Que iba a ser titular lo tenía claro desde que se supo que volvería. Por ahí a mi no me pillas. Fui de los pocos que defendió que vuelve para ser titularísimo. Ahí está su hilo para leerlo.
Mario Soriano, 21
- Reogalego13
- · Soccum semper inaequale ·
- Mr Mojo Risin
- · Forero Experto ·
Re: Mario Soriano
Aquí otro que siempre dijo que iba a ser titularísimo
-
- · Converso escarolista ·
No está Mella eh, a ver el encaje de Imanol.
- Maldini
- · Beleza pura ·
Creo que no hay dudas con el encaje, al menos durante las primeras jornadas. Lo que hay que ver es si funciona.
Pero alguén dubidaba que un tipo que foi titular nun dos equipos que xogou o playoffs de ascenso ía ser suplente nun recén ascendido, a pouco de que esté en forma
Sí.
Yo estoy convencida de que a alguno de los dos tenores (tengo mi favorito) de banda se le hará durillo el cambio a Segunda, así que 1+1...
Yo estoy convencida de que a alguno de los dos tenores (tengo mi favorito) de banda se le hará durillo el cambio a Segunda, así que 1+1...
Pois eu non teño dúbidas nin con Yeremay nin con Mella. O que non aporta ningunha seguridade no seu rendemento, tanto por idade como por cualidades, é Lucas e non sería nin a primeira nin a segunda vez que se pasa media tempada arrastrándose polo campo. E nese contexto Mario é para min a primeira opción na mediapunta por talento, versatilidade, xuventude e proxección.
Del nivel de Mario yo no dudo, pero este partido así es muy cómodo, veremos qué pasa cuando vuelva Mella y nos juguemos algo, sobre todo si los resultados no acompañan.
Por idade non sei, pero as cualidades de Lucas están máis que demostradas sendo o xogador máis decisivo da temporada pasada.Bartok escribió: ↑Miércoles 24 de Julio de 2024, 4:50Pois eu non teño dúbidas nin con Yeremay nin con Mella. O que non aporta ningunha seguridade no seu rendemento, tanto por idade como por cualidades, é Lucas e non sería nin a primeira nin a segunda vez que se pasa media tempada arrastrándose polo campo. E nese contexto Mario é para min a primeira opción na mediapunta por talento, versatilidade, xuventude e proxección.
Última edición por Don el Miércoles 24 de Julio de 2024, 13:12, editado 1 vez en total.
Pues yo creo que la clave del equipo estaba en las bandas. Renunciar a ellas a primeras de cambio para meter a Mario, me parecería un error.
- QUIMERA
- · FOSSA DEI GRIFONI ·
El error es que dais por sentado unos titulares y unos suplentes, en otras zonas igual está claro, ahí creo que van a alternar mucho
-
- · Converso escarolista ·
Sería interesante que Idiákez aproveche la pretemporada para probar cosas. Sabemos que el plan del año pasado va bien, delantero pívot, alas abiertas, Lucas de lanzador y dos medios mordedores tras él, lo suyo es que esto sea el plan A, pero... quizás para determinados contextos estaría bien tener opciones entrenadas, por ejemplo estuvo bien probar a Rama de Pirlo, puede que Soriando haciendo de Vitinha sea otra posibilidad, bueno, para eso son las pretemporadas.
Bartok, por curiosidade, eres familiar de Graciela Álvarez Lobo ou de Rodrigo Ely?Bartok escribió: ↑Miércoles 24 de Julio de 2024, 4:50Pois eu non teño dúbidas nin con Yeremay nin con Mella. O que non aporta ningunha seguridade no seu rendemento, tanto por idade como por cualidades, é Lucas e non sería nin a primeira nin a segunda vez que se pasa media tempada arrastrándose polo campo. E nese contexto Mario é para min a primeira opción na mediapunta por talento, versatilidade, xuventude e proxección.
- Reogalego13
- · Soccum semper inaequale ·
Bartok a Lucas tenlle ojeriza desde sempre. Non é de agora.albcb4 escribió: ↑Miércoles 24 de Julio de 2024, 10:36Bartok, por curiosidade, eres familiar de Graciela Álvarez Lobo ou de Rodrigo Ely?Bartok escribió: ↑Miércoles 24 de Julio de 2024, 4:50Pois eu non teño dúbidas nin con Yeremay nin con Mella. O que non aporta ningunha seguridade no seu rendemento, tanto por idade como por cualidades, é Lucas e non sería nin a primeira nin a segunda vez que se pasa media tempada arrastrándose polo campo. E nese contexto Mario é para min a primeira opción na mediapunta por talento, versatilidade, xuventude e proxección.
- Urtoroth
- · Orco Deportivista ·
Ni algo que se detecte sin necesidad de ser Hercule Poirot.Reogalego13 escribió: ↑Miércoles 24 de Julio de 2024, 13:52Bartok a Lucas tenlle ojeriza desde sempre. Non é de agora.albcb4 escribió: ↑Miércoles 24 de Julio de 2024, 10:36Bartok, por curiosidade, eres familiar de Graciela Álvarez Lobo ou de Rodrigo Ely?Bartok escribió: ↑Miércoles 24 de Julio de 2024, 4:50Pois eu non teño dúbidas nin con Yeremay nin con Mella. O que non aporta ningunha seguridade no seu rendemento, tanto por idade como por cualidades, é Lucas e non sería nin a primeira nin a segunda vez que se pasa media tempada arrastrándose polo campo. E nese contexto Mario é para min a primeira opción na mediapunta por talento, versatilidade, xuventude e proxección.