Lucas Pérez, 7

Comenta sobre la plantilla y el cuerpo técnico del R.C.Deportivo
Avatar de Usuario
Sardinha
· Maestro Forero ·
Mensajes: 1700
Registrado: Miércoles 27 de Mayo de 2015, 10:05
Ubicación: Marathón Inferior

Re: Lucas Pérez

Mensaje por Sardinha » Martes 30 de Agosto de 2022, 12:22

Andretua escribió:
Martes 30 de Agosto de 2022, 12:10
Sardinha escribió:
Martes 30 de Agosto de 2022, 12:08
Adrao escribió:
Martes 30 de Agosto de 2022, 11:46
Vamos, que lo único que ha hecho el incendiario es hablar con el presidente, hay que ser mal profesional y mala persona para ir a pedir al presidente que le deje salir.
Baixo rendemento para forzar a saída, enfrentamento co corpo técnico tras un partido, "me van a comer eh jejeje" diante das cámaras referíndose a afeción do Cádiz, cousiñas polas que a xente normal se lle hinchan os collons e te canta o estadio enteiro "Lucas Vete Ya"...
Dice " Te van a comer". Me apasiona tu empatía con la afición del Cádiz. No te la crees ni tu, eso si.

Avatar de Usuario
Andretua
· Maestro Forero ·
Mensajes: 4888
Registrado: Miércoles 29 de Enero de 2020, 16:10

Re: Lucas Pérez

Mensaje por Andretua » Martes 30 de Agosto de 2022, 12:26

Si, te van a comer. Hasta el que escribe el tweet luego se da cuenta. Pero tu sigue, que un invent más ya ni se nota.

Avatar de Usuario
Joakin
· Forero Profesional ·
Mensajes: 535
Registrado: Domingo 08 de Junio de 2014, 12:04

Re: Lucas Pérez

Mensaje por Joakin » Martes 30 de Agosto de 2022, 12:27

Si no hay novedades reales, por qué no dejamos caer el hilo?

Avatar de Usuario
Faro de la tormenta
· Camina o revienta ·
Mensajes: 1517
Registrado: Martes 18 de Abril de 2017, 8:55

Re: Lucas Pérez

Mensaje por Faro de la tormenta » Martes 30 de Agosto de 2022, 12:27

Ou2 escribió:
Martes 30 de Agosto de 2022, 11:44
Si da igual hombre.

No hay más que leer las respuestas a las noticias de su posible fichaje con gente diciendo que lo hace por limpiar su imagen y que no quiere besaescudos, como si no hubiese algo más opuesto a un besaescudos que lo que está haciendo lucas.

Le tenéis tirria y ya está. No le deis más vueltas ni inventeis más cosas, lo reconocéis y a otra cosa.

En Vigo Aspas se fue, probó en dos equipos mejores que el celta, donde fracasó y volvió como un héroe.
En Pontevedra, Charles bajó del Eibar a segunda B y fue recibido como héroe.

Aquí tenemos el mismo ejemplo y no hay más que insultos y desprecio. Quitaos la careta
Suscribo al 100%. La nuestra es una afición numerosa, sí; pero autodestructiva como pocas, también.

Avatar de Usuario
Andretua
· Maestro Forero ·
Mensajes: 4888
Registrado: Miércoles 29 de Enero de 2020, 16:10

Re: Lucas Pérez

Mensaje por Andretua » Martes 30 de Agosto de 2022, 12:31

Son una minoría muy ruidosa, como en otros temas. Yo a mi alrededor tengo una docena de socios (ninguno ultra ni nostálgico del antiguo regimen) y todos encantados de que venga Lucas.

Avatar de Usuario
Sardinha
· Maestro Forero ·
Mensajes: 1700
Registrado: Miércoles 27 de Mayo de 2015, 10:05
Ubicación: Marathón Inferior

Re: Lucas Pérez

Mensaje por Sardinha » Martes 30 de Agosto de 2022, 12:31

Andretua escribió:
Martes 30 de Agosto de 2022, 12:26
Si, te van a comer. Hasta el que escribe el tweet luego se da cuenta. Pero tu sigue, que un invent más ya ni se nota.
Que sí home, que Mauricio Escudero son eu, e os 15 mil que lle pitaron a Lucas tamen son eu, e Negredo señalando a Lucas na estrevista despois do partido, tamén.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 10706
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Lucas Pérez

Mensaje por roped » Martes 30 de Agosto de 2022, 12:35

NoGarD escribió:
Martes 30 de Agosto de 2022, 12:04
roped escribió:
Martes 30 de Agosto de 2022, 11:51
NoGarD escribió:
Martes 30 de Agosto de 2022, 11:46
Ou2 escribió:
Martes 30 de Agosto de 2022, 11:44
Si da igual hombre.

