Álvaro Ferllo, 25
Re: Álvaro Ferllo, 25
para mi es un golazo
- Ou2
- · Que duda cabe ·
Más allá de la tragada de Ferllo. ¿No está lejísimos la barrera? Ayer en directo ya me dio esa impresión
- Fisterrán
- [Mod] · Deportivista ·
Mirando o corte do céspede, hai máis ou menos 2 franxas (11 metros). A barreira ten que estar a 9, non? Para estar yan metida (case á altura do punto de penalti) debería ser unha falta desde o borde da área.
- prey
- · alineator ·
Ahora que veo el vídeo, escucho que al comentarista se le escapa un "Buah" que seguramente iría acompañado (mentalmente) con "vaya cantada"... jajaja.
No único que me gusta mais este que Parreño, e que saca a bola deprisa, podes estar tranquilo que si te ve en ventaxe, bótache o balón. Parreño corre moito cara a frontal, amaga sete veces e non saca.
Para min o seu peor erro é a colocación, por riba da concentración. Leva varias que non chega porque está fora de sitio.
Tamén estou de acordo, como dín mais arriba, que a diferencia ó final de tempada tampouco iba ser moita.
Para min o seu peor erro é a colocación, por riba da concentración. Leva varias que non chega porque está fora de sitio.
Tamén estou de acordo, como dín mais arriba, que a diferencia ó final de tempada tampouco iba ser moita.