendiesen. Yeremay es el que menos baja, pero suele bajar bastante, mientras que Soriano y Mella trabajan como burros de carga. No, no necesitamos fichar a Schwarzenegger y a Stallone para defender por ellos, son perfectamente capaces de cargar con su responsabilidad defensiva.
E que non defenden ben, son malos defendendo, eu o que non entendo é porque non se recoñece iso, facer sprints cara atrás non é defender ben.
Tamén é certo que cando Yeremay pasa de defender o resto da presión desmoroase.
Yeremay é o noso Mbappe e nos somos o PSG, todo debe xirar en torno a el, para ben e para mal. Yeremay da moito pero tamén resta, eu teríao vendido este verán, digoo así de claro.
Tamén é certo que cando Yeremay pasa de defender o resto da presión desmoroase.
Yeremay é o noso Mbappe e nos somos o PSG, todo debe xirar en torno a el, para ben e para mal. Yeremay da moito pero tamén resta, eu teríao vendido este verán, digoo así de claro.
Yo no lo reconozco porque no creo que sea verdad, Mella y Soriano defienden bastante bien para sus posiciones, casi que con el físico y el esfuerzo ya les llega, porque es más importante que cubran espacios y molesten que el robar balones de forma activa o ser buenos en el uno contra uno, no es esa su función, sino facilitar la vida a quienes tienen que serlo, laterales y medio, reduciendo los espacios que tienen que defender, y eso Soriano y Mella lo hacen bien. Yeremay menos, porque no siempre baja, y ahí hay que trabajar con él más.
Para min iso non é defender ben, non basta con cubrir espazos, defender ben era o que facía o Barça de Guardiola onde ata Messi corría presionaba e recuperaba balóns, ou o PSG deste ano, é dificil de acadar esa escelencia, case imposible, pero débese tentar.
Mella e Soriano poñen vontade pero non lles dá, é como Bergantiños pero a inversa, Yeremay cando quere defende máis ca eles, pero non sempre quere, de feito case nunca quere, por iso vai xogar máis arriba este ano, o que me parece un acerto, pero isto vai determinar o esquema do equipo.
Mella e Soriano poñen vontade pero non lles dá, é como Bergantiños pero a inversa, Yeremay cando quere defende máis ca eles, pero non sempre quere, de feito case nunca quere, por iso vai xogar máis arriba este ano, o que me parece un acerto, pero isto vai determinar o esquema do equipo.
Puse ese ejemplo porque Gragera es Gragera y porque incluso Villalba tiene menos trabajo que Soriano, pero visto que la clasificación define el nivel de aquel trivote del Sporting pero no el nivel de la línea de mediapuntas del Depor me iré a un ejemplo más reciente como el Córdoba de este año, que jugaba mal fatal con su trivote de bulldocers