Davo [Murcia CF]
- Sardinha
- · Forero Profesional ·
Re: Davo, 11
A min paréceme un gran xogador que non está rendindo porque non está xogando na súa posición...
- Marcos
- · Maestro Forero ·
Las que falla no tienen nada que ver con la posición.
Supuestamente juega en la izquierda donde Yeremay.
O una de dos y es muy bueno con lo cual habría que hacer un Davo a la izquierda,Lucas a la derecha y Yeremay al centro o banquillo.Y me da que va a ser carne de banquillo.
Yo lo que vi le otro día no me dijo absolutamente nada.No le vi nada llamativo.Y lo deste me tiene pinta a que no es un problema de falta de rodaje.Yo le veo más over-promisse.
Supuestamente juega en la izquierda donde Yeremay.
O una de dos y es muy bueno con lo cual habría que hacer un Davo a la izquierda,Lucas a la derecha y Yeremay al centro o banquillo.Y me da que va a ser carne de banquillo.
Yo lo que vi le otro día no me dijo absolutamente nada.No le vi nada llamativo.Y lo deste me tiene pinta a que no es un problema de falta de rodaje.Yo le veo más over-promisse.
Joder, se hace duro de verlo eh
Combina ben e tal pero e que... nin desborda, nin gaña liña de fondo, nin chega o remate, nin da pases de perigo. E por riba perdeu 3-4 balons por que non lle daba para chegar
-
- · Converso escarolista ·
Tiene cositas, pero da la sensación que a nada alguien tome el puesto puede dar más cosas.
En enero está buscando equipo.
Vai ser o primeiro en caer do 11
Eu sempre a contracorrente pero paréceme un pedazo de futbolista xogando fora de sitio e dame a min que obviamente vai acabar suplente porque o seu sitio o está ocupando Lucas agora mesmo.
Pero vamos, meteu 3 pases hoxe tremendos, ten un toque de balón que probablemente sexa do mellor que temos.
Pero vamos, meteu 3 pases hoxe tremendos, ten un toque de balón que probablemente sexa do mellor que temos.
Xa pode ir espabilando
No es su posición, y no va a tardar en caer del 11 porque no tiene otro sitio.
A mí me sigue pareciendo bueno. Si Valcarce lo supera, tendremos un suplente de garantías.
El problema es que en su sitio están Lucas, Rama y Cayarga.NoGarD escribió: ↑Sábado 02 de Septiembre de 2023, 23:27Eu sempre a contracorrente pero paréceme un pedazo de futbolista xogando fora de sitio e dame a min que obviamente vai acabar suplente porque o seu sitio o está ocupando Lucas agora mesmo.
Eu diría máis ben Lucas e Pablo Muñoz.trempis escribió: ↑Sábado 02 de Septiembre de 2023, 23:33El problema es que en su sitio están Lucas, Rama y Cayarga.NoGarD escribió: ↑Sábado 02 de Septiembre de 2023, 23:27Eu sempre a contracorrente pero paréceme un pedazo de futbolista xogando fora de sitio e dame a min que obviamente vai acabar suplente porque o seu sitio o está ocupando Lucas agora mesmo.
Rama vai xogar máis atrás.
Pero si, parte como recambio nesa posición.
Cayarga le va a comer la tostada en breve y a partir de ahí se juega los minutos con Hugo.
Ten que saír do once, polo ben do equipo e sobre todo polo seu propio ben.