Se podrá ver en directo en el canal de YouTube de la organización dirigida por un prevaricador.
https://www.youtube.com/live/VSFAsRLpwrI?feature=shared
Copa de la Reina 4 rolda. RC Deportivo 0 - Real Sociedad 1
- Louie Louie
- · Maestro Forero ·
Copa de la Reina 4 rolda. RC Deportivo 0 - Real Sociedad 1
Última edición por Louie Louie el Domingo 22 de Diciembre de 2024, 14:54, editado 1 vez en total.
- Louie Louie
- · Maestro Forero ·
Re: Copa de la Reina 4 rolda. RC Deportivo - Real Sociedad
Gol da Real. 0-1
Centro ao segundo pao.
Estaban dominando pero tampouco sen ir moi sobradas. Agora espabilou o Dépor algo, pero arriba sen perigo.
Lentísima ADT, esa era moi clara.
Edit 2: Agora merecendo xa o gol o Dépor. A min non me acaba de namorar A. Marín pero hoxe está sendo a mellor con diferencia.
Mimadriña as que fallamos
Somos inútiles, 1vs1 na area pequena e intentamos picar balóns. Podían ir 3-1 se remataran como é debido e van palmar outra vez.
Centro ao segundo pao.
Estaban dominando pero tampouco sen ir moi sobradas. Agora espabilou o Dépor algo, pero arriba sen perigo.
Lentísima ADT, esa era moi clara.
Edit 2: Agora merecendo xa o gol o Dépor. A min non me acaba de namorar A. Marín pero hoxe está sendo a mellor con diferencia.
Mimadriña as que fallamos

Somos inútiles, 1vs1 na area pequena e intentamos picar balóns. Podían ir 3-1 se remataran como é debido e van palmar outra vez.
Re: Copa de la Reina 4 rolda. RC Deportivo 0 - Real Sociedad 1
Final, derrota moi moi inmerecida.
Ainhoa espectacular.
Ainhoa espectacular.
Re: Copa de la Reina 4 rolda. RC Deportivo 0 - Real Sociedad 1
Me parece tremendo la cantidad de oportunidades claras que se quedan en nada. Manos a mano o incluso remates fallidos con la portera rival vencida. Y es una tónica general de la temporada, falta mucho gol.