No hay más que leer las respuestas a las noticias de su posible fichaje con gente diciendo que lo hace por limpiar su imagen y que no quiere besaescudos, como si no hubiese algo más opuesto a un besaescudos que lo que está haciendo lucas.

Le tenéis tirria y ya está. No le deis más vueltas ni inventeis más cosas, lo reconocéis y a otra cosa.

En Vigo Aspas se fue, probó en dos equipos mejores que el celta, donde fracasó y volvió como un héroe.
En Pontevedra, Charles bajó del Eibar a segunda B y fue recibido como héroe.

Aquí tenemos el mismo ejemplo y no hay más que insultos y desprecio. Quitaos la careta
Non hai máis historia que esta.
Si home si, o único en común entre Aspas e Lucas é que o de Moaña é outro imbecil, será por iso que fixeron tan boas migas na selección.

Aspas non ten o historial conflitivo de Lucas, nunca houbo queixas dos seus adestradores por falta de profesionalidade, de Lucas si.

Aspas foi e é medio Celta, Lucas a útima vez que estivo aquí pegouse unha hostia como un piano.

Agora se tal seguide inventando comparacións simpáticas.
A Lucas NO MEDIO DA TEMPORADA parte da grada en Riazor o vacilaba co de "Lucas selección".
A Lucas pintáronlle ameazas na porta da súa casa.
A Lucas pegáronlle unha hostia uns afeccionados.
As razóns? Que o trouxo un señor que se chamaba Tino e súa cesión custou 92840 millóns de euros. A culpa de que Lucas viñera ao Dépor era de Lucas aparentemente.

E ISTO é o inicio de todo o odio. Iso e que marchara a xogar Champions League deixando 20 millóns de euros. Igual que fixo Aspas, que volveu ao Celta despois como ídolo. Lucas volveu e pasou o que puxen arriba.

Lucas a última vez pegouse unha hostia como un piano = 8 goles e 6 asistencias na súa última temporada. Miremos a ver quen mellorou estos números.

Lucas no campo sempre deu todo en todos os equipos que estivo. E rendiu ben. É un profesional, e se queda en Cádiz non teñas dúbidas de que o dará todo en cada partido que xogue.

Calquer puto equipo do mundo estaría ilusionadisimo con que un tio de primeira division quixera volver por amor a unhas cores. Aquí poñemos pegas a todo.
Todo iso é certo, e non vou ser eu quen o xustifique, pero a razón non foi que Tino o trouxera, ou polo menos esa non é a razón principal, en setembro todo o mundo quería a Lucas, eu non, eu fun dos pouco que dixen que o seu retorno era un erro económico que so se solventaría con unha gran campaña , cousa qu enin por asomo sucedeu, pero o certo é que a inmensa maioría do deportivismo, incluídos moitos blues facían cola para chuiparlla a Lucas, a razón deses lamentables sucesos é que a estrela de un club en descenso sufre máis presión que ningún outro, e vanlle a chepa a mínima, se aínda poriba a afección está en guerra civil a cousa aínda empeora, e se aisto lle suimamos que Lucas no seu característico populismo achegase os blues a tirar a camisola en un acto do máis inorportuno, temos o caldo de cultivo axeita para que se desenvolvese todo aquel esperpento, que non debeu ser suficiente, polo visto queredes recuncar.

Pois sen ir máis lonxe mellorárono Adrián e Andone, os seus competidores de posición. Xogou por decreto, sen merecelo, feito qu eencabronou a parte da afección salvo os seus fans incondicionais.

Algúns dos seus adestradores non opinan o mesmo, será por iso que non é capaz de estar máis de dúas tempadas no mesmo club?.

A diferenza da inmensa maioría dos clubs do mundo, o deportivismo xa veu como se pode competir na terceira categoría con xogadores de primeira e fracasar estrepitosamente.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 10706
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Lucas Pérez

Mensaje por roped » Martes 30 de Agosto de 2022, 12:37

Jes1906 escribió:
Martes 30 de Agosto de 2022, 12:17
roped escribió:
Martes 30 de Agosto de 2022, 12:02
vicante escribió:
Martes 30 de Agosto de 2022, 11:54
Moito peor foi Filipe e non lle recordo esta tirria que se lle ten a Lucas.
Filipe fixo o mesmo que Lucas, cas salvedades de en este caso o club chantaxeado foi o Depor, e que Lotina nunca se queixou públicamente del, pero o brasuca tamén foi bo peixe, e daquela chamouselle d etodo menos bonito, seguramente algún que lle reclamou profesionalidade a Filipe aplaude agora a actitude de Lucas, dobre moral chámase a iso.
Filipe se negó a entrenar, lloriqueó en público y se negó a hacerse la foto de equipo. Igual todo.
Pois bastante parecido agora que o dis.

