Bright Ede
-
dopesmoker
- · Forero Experto ·
Re: Bright Ede
De todo o que está a sonar, este é o que me deixa máis frío. Ten que haber algo máis que non esteamos a ver. Que sexa 1 millón e non 6, ou que de verdade fixeron un bo traballo de ojeador. Non puideron gastar tanto nunha aposta.
-
Djalmita morre
- · Maestro Forero ·
Tendrán que anunciar de dos en dos porque el ritmo lo demanda y no hay tantos días como fichajes vamos hacer...
- Ou2
- · Que duda cabe ·
Entrenan a las 17:00, tenian que anunciarlothe naked man escribió: ↑Martes 07 de Julio de 2026, 14:12Ostia pues esa es buena...joan_capdevila escribió: ↑Martes 07 de Julio de 2026, 14:10Si se anuncia ahora, habrá otro announce a las 19:06?
A falta de saber as cantidades, a min gústanme estas apostas. Ogallá saia a metade de Noubi
Benvido!
Benvido!
- Vitinello
- · Pingüino Atormentado ·
Tiene planta de centralazo, de valer 40 kilos el año q viene. Espero que salga bien, porque de momento solo tiene la pinta, su trayectoria futbolística dice más bien poco. Me deja frío este fichaje.
-
ecoafl02
- · Escucháme loco... gambetea! ·
Y si tiene informes mejores que los de Noubi en su momento no habría que traerlo?
Pues hoy primer entrenamiento de este chico a las 17:00
Pois dependerá do que din os informes, da súa fiabilidade, da pasta que teñamos e do seu posible encaixe na planificación da plantilla.
Eu sen ter nin idea de nada diso non pagaría por un tipo da liga polaca, que ca mesma é o novo Noubi, pero gústame manter as formas e evitar que a idea que se trata de transmitir de club de canteira non se converta nun chiste.
-
Djalmita morre
- · Maestro Forero ·
Benvido tanque!
- alo0o
- · Socio 8.243 ·
Ni que nos fuera al bolsillo de cada uno de nosotros. Yo con estos en el tema económico estoy tritranquilo, si ven que pueden gastar eso adelante, no me voy a preocupar lo más mínimo. Es mas, me alegra saber que por fin podemos gastar dinero en jugadores
A ver as cantidades, si non son esaxeradas (eu non me creo o dos 6 millons), pois é un risco que hai que intentar de cando en vez
Me quedo con la teoría de que son 6 millones de zlotys, al cambio 1,4 M de euros.
-
ecoafl02
- · Escucháme loco... gambetea! ·
Han hablado de un 25% de cantera aproximadamente en esta etapa. A partir de ahí es igual de cantera si vienen de Madrid que si vienen de Varsoviaroped escribió: ↑Martes 07 de Julio de 2026, 14:45Pois dependerá do que din os informes, da súa fiabilidade, da pasta que teñamos e do seu posible encaixe na planificación da plantilla.
Eu sen ter nin idea de nada diso non pagaría por un tipo da liga polaca, que ca mesma é o novo Noubi, pero gústame manter as formas e evitar que a idea que se trata de transmitir de club de canteira non se converta nun chiste.
- tatukovic
- · Soy un iluso ·
Bienvenido.
Habrá que ver al chico, que hasta ayer no sabíamos ni que existía
Habrá que ver al chico, que hasta ayer no sabíamos ni que existía