Avatar de Usuario
JGarcia
· Maestro Forero ·
Mensajes: 12742
Registrado: Lunes 07 de Agosto de 2017, 17:57

Re: Lucas Pérez

Mensaje por JGarcia » Martes 30 de Agosto de 2022, 12:40

Parecido en nada, porque Lucas ha jugado los 3 partidos de Liga, no se ha negado a entrenar y en público no ha dicho ni mú, solo fue a reunirse con el presidente de forma privada y lo filtra el presi para vender que ha pedido irse a 3 días del final y echarle a la gente encima cuando todos sabemos que lo pidió en mayo al lograr la permanencia.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 10706
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Lucas Pérez

Mensaje por roped » Martes 30 de Agosto de 2022, 12:40

Andretua escribió:
Martes 30 de Agosto de 2022, 12:09
Salvados de sobra si todos hubieran dado el rendimiento de Lucas ese año. Siendo quizás el peor de sus años aquí.
Dubidoo bastante, do que non debería haber dúbida é que o nivel de esixencia con un xogador debe ser proporcional a ficha que cobra, penso que moitos non o tendes moi claro.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 10706
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Lucas Pérez

Mensaje por roped » Martes 30 de Agosto de 2022, 12:42

JGarcia escribió:
Martes 30 de Agosto de 2022, 12:40
Parecido en nada, porque Lucas ha jugado los 3 partidos de Liga, no se ha negado a entrenar y en público no ha dicho ni mú, solo fue a reunirse con el presidente de forma privada y lo filtra el presi para vender que ha pedido irse a 3 días del final y echarle a la gente encima cuando todos sabemos que lo pidió en mayo al lograr la permanencia.
Non me refiro o tema co Cadiz , senón a presión que fixo no Paok para vir aquí, que me pareceu tan desprezable como a de Filipe. Eu xogadores así non os quero, como si é Maradona, súdama.

Avatar de Usuario
roped
· Sedicioso ·
Mensajes: 10706
Registrado: Miércoles 10 de Marzo de 2010, 9:35

Re: Lucas Pérez

Mensaje por roped » Martes 30 de Agosto de 2022, 12:47

Andretua escribió:
Martes 30 de Agosto de 2022, 12:31
Son una minoría muy ruidosa, como en otros temas. Yo a mi alrededor tengo una docena de socios (ninguno ultra ni nostálgico del antiguo regimen) y todos encantados de que venga Lucas.
Pero se a metade dos tinistas foron antes lendoiristas, ata o mesmo Tino foi lendoirista e fixo todo o posible para que o papadas non rematase no caldeiro, que me estas contando?.


Asociar as críticas a Lucas en base a toma de partido por un bando da guerra civil do deportiuvismo pode que teña algún viso de realidade, pero eu desde logo non formo parte de ningún de eses bandos, e coido que debe haber máis xente coma min.

Avatar de Usuario
Andretua
· Maestro Forero ·
Mensajes: 4888
Registrado: Miércoles 29 de Enero de 2020, 16:10

Re: Lucas Pérez

Mensaje por Andretua » Martes 30 de Agosto de 2022, 12:48

Sardinha escribió:
Martes 30 de Agosto de 2022, 12:31
Andretua escribió:
Martes 30 de Agosto de 2022, 12:26
Si, te van a comer. Hasta el que escribe el tweet luego se da cuenta. Pero tu sigue, que un invent más ya ni se nota.
Que sí home, que Mauricio Escudero son eu, e os 15 mil que lle pitaron a Lucas tamen son eu, e Negredo señalando a Lucas na estrevista despois do partido, tamén.
🤣 si hasta un invent te sirve y ni rectificas. En fin.

Avatar de Usuario
NoGarD
[Mod] · Ghaiteiro ·
Mensajes: 6028
Registrado: Domingo 01 de Marzo de 2009, 3:31

Re: Lucas Pérez

Mensaje por NoGarD » Martes 30 de Agosto de 2022, 13:16

Sardinha escribió:
Martes 30 de Agosto de 2022, 12:31
Andretua escribió:
Martes 30 de Agosto de 2022, 12:26
Si, te van a comer. Hasta el que escribe el tweet luego se da cuenta. Pero tu sigue, que un invent más ya ni se nota.
Que sí home, que Mauricio Escudero son eu, e os 15 mil que lle pitaron a Lucas tamen son eu, e Negredo señalando a Lucas na estrevista despois do partido, tamén.
Pero macho, que no video di TE VAN A COMER. É tan difícil asumir un erro?

Avatar de Usuario
Blankito
· Alma en pena ·
Mensajes: 2726
Registrado: Martes 20 de Junio de 2017, 19:49

Re: Lucas Pérez

Mensaje por Blankito » Martes 30 de Agosto de 2022, 13:18

Yo no entiendo la inquina que le tenéis alguno. Somos una afición de lo más peculiar y autodestructivas como pocas.

Responder

¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: Google [Bot] y 86 invitados